Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Dere som har erfaringer med barnevogner, hva vil dere anbefale, kombi eller duo? Eller å kjøpe bare en dypvogn først og så en sportsvogn senere?
Gjest Diddl Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har nettopp kjøpt en ny Emmaljunga Duo-vogn.. Synes denne er kjempegod å trille- den er lett og det er enkelt å komme seg frem. Det er også lett å slå den sammen å legge i bagasjerommet på bilen. Jeg valgte Duo-vogn fordi jeg fikk barn nå i mai- og visste at babyen må ligge i pose til høsten og da er mest sannsynlig bagen i en kombivogn for smal og liten. Så syns jeg duo-vognene er finere- fordi man ikke "drasser" med seg både sportsvogn delen og bagen.. Å kjøpe dypvogn først og sportsvogn senere blir vel en god del dyrere enn å kjøpe en kombi eller duo vogn. jeg vet at Emmaljunga sportsvogn koster 4900- mens den duo-vogna jeg kjøpte kostet 6700.. Det var akkurat samme sportsvogna altså!
Smila Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Kombivogn. Det sies at det er lite forskjell på bagdelen til duovognen og til kombivognen. Jeg synes rett og slett kombivognen ser bedre ut.
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #4 Skrevet 7. juni 2004 Kombivogn! Av merke vil jeg anbefale Simo. Jeg hadde baby hele vinteren og hadde da voksipose oppi. det var ike no problem! god plass!
Gjest mammaen Skrevet 7. juni 2004 #5 Skrevet 7. juni 2004 Ikke bruk mer penger enn nødvendig. Kjøp en sportsvogn, feks emmaljunga classic eller cerox. kjøp også en mykbag som passer oppi, så har du vogn som holder til småtten er fire år. skal du kjøpe en annen type vogn etterhvert så er det en sammenleggbar reisetrille som er kjekk å ha. de fleste som kjøper kombi eller duovogner ender opp med å kjøpe sportsvogn etterhvert likevel. hilsen erfaren mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå