AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har kommet frem til at jeg har rund ansiktsform. Jeg har lyst å endre frisyren litt, men klarer ikke å finne så mye tips på nett. Så jeg spør dere her inne Jeg hører jo selvfølgelig med frisør senere også. Det eneste kriterie jeg har, er at jeg vil beholde lengden. Dvs. til rett over brystene. Akkurat nå har jeg sideskill med lugg, men lurer på om midtskill er best? Eller hva synes dere? Link gjerne til bilder Anonymous poster hash: 886e4...18a
Gjest Tigress Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Standardsvaret er jo at ein klipp med lange lengdar foran vil gje eit inntrykk av at andletet ditt er smalare og meir ovalt, så å halde på lengda er nok smart. Personleg synest eg sideskill er penest, men både midtskill og sideskill vil funke for andletsfasongen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Jeg ville gått for litt lugg, men ikke rett lugg over hele pannen i samme lengde, det tror jeg vil forsterke et rundt ansikt (ved å gjøre ansiktet kortere i høyden), men lugg i forskjellig lengde, skåret eller hakket litt nedover sidene. Om frisøren ikke tar i for hardt, så kan slik lugg kombineres med begge typer skill. Selv har jeg hår omtrent på lengde med ditt, og foretrekker midtskill fordi det faller naturlig ned i midtskill. Sideskill må jeg jobbe litt for. Anonymous poster hash: 90616...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå