Gå til innhold

400 kalorier på 1,5 time?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 400 kalorier på 1,5 time realistisk?:P Jeg gikk en tur i medium tempo, rimelig flatt og ipoden sier 400 kalorier, grete roede nesten 500. Synes det høres mye ut? Jeg veier 67kg.

Er det mulig å regne ut "for hånd" på noe vis?:)

Anonymous poster hash: de2a6...1ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vet hvor mange kilometer du gikk, kan du gange din egen kroppsvekt med km, da får du sånn ca kcal forbrent :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg aner ikke hvor langt det er dessverre, kun hastighet og tid:\

AnonymBruker
Skrevet

Veier samme, og virker realistisk med 400, om kanskje litt mye for medium tempo.

Anonymous poster hash: 9a0bf...9fa
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg aner ikke hvor langt det er dessverre, kun hastighet og tid:\

Har du hastighet og tid, så har du også avstand ;)

Anonymous poster hash: f60d8...098

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du hastighet og tid, så har du også avstand ;)

Anonymous poster hash: f60d8...098

... Av og til lurer jeg på hva som er feil med meg. Selvsagt har jeg avstanden da! :balltre:

ANYWAY!

Regnet med 5km i timen, gikk i 1,5 time, og det kom på 7,5km, som jeg ganga med vekta mi på 67, som ble 500. Høres jo utrolig mye ut! Eller har jeg regna feil? :fnise: For da kryper jeg ned i kloakken og returnerer aldri tilbake til menneskeheten!

• Liker 1
Skrevet

Hva i all verden er det du forsøker å regne på? Det der ikke i hvert fall ikke kaloriforbruket.

Gjest Runforit
Skrevet

... Av og til lurer jeg på hva som er feil med meg. Selvsagt har jeg avstanden da! :balltre: ANYWAY! Regnet med 5km i timen, gikk i 1,5 time, og det kom på 7,5km, som jeg ganga med vekta mi på 67, som ble 500. Høres jo utrolig mye ut! Eller har jeg regna feil? :fnise: For da kryper jeg ned i kloakken og returnerer aldri tilbake til menneskeheten! Anonymous poster hash: de2a6...1ad

Ja, det stemmer noenlunde. Jeg jogger 10 km på 50 mi så 7,5 km på 1,5 time høres fornuftig ut. Da har du brent ca. 500 kcal :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...