Gå til innhold

Forslag til hår? Hvordan ville dere hatt håret til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ryggen på kjolen min er slik:

post-37809-0-40089000-1396032309_thumb.j

Jeg tenker det er pent å ikke dekke den av hår, vi gifter oss i juli (varmt...?) og jeg kler best litt oppsatt hår. jeg ser for meg noe litt romantisk rufsete halvhøyt i bakhodet (ala http://3.bp.blogspot.com/-1kUMC7Xw40U/TmRjISIGeZI/AAAAAAAANCk/fjwYwONVi9k/s1600/updo_hairstyle_ideas_2011_pictures_bridal-updos-hairstyle.jpg kanskje?). Vil gjerne ha blomster, men ikke tiara eller slør. Har halvlangt/langt hår med bølger.

Noen forslag til hår? Gjerne linker eller bilder :) Jeg har ikke mulighet til frisør på dagen, så vil gjerne se bilder som min "frisør" kan ta inspirasjon fra :)

Håper det er noen kreative damer her! :)

Anonymous poster hash: cacba...486
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt litt rufsete oppsett med fletter. finner mye fint på pinterest. Søk braided updo elns :)

Ser veldig effortless og romantisk ut.

Skrevet

Kanskje noe som dette?

post-76720-0-77689000-1396033136_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Åh, den kjolen hadde vært MYE finere om den hadde vært helt åpen på ryggen, men kan jo ikke forvente at alle skal like det :fnise: den var veldig fin, håper du får et perfekt bryllup!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ihvertfall ikke noe med sånne små korketrekkerkrøller. Det er ingen som går med det til vanlig, men til bryllup har "alle" det. Ser så unaturlig ut. Men nydelig rygg på kjolen, enig i at du må ha håret opp :)

Anonymous poster hash: 6f2e9...3e2
Skrevet

Tenkte også på en slik frisyre Noomi foreslo! Fin kjole! :jepp:

Skrevet

Likte veldig godt frisyren du linket til TS. Takk for tipset ;)

Gjest Nigiria
Skrevet (endret)

.

post-40617-0-19839600-1396469355_thumb.j

Endret av Nigiria
AnonymBruker
Skrevet

Åh, den kjolen hadde vært MYE finere om den hadde vært helt åpen på ryggen, men kan jo ikke forvente at alle skal like det :fnise: den var veldig fin, håper du får et perfekt bryllup!

Ta, her. Takk for tips dere! 😊 Og, ja, jeg og vil gjerne ha den helt åpen i ryggen. Den skal sted litt inn, og vi skal se om ikke vi kan få til å fjerne den gyllen i ryggen også 😉

Anonymous poster hash: cacba...486

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...