AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Mannen min har hatt en affære med ei annen. Jeg ønsker å forsøke å redde familien. Den siste tiden har jeg vurdert å snakke med både min og hans familie om det som har skjedd. Men samtidig er jeg jo litt redd for at det gjør saken ekstra stor, og vanskeligere å glemme? Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: ef16d...f39
paz Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Jeg ville ikke gjort dette. Dine foreldre, søsken osv. vil mest sannsynlig avsky mannen din om de får greie på det, det ville jeg. Så om du vil REDDE forholdet synes jeg ikke du burde det. Om han fortjener at alle vet han er en dust? Ja. Men siden du velger å prøve på nytt med ham ville jeg iallfall aldri fortalt det. 7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Hvis du tror at dere kan klare å redde ekteskapet må du ikke fortelle det til noen. Da blir det så mange som skal spørre og grave ut av nysgjerrighet etterpå og det blir du rimelig lei. Men går dere fra hverandre? Da er det fritt fram å fortelle om hva han har gjort. Anonymous poster hash: 1fa71...80d 5
Gjest chisandra Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Hva er motivet ditt for å skulle fortelle det?
Eplekaka Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Hva er motivet ditt for å skulle fortelle det? Nå er ikke jeg TS, men jeg antar at hun ønsker støtte og gode råd fra sine nærmeste. Da den som sto henne aller nærmest har sveket på det groveste. 4
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Hvorfor skjule at han har gjort noe så idiotisk og sårende? Han bør ta det han har gjort som en mann. Er det naturlig å dele dette problemet med dine nære så gjør du det. Det er ikke du som har gjort noe galt, det er han. Familie og venner er til for å kunne dele både gleder og sorger. Dersom du har lyst å snakke med noen så er det ikke noe gale i å gjøre det.
Gjest New_Girl Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Hvis mannen min hadde vært utro så hadde jeg hvert fall fortalt det til mamma. Vi har et nært forhold og det hadde føltes unaturlig å skulle skjule noe så stort for henne. Hans familie hadde jeg ikke hatt noe behov for å snakke med det om, det får være opp til han om han vil fortelle eller ikke.
paz Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Men greia her er jo at TS oppriktig vil prøve å ordne dette og gi ham en ny sjangse. Dersom hun forteller familien sin dette vil de nok hate ham, og da vil nok ikke forholdet holde i lengden. Synes også at han fortjener at alle vet det, men i forhold til hva TS ønsker er det ikke en bra løsning å fortelle hva han har gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Mannen min hadde en affære og jeg søkte støtte hos familien da det stod på som verst. Var ikke sikker på da om jeg ville fortsette ekteskapet. Etter ei stund fant jeg ut at jeg ville gi det en ny sjanse. Jeg har angret veldig på at jeg fortalte familien. De ser ennå på han, flere år etter, med skjevt blikk.Anonymous poster hash: 0757e...5de 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Ikke si noe. Dette blir kaffemat for alle i mils omkrets. Venner vil hate han, folk vil dømme deg i det ene øyeblikket og være en skulder å gråte på i det andre. Familien din vil nislike han og ting blir aldri de samme. Søk trøst helt anonymt. Det er mitt råd. Jeg har sagt for mye om mitt forhold og dette har medført at jeg føler aåstror skam at jeg uunngår sosiale lag, unngår samtaler der folk året etter graver sv ren nysgjerrighet. De lar ikke såret gro fordi de alltid forhører meg. Derfor har jeg kuttet kontakten med mange. Jeg har også sagt til flere at jeg ikke ønsker å snakke mer om det. Jeg vet at folk ser på meg på en annen måte. Anonymous poster hash: 6c2b8...faa 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Samboeren min rota med ei annen jente på byen for 4 år siden, vi var bare 19 og 20 år.. Din historie er nok verre, men mamma var en av de få jeg snakka med det om, og det var GODT. Etter mye om og men fra min side, så var det hun som fikk meg til å innse at alle kan gjøre feil, og jeg bare måtte gjøre det som var rett for MEG. Anonymous poster hash: 33961...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå