AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Rett og slett, hvor langt går du når du bare MÅ ha det? Går du i snø og regn bare for den ene sjokoladen? Tar du drops av barna?Anonymous poster hash: f9503...3de
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Godis høres svenskt ut, så det må vel bli Sverige da? Anonymous poster hash: 74f6d...b88 3
chouette Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Trenger heldigvis ikke gå langt, jeg har butikken i to minutters gangavstand 1
Tøytigern Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Nei. Jeg går ikke spesielt langt for godis. Man har det i munnen i noen sekunder. Hvorfor skal man gjøre noe utenom det vanlige for å handle inn sånt? Hvis man typ trasker gjennom iskald vind, pøsende regn, snødrev på speliblankt føre, en halv mil i stekende solskinn, gjennom tåkeheimen i haggelbyger til bensinstasjonen mindt på natten for å kjøpe snop, vil jeg si man har tvangstanker i forhold til å spise noe. Tar du sukkertøya til ungen din er du sukkeravhengig og trenger avvenning.For sånt er ikke normalt. 1
Nepenthe Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Spiser kokesjokolade eller det jeg måtte finne i skuffen 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 80 skritt til nærmeste butikk som er åpen syv dager i uke. Og jeg giddet ikke gå ut for bare snop.
mandel92 Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Lengste jeg har giddet å gå i dårlig vær var 4 km en vei, så ble tilsammen 8 km, men det var verdt det!
strawberry Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Det spørs behovet. Nå føler jeg ikke behovet i det hele tatt. Men jeg har butikk bare 3 minutters gåavstand fra meg (dessverre)..
Sheltay Retrac Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Jeg drar aldri ut av huset for snop. Da baker jeg heller. Men stort sett finner jeg noe frukt eller yoghurt isteden.
Gjest Fjotten Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Hm, har vært et par ganger jeg har gått i 4-5 (30km) timer for å dra til kjæresten klokken 3-4 om natta da det ikke var noen buss/tog. Teller det? Ellers har jeg liksom gått til bensinstasjonen i ny og ne, det var vel rundt 15 min hver vei.
sullå Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Jeg er glad for at jeg aldri MÅ ha godteri lenger. Men hadde du spurt meg for 1,5 år siden: jeg ville ikke tatt drops av barna (seriøst?) men snø og regn hadde ikke hindret meg fra å gå til butikken.
Gjest Pheel Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har tatt godteri fra barn uten å være spesielt godterisyk, men såklart ikke mye og de har mer enn nok igjen, hehe. Der jeg bodde tidligere hende det titt og ofte at det ble en 20 minutters gange til bensinstasjonen på søndager bare for noe søtsaker.
skruf Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Syklet over ei mil engang for å kjøpe meg softis.... Akkurat den kiosken har verdens beste softis.
Pringle Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 I ungdommen kunne jeg gå halvannen kilometer hver vei. Som voksen har det vært lettere å få tak i godis, alltid en butikk i nærheten, eller et lager i skapet hjemme. Hadde ikke vært noe problem, om jeg måtte ha gått langt og lenger enn langt, da ville kaloriene ha blitt brukt opp og balansen vært sikret. Jeg er mer "lur" og "taktisk" så jeg slipper å anstrenge meg. Går hjem tidligere fra sosial aktivitet for å rekke godissjappa. Ville ikke stjålet fra barn, men gjemmer meg og spiser godisen alene. (Flau.) Merk: Dette var før, i mitt sukkeravhengige liv. Gjør alt for at trenden med fokus og moderasjon skal fortsette.
Gjest Belle âme Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 Eg kan gå til bensinstasjonen som er 10 minutt med gåing herfra. Men da er eg sjukt godtesjuk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå