Hilde Skrevet 4. juni 2004 #1 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som vet hvor lenge tilbudsprisene Skeidar har nå varer? Og, har de hjemkjøring av møbler, evt pris, og ikke minst, bærer de møblene helt opp i leiligheten? *veldig utålmodig, vil flytte inn og ha det fullt møblert nåå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. juni 2004 #2 Del Skrevet 4. juni 2004 De har i alle fall hjemkjøring i Oslo. Tror vi betalte rundt 500 kroner (omtrent som Ikea). Og ja, de bærer varene helt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 4. juni 2004 #3 Del Skrevet 4. juni 2004 Da vi kjøpte sofa på Skeidar før jul, betalte vi 300,- ekstra for frakt. -Absolutt verdt det! Vi bor bare et par km. unna butikken, så det kan hende du må ut med litt mer dersom møblene skal fraktes langt. Vil tippe max 500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 5. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2004 Ah, tusen takk for svar dere! Hadde de ikke hatt hjemkjøring for en rimelig penge + at de bærer tingene helt opp, så hadde jeg måttet ha kjøpt sofa et annet sted.. (Skal flytte til 5 etasje uten heis) Men da får jeg sofaen "min" da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 5. juni 2004 #5 Del Skrevet 5. juni 2004 Det bladet som jeg fikk i posten denne uka varer til ca 3.juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 5. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 5. juni 2004 Så bra! Tusen takk Cilla :-) Da får jeg sofaen min til tilbudspris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå