AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Hei. Jeg er veldig sliten for tiden da livet mitt ikke er så enkelt. Jeg er derfor tappet for energi og gidder ikke å prøve å ta kontakt med venner for å finne på noe, da alle har kjæreste fra før av, eller allerede har avtaler for helgen. Nå har det seg slik at jeg har sluttet å bry meg om at jeg sitter alene, da jeg isteden buker energien min på å ta vare på meg selv. Men skal innrømme at jeg føler meg litt "taper" når jeg sitter alene en hel helg, men slik har det bare blitt. Jeg har virkelig prøvd å finne noen ved å lage meg en profil på sukker, men der inne har jeg blitt lurt flere ganger da jeg rett og slett er alt for naiv av meg. Derfor er det kun kåte menn som ringer meg i helgene for å så ikke høre fra seg når hverdagen kommer, så dette med dating har jeg også kuttet ut for en periode. Det er ikke lenge siden jeg ble kjent med en fra sukker som jeg fikk følelser for som lurte på om jeg ville komme på en romantisk aften, men når jeg kom så lukket han ikke opp døren... Han sendte melding å sa at han dro på byen isteden... Etter utallige forsøk på å finne den rette så har jeg lært at jeg ikke skal prøve noe mer, da det kun fører til søvnløse netter og nedsatt selvtillit. Nå har jeg kjøpt meg en flaske vin og en gitar, og er klar for å kose meg med god mat samt gitarspilling en hel helg. Ja, jeg skal innrømme at jeg føler meg noe spesiell men slik har det bare blitt.. Flere som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 1032a...e26 1
absinthia Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Støtter deg i å spille gitar en hel helg, dersom du fortsetter med dette kan du bli såpass god at du kan dra ut på jam og heller finne deg en bra fyr der, enn å henge på sukker. Har erfaring med at bluesen blir rimelig bra av å sitte hjemme og " sørge" litt innimellom. Lykke til! 3
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jeg reagerer på overskriften " er det flere som skal være ensomme i helgen?".... syns det var en negativ vinkling. Hva med å skrive " full slappings og alenekos med rødvin og gitar - hele helgen!"..... Det blir som å invitere inn negative tanker, i stedet for å kose seg. Måten vi snakker til oss selv på kan enten påvirke oss negativt eller positivt. Ikke noe gale å stenge verden ute en helg eller to, det er godt for et menneske å være alene med seg selv av og til......
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Ja! Jeg skal være alene i helgen! Trenger å hente meg inn og forberede meg på en stor operasjon på sykehuset til uken. Anonymous poster hash: 49a60...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skal også være alene i helgen. Som mange helger før. Jeg sørger for gode filmer/tv-serier, god mat og ellers det jeg måtte ønske. Jeg virkelig koser meg og har aldri en følelse at jeg er en taper fordi jeg er hjemme en helg. Anonymous poster hash: aed43...e10 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Hei. Jeg er veldig sliten for tiden da livet mitt ikke er så enkelt. Jeg er derfor tappet for energi og gidder ikke å prøve å ta kontakt med venner for å finne på noe, da alle har kjæreste fra før av, eller allerede har avtaler for helgen. Nå har det seg slik at jeg har sluttet å bry meg om at jeg sitter alene, da jeg isteden buker energien min på å ta vare på meg selv. Men skal innrømme at jeg føler meg litt "taper" når jeg sitter alene en hel helg, men slik har det bare blitt. Jeg har virkelig prøvd å finne noen ved å lage meg en profil på sukker, men der inne har jeg blitt lurt flere ganger da jeg rett og slett er alt for naiv av meg. Derfor er det kun kåte menn som ringer meg i helgene for å så ikke høre fra seg når hverdagen kommer, så dette med dating har jeg også kuttet ut for en periode. Det er ikke lenge siden jeg ble kjent med en fra sukker som jeg fikk følelser for som lurte på om jeg ville komme på en romantisk aften, men når jeg kom så lukket han ikke opp døren... Han sendte melding å sa at han dro på byen isteden... Etter utallige forsøk på å finne den rette så har jeg lært at jeg ikke skal prøve noe mer, da det kun fører til søvnløse netter og nedsatt selvtillit. Nå har jeg kjøpt meg en flaske vin og en gitar, og er klar for å kose meg med god mat samt gitarspilling en hel helg. Ja, jeg skal innrømme at jeg føler meg noe spesiell men slik har det bare blitt.. Flere som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 1032a...e26 Jeg kjenner meg veldig igjen! Anonymous poster hash: da11f...d74
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Jeg reagerer på overskriften " er det flere som skal være ensomme i helgen?".... syns det var en negativ vinkling. Hva med å skrive " full slappings og alenekos med rødvin og gitar - hele helgen!"..... Det blir som å invitere inn negative tanker, i stedet for å kose seg. Måten vi snakker til oss selv på kan enten påvirke oss negativt eller positivt. Ikke noe gale å stenge verden ute en helg eller to, det er godt for et menneske å være alene med seg selv av og til...... Jeg skjønner hva du mener, men jeg skjønner også hvorfor ts skrev det hun skrev. HVIS ts bevisst hadde valgt å være alene i helgene så hadde hun ikke vært negativ til det, men når hun er alene fordi hun ikke har funnet seg en mann eller har noen venner som kan være sammen med henne, ja da sitter hun med en helt annen følelse enn noe positivt som " full slappings og alenekos med rødvin og gitar - hele helgen!" Anonymous poster hash: da11f...d74 4
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Jeg mener at å gjøre det beste ut av det blir minst kjipt. Da må man han en positiv indre dialog.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Tja. Må vel jobbe denne helgen også... Anonymous poster hash: 2f0f5...345
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Jeg mener at å gjøre det beste ut av det blir minst kjipt. Da må man han en positiv indre dialog. Det er veldig viktig, men ikke så lett, spesielt hvis man føler seg alene. Anonymous poster hash: da11f...d74 2
Løvefrøken Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skal være alene, og jeg gleder meg! Har hatt altfor mye å gjøre i det siste, så nå skal jeg gjøre ingenting! Men når jeg tenker meg om så er vel ikke alene det samme som å være ensom... 1
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skal være alene, og jeg gleder meg! Har hatt altfor mye å gjøre i det siste, så nå skal jeg gjøre ingenting! Men når jeg tenker meg om så er vel ikke alene det samme som å være ensom... Ja akkurat. Man kan faktisk velge hvilke innfallsvinkel man ønsker å ha på helgen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Det finnes folk som ønsker litt alenetid, men det finnes ikke noen som vil være ensome. Du kan velge selv om du vil være alene eller ikke. Hvis du er ensom,så har du ikke valgt det selv. Anonymous poster hash: da11f...d74 1
AloeVera Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Jeg liker ikke å være ensom i helgene, men jeg elsker å være alene. Når jeg har leiligheten for meg selv i helgene stortrives jeg i mitt eget selskap. Kan pusle med hva jeg vil, lage måltider kun jeg har interesse av å spise + + . Synes ikke du høres ensom ut trådstarter, heller alene Det er to vidt forskjellige ting. Ikke noe galt i å trives i sitt eget selskap 2
Haribo24 Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 Jeg er litt sånn som deg jeg..er mye alene, tar ikke kontakt med venner, men mistrives ikke. Kan jeg spørre hvilken by du bor i?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skulle ønske jeg kunne være alene i helgen! Jeg trenger sårt alenetid, men må jobbe Anonymous poster hash: ddc85...616
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 Hei. Jeg er veldig sliten for tiden da livet mitt ikke er så enkelt. Jeg er derfor tappet for energi og gidder ikke å prøve å ta kontakt med venner for å finne på noe, da alle har kjæreste fra før av, eller allerede har avtaler for helgen. Nå har det seg slik at jeg har sluttet å bry meg om at jeg sitter alene, da jeg isteden buker energien min på å ta vare på meg selv. Men skal innrømme at jeg føler meg litt "taper" når jeg sitter alene en hel helg, men slik har det bare blitt. Jeg har virkelig prøvd å finne noen ved å lage meg en profil på sukker, men der inne har jeg blitt lurt flere ganger da jeg rett og slett er alt for naiv av meg. Derfor er det kun kåte menn som ringer meg i helgene for å så ikke høre fra seg når hverdagen kommer, så dette med dating har jeg også kuttet ut for en periode. Det er ikke lenge siden jeg ble kjent med en fra sukker som jeg fikk følelser for som lurte på om jeg ville komme på en romantisk aften, men når jeg kom så lukket han ikke opp døren... Han sendte melding å sa at han dro på byen isteden... Etter utallige forsøk på å finne den rette så har jeg lært at jeg ikke skal prøve noe mer, da det kun fører til søvnløse netter og nedsatt selvtillit. Nå har jeg kjøpt meg en flaske vin og en gitar, og er klar for å kose meg med god mat samt gitarspilling en hel helg. Ja, jeg skal innrømme at jeg føler meg noe spesiell men slik har det bare blitt.. Flere som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 1032a...e26 Taper? Hvorfor skulle du være det? Jeg tar meg ofte timeout fra " verden" i et par dager. Det er jo fuckin fantastic! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skjønner hva du mener, men jeg skjønner også hvorfor ts skrev det hun skrev. HVIS ts bevisst hadde valgt å være alene i helgene så hadde hun ikke vært negativ til det, men når hun er alene fordi hun ikke har funnet seg en mann eller har noen venner som kan være sammen med henne, ja da sitter hun med en helt annen følelse enn noe positivt som " full slappings og alenekos med rødvin og gitar - hele helgen!" Anonymous poster hash: da11f...d74 Feil, det handler faktisk om hva du gjør det til. Og, jo... Tankene lar seg styre i form av negativ/positiv tenking. Hilsen ei som snart har 2 år med hverdager + helger alene. (Blir godt kjent med seg selv da;) Anonymous poster hash: 77258...cc3
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 Planlagt hjemmehelg ja, men ensom??? Nei.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 Ikke ensom, for jeg har min gode venn hunden sammen med meg. Men jeg er alene og har pr nå ingen avtaler med noen folk i løpet av helgen. Men det blir tv, film, god mat, husarbeid, langturer osv. En god og rolig helg. Anonymous poster hash: aaab7...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå