AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Er det ikke det ene så er det det andre med disse mannfolka... Nisser og dverger og det som verre er.. Hva skal man gjøre? De kjekke er drittsekker, de snille er treige, de energiske er psykotiske og de perfekte er gift! FINNES det single, snille, kjekke, energiske menn mellom 30 og 40??? Anonymous poster hash: c5024...6e0
cupids dead Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Mest sannsynlig så blir ca. halvparten av de perfekte skilt en eller annen gang så da får du sikkert tak i drømmeprinsen din.
Crobern Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Er det ikke det ene så er det det andre med disse mannfolka... Nisser og dverger og det som verre er.. Hva skal man gjøre? De kjekke er drittsekker, de snille er treige, de energiske er psykotiske og de perfekte er gift! FINNES det single, snille, kjekke, energiske menn mellom 30 og 40??? Anonymous poster hash: c5024...6e0 Man også bytte ut menn, med damer i dette innlegget..... 1
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 du er passe blåst i topplokket om du mener dette er en sanhet
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 du er passe blåst i topplokket om du mener dette er en sanhet For meg er det en sannhet. For meg er det vanskelig å finne han som er perfekt for meg. Og jeg tror faktisk at det er noe i det at det er vanskeligst å finne noen mellom 30 og 40, fordi da er de "beste" etablert med koner og barn. Anonymous poster hash: c5024...6e0 1
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 For meg er det en sannhet. For meg er det vanskelig å finne han som er perfekt for meg. Og jeg tror faktisk at det er noe i det at det er vanskeligst å finne noen mellom 30 og 40, fordi da er de "beste" etablert med koner og barn. Anonymous poster hash: c5024...6e0 er ingen som er perfekte. det "perfekte" skaper dere sammen. det kommer ikke flytende på ei fjøl. og merkelig du tror det. jeg er av motsatt oppfattning. er enklere for meg nå å finne noen enn det var da jeg var i 20 åra.
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 For meg er det en sannhet. For meg er det vanskelig å finne han som er perfekt for meg. Og jeg tror faktisk at det er noe i det at det er vanskeligst å finne noen mellom 30 og 40, fordi da er de "beste" etablert med koner og barn. Anonymous poster hash: c5024...6e0 og de beste er opptatt??? ja det er sikkert derfor det florerer av frustrerte koner her inne og sikkert derfor skillsmissestatistikken er så høy også... 2
celinus Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Er det ikke det ene så er det det andre med disse mannfolka...Nisser og dverger og det som verre er.. Hva skal man gjøre?De kjekke er drittsekker, de snille er treige, de energiske er psykotiske og de perfekte er gift! FINNES det single, snille, kjekke, energiske menn mellom 30 og 40??? Anonymous poster hash: c5024...6e0 Ingen er vel perfekte....?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Er det ikke det ene så er det det andre med disse mannfolka... Nisser og dverger og det som verre er.. Hva skal man gjøre? De kjekke er drittsekker, de snille er treige, de energiske er psykotiske og de perfekte er gift! FINNES det single, snille, kjekke, energiske menn mellom 30 og 40??? Anonymous poster hash: c5024...6e0 Hadde enkelte bare klart å få fingen ut selv hadde ikke det vært noe problem.. Anonymous poster hash: 635e2...d04
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Ingen er vel perfekte....? Perfekt som i "perfekt for meg". Anonymous poster hash: c5024...6e0
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Haha.. Blant de som er gifte, samboende, forlovet osv finnes det mye skitt skal jeg si deg! Nei, du får reise til Kina og kjøpe deg en mann der. De har problemer med altfor få kvinner etter den lage ett-barns-politikken sin.. Anonymous poster hash: b8649...a27
celinus Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Perfekt som i "perfekt for meg".Anonymous poster hash: c5024...6e0 Jeg skjønner hva du mener... Jeg har vært singel i 3 år nå... Aldri gått mer enn et halvt år singel tidligere...
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skjønner hva du mener... Jeg har vært singel i 3 år nå... Aldri gått mer enn et halvt år singel tidligere... Jeg har vært singel 2 ganger, 1 år pr gang... Stort sett hatt langvarige kjæresteforhold siden jeg var 18... Treffer på en del interessante og i hvertfall tilsynelatende bra menn, men de er alltid opptatt. De single jeg har møtt på de siste årene som singel er........... ord kan ikke beskrive Anonymous poster hash: c5024...6e0
celinus Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har vært singel 2 ganger, 1 år pr gang... Stort sett hatt langvarige kjæresteforhold siden jeg var 18... Treffer på en del interessante og i hvertfall tilsynelatende bra menn, men de er alltid opptatt.De single jeg har møtt på de siste årene som singel er........... ord kan ikke beskrive Anonymous poster hash: c5024...6e0 Jeg har møtt et par fine gutter, men de har ikke vært interessert i meg... Det er jo alltid slik at ENTEN er de interesserte, eller så er jeg interessert. Det skal litt til for at to mennesker skal like hverandre. Men jeg lever i håpet
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 Ingen er vel perfekte....? Det er det mange jenter som tror de er og som har altfor høye krav til mannen. Mange kvinner som menser at det de sier, gjør og tenker er det rikte og menn som ikke har samme tanker tenker feil. Anonymous poster hash: 6b690...2a7
Gjest Svampebob1 Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 Er det ikke det ene så er det det andre med disse mannfolka... Nisser og dverger og det som verre er.. Hva skal man gjøre? De kjekke er drittsekker, de snille er treige, de energiske er psykotiske og de perfekte er gift! FINNES det single, snille, kjekke, energiske menn mellom 30 og 40??? Anonymous poster hash: c5024...6e0 Jeg er en perfekt kombinasjon mellom alt det du sier der! En perfekt treig dustemikkel, som ikke er gift :-) Med vennlig hilsen Herr Fjompenisse
Gjest Svampebob1 Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 For meg er det en sannhet. For meg er det vanskelig å finne han som er perfekt for meg. Og jeg tror faktisk at det er noe i det at det er vanskeligst å finne noen mellom 30 og 40, fordi da er de "beste" etablert med koner og barn. Anonymous poster hash: c5024...6e0 Og et lite tips der.. Det var en tid da jeg var like frustrert som deg. Senk ambisjonsnivået, så skal du se at det finnes flere av oss fjompenisser som ikke er så dumme allikevel :-P.
Javob Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 Årsaken til dette er at ingen er gode nok for deg, slik som ca. 90% av kvinner tenker.
Gjest Tris Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 Årsaken til dette er at ingen er gode nok for deg, slik som ca. 90% av kvinner tenker. 90%? Hvordan kom du fram til denne prosenten? 2
Javob Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 90%? Hvordan kom du fram til denne prosenten? I den store klokeboken, her har jeg fakta om alt. 90% av kvinner er prinsesser som bare de beste er gode nok for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå