AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Mannen jeg har vært gift med i seks år har bedt om separasjon. Han forteller at han i alle årene vi har kjent hverandre har elsket en annen kvinne, en han var sammen med en periode for mange år siden. Det ble slutt mellom dem i affekt grunnet en uenighet. Hun flyttet utenlandsk og fant en ny mann, han møtte meg og giftet seg med meg. Han sier han har vært glad i meg hele tiden og trodde at vi kunne bli lykkelige sammen, men dessverre har tankene vært hos denne andre kvinnen allikevel. Han sier han er så forelsket i henne og elsker henne på en måte han ikke klarer å elske meg. Nå har han fått vite at hun er fri og frank igjen og har flyttet tilbake til Norge. Han sier han ikke engang bryr seg om hun vil ha ham tilbake, men at han kommer til å angre hele livet dersom han ikke prøver. Hun er hans livs kjærlighet. Jeg står her, ganske rystet, sjokkert og knust. Alt vi har hatt sammen føles som en stor løgn. Jeg elsker ham jo virkelig. Han er den mest fantastiske mannen jeg har møtt. Dessuten er jeg snart 35, og drømmer om familie. Vi har vært prøvere, uten hell hittil. Nå er jeg singel og helt på bar bakke på den fronten. Måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 3e73e...a17
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Åhhhh!!!! Har ikke ord. Anonymous poster hash: 5ccbe...61f 10
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Mannen jeg har vært gift med i seks år har bedt om separasjon. Han forteller at han i alle årene vi har kjent hverandre har elsket en annen kvinne, en han var sammen med en periode for mange år siden. Det ble slutt mellom dem i affekt grunnet en uenighet. Hun flyttet utenlandsk og fant en ny mann, han møtte meg og giftet seg med meg. Han sier han har vært glad i meg hele tiden og trodde at vi kunne bli lykkelige sammen, men dessverre har tankene vært hos denne andre kvinnen allikevel. Han sier han er så forelsket i henne og elsker henne på en måte han ikke klarer å elske meg. Nå har han fått vite at hun er fri og frank igjen og har flyttet tilbake til Norge. Han sier han ikke engang bryr seg om hun vil ha ham tilbake, men at han kommer til å angre hele livet dersom han ikke prøver. Hun er hans livs kjærlighet. Jeg står her, ganske rystet, sjokkert og knust. Alt vi har hatt sammen føles som en stor løgn. Jeg elsker ham jo virkelig. Han er den mest fantastiske mannen jeg har møtt. Dessuten er jeg snart 35, og drømmer om familie. Vi har vært prøvere, uten hell hittil. Nå er jeg singel og helt på bar bakke på den fronten. Måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 3e73e...a17 Å, kjære deg, jeg føler sånn med deg.. Finnes det noe verre enn å bli forlatt på denne måten? Jeg har akkurat blitt dumpet selv av mannen jeg har elsket over alt på jord de siste 3 årene. Vi var samboere, ikke gift. Han sier han trenger å være alene / det er ingen annen (såvidt jeg vet), men føler at livet er i grus og jeg er på bar bakke. Vi er også i midten av 30-årene og skulle snart prøve å få barn.. Jeg drømte om et liv med ham. Nå venter utflytting og oppgjør.. Skulle vel egentlig bare si - vi er flere! Jeg sitter her og hulker selv etter et opprivende møte.... Anonymous poster hash: 522ea...1df
Nordis Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Så trist.. vet ikke hva jeg skal si.. Kan bare sende en klem, og det gjør jeg
FalconPunch Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch 21
Gjest Chloe87 Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Vet du hva? Jeg forstår at du er knust, men hvis jeg var deg så hadde jeg faktisk vært inderlig forbanna også. Hvorfor valgte han i det hele tatt å involvere seg med deg når hjerte hans fortsatt var hos henne? Jeg skjønner meg ikke på folk som velger å starte på noe nytt når dem fortsatt ikke er over noen andre. Dette har jeg vært veldig tydelig på når jeg har møtt menn: "Hvis det finnes en tidligere flamme, eks eller hva du nå vil kalle det som du ikke har kommet over så vil jeg ikke at du skal innlede noe med meg". Jeg vil ikke føle at jeg er noens rebound eller plan B fordi han ikke fikk den han ville ha i utgangspunktet. Det at han i det hele tatt har gått med på å prøve og få barn når det har vært som dette syntes jeg er idiotisk. Han har jo hele tiden visst at det ikke var deg han ville ha. Beklager hvis jeg "kaster han under bussen", han er sikkert en flott mann ellers. Flott at han fortalte deg dette nå...selv om det skulle vært fortalt for lenge siden. Du fortjener en mann som elsker deg og som ikke har andre kvinner i hjerte.
Crobern Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Jeg kjenner at jeg blir forbannet på dine vegne. Hadde følt meg lurt og bedratt. Du sier at han ER den mest fantastiske mannen du har møtt.....mener du ikke VAR? I motsetning til Chloe87, så kan jeg ikke beklage at jeg sender han under bussen. Han skal ha for at han var ærlig nå, men han burde vært ærlig for lenge siden...for eks. i begynnelsen av forholdet! 9
Crobern Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Jeg føler med deg. Dette må være utrolig kjipt. :/ Likevel skal han ha kudos for å være så ærlig med deg at han innrømmer at du fortjener bedre. Du fortjener å være sammen med noen som elsker deg like høyt som han elsker henne. Er det ikke litt fint at han vil gi deg muligheten til å finne lykken, i stedet for å føre deg bak lyset? Men dette har han jo allerde gjort i 6 år. 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Fuck. Jeg er forbanna på dine vegne. Kan gi alskens råd om hvordan komme seg videre, men for nå hadde jeg bare dratt frem gin-flasken. Anonymous poster hash: 563df...42a 3
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Vet du hva? Jeg forstår at du er knust, men hvis jeg var deg så hadde jeg faktisk vært inderlig forbanna også. Hvorfor valgte han i det hele tatt å involvere seg med deg når hjerte hans fortsatt var hos henne? Jeg skjønner meg ikke på folk som velger å starte på noe nytt når dem fortsatt ikke er over noen andre. Dette har jeg vært veldig tydelig på når jeg har møtt menn: "Hvis det finnes en tidligere flamme, eks eller hva du nå vil kalle det som du ikke har kommet over så vil jeg ikke at du skal innlede noe med meg". Jeg vil ikke føle at jeg er noens rebound eller plan B fordi han ikke fikk den han ville ha i utgangspunktet. Det at han i det hele tatt har gått med på å prøve og få barn når det har vært som dette syntes jeg er idiotisk. Han har jo hele tiden visst at det ikke var deg han ville ha. Beklager hvis jeg "kaster han under bussen", han er sikkert en flott mann ellers. Flott at han fortalte deg dette nå...selv om det skulle vært fortalt for lenge siden. Du fortjener en mann som elsker deg og som ikke har andre kvinner i hjerte. Godt innlegg.
Gjest Heartbeat Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Han har faktisk løyet for deg i alle disse årene!! Jeg er sjokkert og føler virkelig med deg 1
Sylvari Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Å fy faen, kjenner jeg blir litt forbanna. Hele forholdet har jo vært en løgn... 1
LempikasPromise Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 Han har faktisk løyet for deg i alle disse årene!! Jeg er sjokkert og føler virkelig med deg Han har løyet for TS, men det virker også som om han har løyet for seg selv. Til TS *sender en klem*, dette må være fryktelig vanskelig for deg Forhåpentligvis kommer du ut av det sterkere og sikrere enn noen gang, og jeg håper du finner deg en ny, flott mann som elsker deg mer enn noe annet.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 TS, hvor gammel er (eks)mannen din? Anonymous poster hash: 563df...42a 1
FalconPunch Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 Jeg kan forstå at du nå har mange følelser som kommer frem;sinne, frustrasjon,følelse av svik og sorg,og jeg anbefaler at du lar følelsene gå sin gang,og ikke tvinge deg til å føle noe annet. Etterhvert kan du fokusere på hvordan du kan slettte denne personen helt fra livet ditt,for det er det eneste du kan gjøre. Å ta han tilbake etter dette burde ikke engang være et alternativ - noensinne. Men, sett med helt objektive,nøytrale øyne fra en som står utenfor alt dette så viser slik oppførsel at denne "fantastiske" mannen er det noe veldig galt med. det går 6 år uten at han er kommet over denne ene damen. At han i det hele tatt har forhåpninger om at hun er samme person,eller at hun i det hele tatt har noen følelser for denne personen lengre virker som om han lever i sin egen lille boble du er hans plan B,en midlertidig løsning. Dette er ikke bare sårende,men total mangel på respekt. Det han gjør mot deg gjør man ikke engang mot venner, hvertfall ikke samboer som man "elsker". Se for deg at du hadde en venn som var verdens beste venn i mange år, som en dag dropper deg for en "bedre" venn for du var ikke den vennen de egentlig ville ha. Altså, hvor feil skrudd må man bli i hodet for å gjøre noe slikt mot noen? Etter 6 lange år så dropper han deg like lett som om dere har kjent hverandre i bare 6 uker - sårende, men også respektløst. At han i tillegg har klart å fake et forhold og genuine følelser er enda et eksempel på at han her er ikke helt god. Når alt dette har roet seg og du har fått dette mennesket på avstand så håper jeg at du ikke føler noe hat mot han,men klarer å være totalt likegyldig til hans liv og eksistens. Selv om jeg tviler på at han og "drømmedama" noensinne kommer til å bygge et nytt forhold,som i et eventyr, så skal du egentlig få deg selv til å drite totalt i hva han gjør og hvem han er med. Du fortjener så mye bedre, og det vet du selv også. Det er surt å tenke på at du har kastet bort 6 hele år på dette forvirrede mennesket, men det du kan gjøre er å ikke kaset bort ett eneste minutt til på dette mennesket. Dere har (tydeligvis?) ingen barn sammen; kutt ALL kontakt med han for alltid. Et slikt menneske ønsker du ikke engang som en venn. Anonymous poster hash: c2839...839 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skjønner at det gjør forferdelig vondt, og jeg skjønner smerten og fortvilelsen din. Men jeg skjønner også eksmannen din, selv om han her får så hatten passer. Han har vært ærlig mot deg, og han elsker deg sikkert, han elsker bare denne kvinnen på en annen måte. Han kunne ha valgt å gått bak din rygg ( utro) det hadde vært mye,mye vondere. Nå har du muligheten til avslutte på en ryddig måte og komme deg videre i livet med noen som virkelig elsker deg.Anonymous poster hash: 6d947...e16 3
Ferny Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 Jeg føler med deg. Dette må være utrolig kjipt. :/ Likevel skal han ha kudos for å være så ærlig med deg at han innrømmer at du fortjener bedre. Du fortjener å være sammen med noen som elsker deg like høyt som han elsker henne. Er det ikke litt fint at han vil gi deg muligheten til å finne lykken, i stedet for å føre deg bak lyset? LOL, de har vært gift i seks år, hun er nå 35 år - let's face it.... han har allerede tatt fra henne muigheten til familieliv og finne lykken. Han har løyet og ført bak lyset så til de grader (tar sikkert ÅR å komme over noe sånt som dette). Det er ingenting som er "fint" (dine ord) i denne saken her. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå