Gå til innhold

Du som har barn og har funnet en ny. Når introduserte dere barna for den nye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som ikke lenger er sammen med barnets mor eller far: Tok det lang tid før dere fant en ny? Og når introduserte dere han/henne for barna?

Jeg har "nettopp" (3 mnd) flyttet fra barnets far (men forholdet i seg selv har vært følelsmessig over i et par år), og har funnet en det klaffer med. Vi er ikke i et forhold, men nesten. Han har "store" barn, jeg har en fireåring. Det er selvfølgelig leeeenge til vi skal introdusere hverandre for barna (spesielt hans barn), men jeg lurte på hvordan dere andre har gjort det? Er ca ett år passe? Fortalte dere barna at dere hadde kjæreste en god stund før de møtte han/henne?

Anonymous poster hash: 0fa4b...1a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ventet i 6 mnd, da viste jeg selv hva jeg følte for kjæresten min.

Vi var blitt litt kjent og vi var enige om å satse på oss.

Og så klaffet det heldigvis med barna våre.

Det hadde vært slutt med barnefar i ca 8 mnd, når jeg traff min nye fyr.

Det var ikke jeg som gikk i forholdet med barnefar, han hadde truffet en ny.

Men jeg var klar til å gå inn i et nytt forhold og tenkte ikk så mye på hvor lenge osv....

Anonymous poster hash: e8b83...b70
AnonymBruker
Skrevet

Man må jo nesten være sikker på at man skal være sammen da, tok vel 6 mnd før jeg og kjæresten syntes det var greit og på tide at jeg møtte dattra hans :-)

Anonymous poster hash: 9ab00...b5d

AnonymBruker
Skrevet

Synes 6 mnd er en grei regel. Selv om jeg har hatt to kjærester i etterkant og det tok slutt etter ett år med begge, og ingen hadde møtt barna mine innen da..

Anonymous poster hash: e8147...5e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...