AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Del Skrevet 28. mars 2014 Datteren min har en ti år gammel bamse som ho fortsatt er veldig glad i, men den er utrolig møkkete. Hun har ikke latt meg vaske den tidligere, men nå er det virkelig på tide. Problemet er at jeg ikke tør å ta den i oppvaskmaskin, for det er krise hvis den blir ødelagt. Er det noen andre måter å få den ren på? Anonymous poster hash: 13e5c...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 28. mars 2014 #2 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg tok sjansen med mitt kosedyr, putta det i vaskepose og vasket på det aller mildeste programmet. Det gikk finfint! Dette kosedyret var over tredve år gammelt og hadde aldri blitt vasket før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Del Skrevet 28. mars 2014 Er vel bare å vaske den på ullprogrammet om du er bekymret? Kan ikke se for meg at det skal være noe problem å vaske den i maskinen. Anonymous poster hash: 93320...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Del Skrevet 28. mars 2014 vaskepose, ullprogram og milo eller silkevask/ullvaskemiddel. Ikke bruk tøymykner. Tørk i tørketrommel på lav temperatur, i en vaskepose og med en tennisball eller to i en halvtimes tid for å "fluffe" litt opp innmaten, og deretter legg den til tørk en dag. Gjerne på varmekabler, eller i friluft. Anonymous poster hash: 290f3...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Del Skrevet 28. mars 2014 Bamsen min (ja jeg har fremdeles bamse) er vel 30 år gammal,har vært sydd både her og der er vel slitt,men jeg putter den i maskin på mild vask Anonymous poster hash: 59b0f...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 28. mars 2014 #6 Del Skrevet 28. mars 2014 Bamsen min (ja jeg har fremdeles bamse) er vel 30 år gammal,har vært sydd både her og der er vel slitt,men jeg putter den i maskin på mild vask Anonymous poster hash: 59b0f...05b Hmmm.Det gikk vist på anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Del Skrevet 28. mars 2014 Finvaskprogram med lav temperatur og skånsom sentrifugering. Juster ned antall omdreininger, og ikke tørketromle. Og legg den dyrebare skatten i vaskepose først Anonymous poster hash: b46b1...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milco Skrevet 28. mars 2014 #8 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg skjønner godt at du ikke vil putte den i oppvaskmaskinen, jeg tror jeg ville gått for vaskemaskin først.. Hihi😝😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Del Skrevet 1. april 2014 Følg rådene her, men hvis den er fylt med kulefyll må du IKKE finne på å vaske den i maskin. Noen typer kulefyll tåler det ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 059eb...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå