Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med dere?

Kjæresten her er som gutter flest opptatt av utseende. Jeg er høy og (litt for..) slank med et ok ansikt. Ikke spesielt fint men heller ikke kjempestygt, litt flatt og androgynt tror jeg uten sminke. Min inerste tanke er frykt for at han ikke synes jeg er verdt bryet å være sammen med (han har god selvtillitt og vi endel problemer)

Anonymous poster hash: aeb95...ffd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke, jeg hater det. Og ja, jeg viser meg gjerne på det verste. Han bryr seg ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 191c5...73c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes egentlig at menn er mindre opptatt av utseende enn jeg trodde da jeg var yngre. Ofte når jeg snakker med kompiser om damer og hvem de liker er det ikke de peneste de nevner, men de med utstråling og karisma. Snakker da om når vi diskuterer felles venner og sånn.

Selv har jeg sluttet å bruke sminke. Ingen problemer med å vise meg for typen uten. :)

Anonymous poster hash: b04b2...b33
  • Liker 2
Skrevet

hadde jeg ikke turt det hadde jeg ikke hatt noe i et forhold å gjøre

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opererte nesen min (skjev neseskillevegg, pusteproblemer) for to måneder siden. Jeg så helt jævlig ut. Blod klint utover ansiktet, hoven, blåveiser.. Så ja, jeg tør å vise meg på det styggeste.

Anonymous poster hash: c9d91...1d8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tør jeg.

Det tør han også.

Anonymous poster hash: ff52f...073
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt "styggeste"? mener du uten sminke da eller? eller et tårevått snufsete, hovent, og kanskje kvisete ansikt?

Har faktisk ikke falt meg inn en gang at det kan være et problem for noen... Han jeg er sammen med elsker hele meg, inkludert defekter :-)

Anonymous poster hash: 2f56d...53b
  • Liker 5
Skrevet

Haha, ja, helt klart.. Han har sett meg på mitt absolutt verste de siste dagene. Snørr og gørr og rød nese, uvaska hår og gammel sminke.. Enda er han her :hjerte::ler:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Uten problem, jeg bruker ikke tid på overfladiske idioter som lever i lala-land.

Anonymous poster hash: af437...bed

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jada, han kjenner til både kviser, hårete legger og joggebukse. Null problem for noen av oss. Er poengløst å ha en kjæreste man ikke kan være seg selv med.

(Han vet til og med at jeg kan prompe ;) )

Endret av nattsvermer
  • Liker 6
Skrevet

Jeg bryr meg så vidt om hvordan jeg ser ut med han. Selvfølgelig liker jeg jo å føle meg fin når jeg er med han, men han merker jo nesten ikke om jeg har på sminke eller ikke... :)

• Liker 1
Gjest Jørild
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg kunne ikke vært sammen med noen som ikke tålte å se meg som et dass, for alle mennesker har noen downperioder i løpet av livet. Som klokken 05.50 på en mandag.

• Liker 2
Skrevet

Vi bor sammen, så jeg har ikke så mye annet valg. Jeg sminker meg kanskje 20 ganger i året, og jeg vet han ikke bryr seg. Han kan fint legge armene rundt meg når jeg er bakfull og jævlig, med joggeklær og håret i en stor dott og si at han syns jeg er verdens vakreste.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har sett meg etter to ukers influensa med raggete hår på legger og under armer, med bustete og unappede bryn, bleik og med poser under øynene og fett hår.

Han har sett meg på oppvåkning på sykehuset og kjørt meg hjem og halveis båret meg i hus etter dagkirurgi.

Han har sett meg krøllet rundt doskåla med omgangssyke og med gravditetskvalme og hentet glass vann til meg i slik situasjon.

Han har sett meg smådeprimert og i sorgprosess etter tap av et familiemedlem hvor jeg sank inn i koseklær, ned på sofaen og tok ikke vare på meg selv på nesten en uke.

Han har satt meg halvveis bevisstløs i badekaret etter en litt hard fest og brukt en halvtime på å fiske alle hårnålene ut av håret mitt, bare for å vaske det. Ikke fordi jeg har skitnet det til, men fordi han vet hvilke floker jeg får i håret om jeg legger meg med hårnåler og hårspray i ragget.

Jeg kunne fortsatt. Jeg sminker meg ofte daglig, jeg er veldig opptatt av hygiene og jeg har koseklær som ikke sægger i ræva og ser sjuskete ut. Men jeg steller meg mest for min egen del. For kjæresten min er ikke bare ektefelle og sexpartner. Han er partner, bestevenn og min nærmeste pårørende og allierte. Han ser meg i alle livets situasjoner, enten jeg rir ham med flotteste sexy undertøyet mitt på, eller jeg er syk og trenger hjelp.

Og det går begge veier. Han er ikke mindre sterk eller mindre attraktiv for meg bare fordi jeg har sett ham syk, svak eller i pinlige situasjoner.

Anonymous poster hash: 768ed...9b2
  • Liker 15
Skrevet

Samboeren min bruker stort sett ikke sminke med mindre hun skal noe spesielt, så jeg har i hvert fall sett henne uten. Om det er hennes verste er jeg imidlertid usikker på...

Gjest Chloe87
Skrevet

Ja, han kan gjerne se meg uten sminke, det er ikke noe problem.

Skrevet

Vi hadde omgangssyke sammen...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...