Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir trist av å lese mange av innleggene her inne. Folk tar visst hverandre for gitt, er utro, misfornøyd og klager veldig over forholdene vi er i.

Er det noen her som har noe positivt å si? Er det noen som har funnet den såkalte ekte kjærligheten? Er det noe håp?

Anonymous poster hash: 82f80...5f4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når folk går fra forhold til forhold blir det vanskelig med ekte kjærlighet. Det er noe som skjer etter hvert.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er håp. Jeg er 21 år, han 22 år og vi har vært sammen i 5 år nå. Vi har et forhold basert på tillitt, humor og åpenhet. Vi har diskutert men aldri kranglet og vi har kommet oss gjennom to tøffe år med sykdom sammen. Vil si det er ekte kjærlighet :yvonne:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kan lett finne mye fint å si. Min kjære har perfekt kropp for meg, er veldig flink til å elske meg, får meg til å føle meg spesiell i hverdagen, er søt, sexy og inteligent. Jeg er dødsforelsket, flere år senere.

Anonymous poster hash: 46058...084
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 17 år møtte jeg en gutt som jeg ble veldig forelsket i. Vi kysset og det ble med det. Forholdene rundt oss gjorde at det ikke ble oss to. 13 år senere møttes vi igjen. Vi ble forelsket på nytt.Det viste seg at han hadde vært forelsket i meg også på den tiden, men vi var unge og sjenerte så ingen tok det første steget. I dag er vi gift, og har det fantastisk sammen:) <3

Anonymous poster hash: b5629...b26
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Koselig å høre noen fine historier oppi all elendigheten hehe. Jeg vil veldig tro på det, men kan helt ærlig si at etter alt jeg hører og ser, er det ikke så lett.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir trist av å lese mange av innleggene her inne. Folk tar visst hverandre for gitt, er utro, misfornøyd og klager veldig over forholdene vi er i.

Er det noen her som har noe positivt å si? Er det noen som har funnet den såkalte ekte kjærligheten? Er det noe håp?Anonymous poster hash: 82f80...5f4

Hva forventet du egentlig? Dette er jo et forum. Er vel mer naturlig å diskutere problemer her enn hvor flink mannen var som bar ut søpla!

Skrevet

Når folk går fra forhold til forhold blir det vanskelig med ekte kjærlighet. Det er noe som skjer etter hvert.

Farn meg det dummeste jeg har hørt!

Skrevet

Jeg tror på ekte kjærlighet. Men jeg kan ikke diktere hva motparten gjør. Jeg kan kun håpe han er like ærlig som meg.

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg tror på ekte kjærlighet, selv etter å ha kommet ut av et vondt ekteskap. Jeg gir nok aldri opp troen på kjærligheten.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, eneste kjærlighet jeg tror på er på mor/barn, ellers ingenting overhodet. Alle er opptatte av å sørge for seg selv, mye falskhet og spill. Faller aldri for noen igjen, kan fint late som og knuse de etterpå, men gjør det ikke, har tross alt litt intigritet og respekt igjen selv om jeg må lete litt.

Anonymous poster hash: abf31...117

AnonymBruker
Skrevet

Er du alene nå da?

Ja, jeg tror på ekte kjærlighet, selv etter å ha kommet ut av et vondt ekteskap. Jeg gir nok aldri opp troen på kjærligheten.

Skrevet (endret)

Noen av oss lærer å skille klienten fra hveten etter litt prøving og feiling og finner ekte kjærlighet til slutt.

( Nå kan jo kjærlighet uansett være ekte, selv om den iblant er kortvarig, men i dette tilfellet tenkte jeg på den som er der når man også elsker alle feilene til sin kjære)

Endret av absinthia
Skrevet

Er du alene nå da?

Anonymous poster hash: abf31...117

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror...er veldig deprimert nå...men tror...det er den tiden av året nå...først depresjon. å blandingen av det og " opp " :(

Hvis du er der ute...håper du ikke har glemt meg. Var for feig til å virkelig prøve ta deg fra den jævelen...

Jeg kan ikke nå...nok med å redde meg selv.

Jeg tenker på deg I...

Anonymous poster hash: 8bc39...3c7

Gjest Runforit
Skrevet

Sammen på 8. året, gift, forelsket og veldig lykkelig :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har virkelig funnet ekte kjærlighet. Trodde ikke det kunne bli mer ekte enn det det var med min eks, men så feil kan man ta gitt. Folk dømmer dog pga aldersforskjellen, men er man sterk så klarer man absolutt å stå i mot det. Kjærlighet vinner jo alltid over hat uansett så er ikke vi som taper på det.

Anonymous poster hash: dab68...8bd
AnonymBruker
Skrevet

Hva forventet du egentlig? Dette er jo et forum. Er vel mer naturlig å diskutere problemer her enn hvor flink mannen var som bar ut søpla!

Ahh, så klart mener jeg at folk skal få diskutere hva enn de vil, akkurat som jeg skal få diskutere dette!

Vesentlig forskjell på å gå ut med søpla og holde sammen livet ut vil jeg mene

• Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Mmmjjaa... Jeg er realist, og tror det finnes mye ¨faenskap¨ i mennesker generelt. Det er mye som ikke kommer ut i dagens lys som f.eks utroskap, incest, vold, osv. Mennesker er en veldig egoistisk og syk ¨rase¨. For ikke å snakke om alle som er sammen med noen kun pga. økonomisk trygghet, vane, press fra familie osv. Jeg tror det er mange der ute som hadde gått i fra sin partner, dersom en bedre variant hadde dukket opp.

Men jeg tror på ekte kjærlighet, men den er nok sjelden å finne. De fleste par vil nok gå igjennom ulike problemer i løpet av forholdet.

(Herregud så negativ jeg er... :sjokkert: )

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...