Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...og ikke har/føler dere kan kontakte noen?

Jeg har kjæreste men føler han ser mer og mer ned på meg pga av mitt manglende nettverk så kan ikke dele det med han spesielt da vi bor i "min" by. Vondt! Han jobber mye også. Vi har en liten som jeg yter og yter til selvfølgelig. Er mye ute med henne i åpen bhg ol, men klarer ikke knytte meg til folk så blir liksom ikke kjent:/

Anonymous poster hash: c2125...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet (endret)

Ser Zombie filmer:)

Endret av Anciol
Skrevet

Reflekterer over at følelser ikke er noe annet enn hormoner som suser rundt i hodet mitt, og at de er totalt irrelevante i forhold til absolutt alt i hele verden.

Det er veldig vondt å føle seg ensom, men ensomhet er bare en følelse, og følelser eksisterer bare som tanker, inni hodet på personen det gjelder. Tanker og følelser er så godt som tilfeldige, og det finnes en hel haug med ting som påvirker dem. Noe av det beste man kan gjøre, for å få vekk ensomhet og depresjon, er å begynne å trene. Det fungerer beviselig bedre enn medikamenter, og det er egentlig ikke så rart, med tanke på at negative følelser alltid handler om hormonelle ubalanser, og en frisk og sunn kropp, er mye bedre rustet til å håndtere og rette opp i sånne ting.

Hvis dette er et problem som skjer relativt ofte, burde du se på livssituasjonen din, og hvilke mennesker du lar "slippe inn" i deg. Behandler dine nærmeste deg med respekt? Gir de like mye av seg, som det du gjør? Alt dette burde du tenke på, og om det er noe der som ikke stemmer helt, er det viktig å gjøre forandringer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser en komedie.

Anonymous poster hash: 79d14...da9

AnonymBruker
Skrevet

Går på kjøkkenet. Bor i kollektiv, så føler meg aldri ensom.

Anonymous poster hash: 46d6c...aba
Gjest AnneShirley
Skrevet (endret)

Følte det noen ganger slik da jeg var fersk student.

Enten tok jeg en treningsøkt, leste en bok eller sjekket om det skjedde noe "studentsosialt" jeg kunne dukker opp på.

Endret av AnneShirley
Gjest LadyGlaGla
Skrevet (endret)

Trener, tar en skitur eller en tur på fjellet. Høres rart ut, men å være helt alene i naturen fjerner alt som kan minne om ensomhet. Veldig enig med Yme over her.

Endret av LadyGlaGla
  • Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Tar en blund. Ensomhet er en luksus her i gården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...