Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

:digge: giktfeber, giktfeber :digge:

Åh, hvor mange minner fra ungdomstiden som kommer susende når de gutta er i aksjon.

:digge: Her kommer Olavs menn... :digge: Ha, ha, he,he,ho - de gærne har det godt :digge:

Er det flere enn meg her inne som er begeistret? For min del danker de ut både Team Antonsen og andre nykommere-

:digge: det er en fin dag, for betaling av skatt, det er en fin, fin dag... :digge:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he.

Jo, det er noe eget ved disse gutta.

Gladhumor!

Skrevet

:ler: Jeg ler så jeg griner hver gang.

I går la jeg merke til at Jahn Teigen og Tom Mathisen slett ikke er særlig morsomme. Men så fort Herodes Falsk begynner å riste på armer og bein blir det bare helt hysterisk.

Skrevet

Bannade søvninge tullete Fuga! Jeg glemte bort de spinkle grønne i går!

:sur:

Gjest gjesta
Skrevet

:ler: Godt å se at det ikke bare er meg.....

Herodes Falsk er til å dø av :ler: , gliser bredt bare jeg tenker på mannen. Og så de jævlige grønne strømbebuksene....

:digge: Alle mensker får no`til juuuuul, alt fra slips til kanarifugl.... :digge:

Gjest Fighter
Skrevet

Synes Jahn Teigen er morsom. De andre blir litt krampaktig og for mye av det gode. I hvert fall hvis du ser mye av dem. Greit med en sketsj eller to, men ikke mer.

Det synes i hvert fall jeg.

Skrevet

:hoppe: EEEELSKER Prima Vera! :hoppe:

Bedre humor og underholdning kan man lete lenge etter!

Har en CD med "samlede verker", dvs. Absolutt Prima Vera og den spilles titt og ofte :D

Skrevet

Primavera er knallfett.

Mannen i videosjappa måtte lete lenge når vi spurte etter "The primavera show" og da han fant den (han satte den på et sekund for å sjekke at det var riktig kasett) sa han "Skal dere virkelig ha den?" og lo godt!

Moret oss godt den kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...