Gå til innhold

Fortsatt følelser for en eks...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere år siden jeg var sammen med han, og det varte bare en måned. Allikevel har jeg flere ganger fått bekreftet at jeg fortsatt har følelser for han, selv om jeg trodde jeg var godt over han. Sist jeg så han, la jeg merke til han på flere meters avstand uten å se ansiktet. Og det var han. Og jeg kjente det stakk i hjertet.

Men. Hvis ikke jeg tar feil, har han en dame. Så hva gjør jeg med dette? Svelger følelsene og drukner meg i mat og vin? :trist:

Anonymous poster hash: 13ef7...906
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han dame, så er nok det beste å gå videre. Det finnes så utrolig mange fine fisker havet! :)

AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å nyte andre fisker når den fisken stadig overrasker meg. Men jeg prøver å gå videre.

Skrevet

Det er flere år siden jeg var sammen med han, og det varte bare en måned. Allikevel har jeg flere ganger fått bekreftet at jeg fortsatt har følelser for han, selv om jeg trodde jeg var godt over han. Sist jeg så han, la jeg merke til han på flere meters avstand uten å se ansiktet. Og det var han. Og jeg kjente det stakk i hjertet.

Men. Hvis ikke jeg tar feil, har han en dame. Så hva gjør jeg med dette? Svelger følelsene og drukner meg i mat og vin? :trist:

Det er gjerne en grunn for at det ikke varte sist.... Det ville jeg tenkt. Men vet.... Det er som med meg.Jeg håper fortsatt at to av mine gamle flammer kan komme igjen...og be om unnskyld....

Det er to personer som har vært i mitt liv, som jeg følte masse for.... Men det jeg følte for var mulig for noe de ikke er.

Min ekssamboer dumpet meg, og jeg håper fortsatt at han kommer tilbake å sier unnskyld for måten han var på, og sier at han elsker meg egentlig. Men regner ikke med at han gjør det, så lever derretter, og lever videre. Jeg synes ikke at han er noe tap heller. Men ber han om unnskyld så vet jeg ikke hva jeg tenker. Spørs grunnen. Men tror ikke på at han vil be om unnskyld.

Jeg har en annen fyr, som jeg hadde noen korte treff med for flere år siden. Han ble jeg fryktelig forelsket i. Men han har også såret meg stort!. Han bodde på andre siden av landet. Men av og til lurer jeg på om det var grunnen til at det ble for vanskelig, og kanskje han føler for meg ennå? . Men samtidig så tenker jeg: Han kommer nok aldri tilbake han heller, og jeg tror jeg fallt for den jeg håpet at han skulle være. Han er ikke den jeg håpet på. Han er nok en drittsekk.

Lifes goes on, men det er ikke enkelt. Men aksepter følelsene og aksepter at du håper han kommer tilbake, men prøv å se det negative med han, for da er det mye lettere å leve videre. Da er han ikke et tap :) Det er slik jeg tenker :) Og derfor tenker jeg fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...