AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har aldri hatt noen kjæreste så kan ikke helt forstå dette, men lurer altså på hvorfor de fleste synes det er så kleint å møte på eksene sine. Skjønner noen kunne hatt tunge brudd, men da er det vel mer trist, og ikke kleint å møte på de. Er det kleint pga alt man har delt sammen men ikke lenger har? Eller hva er grunnen egentlig? Lurer på dette. Anonymous poster hash: b8608...704
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har akkurat hilst på eksen igjen, et par måneder etter et vanskelig brudd. Det er anstrengende av flere årsaker. Trist å tenke på alt det gode mellom oss som er over, trist å tenke på hvordan vi gikk fra å være kjærester og gode venner til direkte uvenner, vondt å forestille seg ham sammen med en annen. Vanskelig å holde alle de sinte og sårede følelsene i sjakk, men jeg må jo det, for det hadde vært flaut å få et raserianfall eller knekke sammen i gråt. Vil ikke at han skal vite at han fortsatt kan påvirke følelsene mine. Det var jo også andre mennesker til stede, som ikke vet noe om omstendighetene rundt bruddet, så ekstra viktig at jeg "holder maska". Anonymous poster hash: 08d1a...356
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Fordi vi har forelesning sammen og ham absolutt må fortelle meg NÅ at jeg var hans første. AwkwardAnonymous poster hash: 91b75...18e
Hettemaake Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Fordi man ikke alltid vet hvor man har personen. En av eksene mine syns jeg det er veldig hyggelig å møte, og vi har en god tone og gir hverandre en klem når vi møtes. Han andre hadde jeg et stygt brudd med, og vi sitter begge igjen med mange spørsmål som vi ikke har fått svar på. Jeg vet ikke hva han tenker om meg, og omvendt. Nå møtes vi ikke så ofte, men vi hilser på hverandre når vi ser hverandre, men utover det tror jeg ingen av oss har den helt store interessen av å snakke med hverandre.
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Det er ikke kleint så lenge ingen har følelser 1
samanthaa Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Synes ikke det er kleint i det hele tatt :-) Jeg kan snakke med eksen min når jeg ønsker, uten at det er noe mer.
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Sikker fordi man har delt en hel masse med intimitet og kroppsvesker og så har man vært kjip mot hverandre. Blir litt kinkig sånt....
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Det er vanskelig når det har vært masse dritt fra den andre. Endret 18. april 2014 av Tris
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Klart det blir kleint når man hatt tissene inn i hverandre et x antall ganger. Anonymous poster hash: 092a7...6f6
Wonders Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Fordi de har sett meg naken og vi har bompa bekken
Gjest Keikolina Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg kunne være så dum, ha ha. Flaut og kvalmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå