TittenTei84 Skrevet 3. april 2014 #21 Del Skrevet 3. april 2014 Føler meg så teit når jeg gir komplimenter, vet ikke hvorfor da det jo er veldig snilt og vanlig å gi komplimenter. Når jeg mottar komplimenter blir jeg litt utilpass, og tenker at dette bare er noe de sier. Hvordan du tenker når du mottar komplimenter(at du mest sannsynlig ikke tror på de?) sier mye om hvordan du "føler" deg når du gir komplimenter. Du lar kanskje vær å gi komplimenter fordi du "tror" motparten vil tenke det samme som du tenker når du mottar de. No fun or joy in that! Begynn å tro på det folk sier til deg og du vil få gleden av å gi de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 3. april 2014 #22 Del Skrevet 3. april 2014 Hvordan du tenker når du mottar komplimenter(at du mest sannsynlig ikke tror på de?) sier mye om hvordan du "føler" deg når du gir komplimenter. Du lar kanskje vær å gi komplimenter fordi du "tror" motparten vil tenke det samme som du tenker når du mottar de. No fun or joy in that! Begynn å tro på det folk sier til deg og du vil få gleden av å gi de! Takk Ja, prøver å jobbe med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #23 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg har alltid vært dårlig på å gi komplimenter, men har heller ikke hatt venner som gir så mye komplimenter heller.. Nå har jeg fått nye venninner som gir komplimenter på hår, sminke og klær ganske ofte som har gjort det enklere for meg å gi komplimenter til andre også. I tillegg begynte jeg å jobbe i klesbutikk hvor det kommer ganske naturlig å skulle kommentere plagg som kunder prøver eller kjøper. Anonymous poster hash: 47af2...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #24 Del Skrevet 3. april 2014 Når noen komplimenterer meg for klærne så blir jeg litt sånn: Men, det er ikke jeg som har laget denne, jeg kan da ikke takke og ta kreden til noen andre?! Samme med hunden min, det er da ikke min fortjeneste at han er fin! Noe av det dummeste jeg ser er folk som skryter av fiskestørrelse og jakt-trofeer. Jasså ja, var det du som har avlet opp denne? Anonymous poster hash: cf1e5...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deadmansmarionet Skrevet 3. april 2014 #25 Del Skrevet 3. april 2014 Jobb med det! Det gjorde jeg, prøvde virkelig å legge merke til endringer hos folk jeg kjenner, som nye klær, en god parfyme eller ny hårsveis - og det fungerer virkelig og blir mye mer naturlig etterhvert! Det som også har mye å si, som noen andre har nevnt lengre opp her, er å omgås folk som faktisk gir komplimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fit90 Skrevet 4. april 2014 #26 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg var ikke noe flink på det før, men så begynte jeg å øve litt på det! fant ut at det var veldig koselig, folk blir så glad og slapper mer av rundt meg. Sier kun ting jeg mener, men har lært meg og få det ut.. Alle burde gi minst fem komplimenter hver dag, hjelper på humøret ditt! Kjempefint tråd TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 4. april 2014 #27 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg er en av dem. Jeg kan tenke: Så fint antrekk, hår, flinke å trene etc etc" men jeg sier det sjeldent. Har prøvd å øve meg og si det jeg tenker når det er noe positivt med andre. Begynner å bli litt bedre, men kan blir enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå