Gå til innhold

vennine som ikke skjønner a jeg IKKE vil snakke om det..hva vil hun?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt en venninne i 4 år. Vi snakkes nesten bare på telefon eller chat siden vi ikke lengee bor på samme sted. Hun fikk vite mye om forholdet mellom meg og eksen i en periode ting gikk skikkelig dårlig. Det satte jeg stor pris på. Jeg bet meg merke i enkelte ting hun har gjort mot andre som drt å ha sex med en gammel kollegas ektemann. Det var så drøyt, så fikk litt sjokk. Ikke gikk hun på piller heller. Uansett så er saken den at hun aldri gir seg med å spørre rundt det med typen. Det er mye frem og tilbake. Jeg synes ikke at det er noe ålreit å snakke om lenger. Sist spurte hun indirekte, og da jeg ikke ga noe respons og kuttet samtalen tenkte jeg hun tok hintet. I dag spurte hun " å kjærligheten". Jeg ga et vagt svar som " ikke noe interessant å meddele" da spurte hun direkte om typen. Deretter svarte heg ned å stille henne spm " hvordan går det med kjærligheten" hun svarte ikke, men gjentok spørsmålet. Jeg svarte igjen vagt, og spurte om henne. Nok en gang vinklet hun det over på meg og spurte om statys på forholdet. Nok en gang svarte jeg litt ullent. Da spurte hun " hva mener du"? Da måtte jeg si " jeg vil ikke snakke om det". Nå tenker jeg å kutte hele vennskapet. Lurer på hva hun vil.

Anonymous poster hash: 63cd6...837

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil snakke om det pga sin egen nyskjerrighet, ikke fordi hun vil trøste deg...

Anonymous poster hash: 6917e...98c
  • Liker 2
Skrevet

Hvor gode venner er dere egentlig om dette får deg til å kutte vennskapet?

Ja, hun burde forstått at du ikke vil snakke om det, men kutte vennskapet.......?

AnonymBruker
Skrevet

Vi var mye sammen før. Jeg anser iss som gode venner, men undres over hennes moral. Jeg vet med meg selv at venninner jeg bryr meg om pusher jeg ikke for informasjon. Jeg er stort sett forsiktig med å berøre temaer jeg vedt er veldig ømvintlige.ts

Skrevet

Jeg tror du gjør klokest i å finne noen andre venner å prate med. Slik nysgjerrighet er ikke sunn.

AnonymBruker
Skrevet

Vi var mye sammen før. Jeg anser iss som gode venner, men undres over hennes moral. Jeg vet med meg selv at venninner jeg bryr meg om pusher jeg ikke for informasjon. Jeg er stort sett forsiktig med å berøre temaer jeg vedt er veldig ømvintlige.ts

Tingen er jo at det var dette temaet som var viktig då ho og du begynte å vere venner. Ho forsto at du satte pris på nokon å snakke med. Og det var det dykk bonde over.

Så det er ganske innlysande at ho er interessert i at vennskapet dykkar er like sterkt og intenst som før og ho håpar at du har noko på hjarte som kan gjere det nettopp det.

Anonymous poster hash: eda8a...b14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...