AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Det er 8 måneder siden det ble slutt. Jeg klarer ikke å komme over han, han betydde og vil alltid bety så utrolig mye for meg. Jeg kan plutselig begynne å gråte, fordi det er noe som minner meg om han, eller jeg kommer på noen minner med han. Jeg har aldri vært sånn følsom, men etter bruddet kan jeg begynne å gråte feks på bussen sånn helt plutselig. Prøver så godt jeg kan å holde tilbake så ingen ser det, så gråter jeg ut når jeg kommer hjem. Jeg gråter flere ganger i uka pga dette. Men nå har det vært slik i 8 måneder, og jeg føler jeg burde vært ferdig med denne sørgeperioden. Er tungt å gå å ha det slik. Hva kan jeg gjøre for å komme over han? Anonymous poster hash: 9fda5...df9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 List opp alle hans dårlige sider.Anonymous poster hash: 0c365...9d2
Gjest alegria Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Det er vanskelig å si hvordan du lettere skal komme deg over ham, da alle takler sorg på hver sin måte. Det jeg syntes hjalp meg da jeg opplevde kjærlighetssorg, var å være mest mulig ute med venner (og nei, jeg snakker ikke om festing og drikking). Dra hjem til venninner, ha jentekvelder, finn på noe som får deg til å få tankene på noe annet. Og ikke minst - du kommer deg over det selvom det absolutt ikke føles slik. Har vært i samme situasjon og trodde aldri det skulle ta slutt, og ble sint da folk rundt meg sa det ville gå over - fordi det trodde jeg ikke noe på. Jeg kan love deg, dette vil gå over. Du finner den rette, og jeg heier på deg. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har listet opp hans dårlige egenskaper, men han har nesten ingen, og de mange gode egenskapene slår de negative uansett, så det blir bare trist. Alt minner meg om han. Klarer bare ikke glemme han. Er så trist. Anonymous poster hash: 9fda5...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå