Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Korleis kan ein vera vis på det? Eg slit litt om dagan. Klarer ikkje sleppa tak i ein gut.

Anonymous poster hash: 55423...e79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er usikker på om du elsker han, så gjør du nok ikke det. Elsker man en annen, så VET man det.

Anonymous poster hash: fb84d...13b
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg kan si at jeg elsker, uten å måtte sette fingeren på hva jeg elsker. Det føles bare riktig.

Anonymous poster hash: c2a8f...69f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg kan si at jeg elsker, uten å måtte sette fingeren på hva jeg elsker. Det føles bare riktig. Anonymous poster hash: c2a8f...69f

Det er slik eg føler det. Har ein ro i meg på eit vis. Samtidig som at saknet er stort, og eg klarar ikkje gje slepp.

Skrevet

Det er slik eg føler det. Har ein ro i meg på eit vis. Samtidig som at saknet er stort, og eg klarar ikkje gje slepp.

Hvorfor skal du gi slipp på han da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du gi slipp på han da?

Eg e ikkje sikker på om han elskar meg.... :(

Skrevet

Å elske er ubetinget kjærlighet. Og flertallet vil aldri egentlig oppleve det med en partner

Skrevet

Du bare vet :-)

Skrevet

Da jeg kan si at jeg elsker, uten å måtte sette fingeren på hva jeg elsker. Det føles bare riktig.

Anonymous poster hash: c2a8f...69f

Du kan faktisk elske noen selv om det føles feil og selv om det føles riktig så er elsker man nødvendigvis ikke personen av den grunn

AnonymBruker
Skrevet

Du kan faktisk elske noen selv om det føles feil og selv om det føles riktig så er elsker man nødvendigvis ikke personen av den grunn

Der må jeg si meg meget enig. Har vært i stabile forhold, men elsket har jeg ikke. Nå er jeg vil i tidenes største utfordrende forhold, og elske gjør jeg. Med alt jeg har. Fantastisk, hærlig og vidunderlig. Men også slitsomt, skummelt og annerledes.

Gjest rådyr
Skrevet

Der må jeg si meg meget enig. Har vært i stabile forhold, men elsket har jeg ikke. Nå er jeg vil i tidenes største utfordrende forhold, og elske gjør jeg. Med alt jeg har. Fantastisk, hærlig og vidunderlig. Men også slitsomt, skummelt og annerledes.

Hvor ble det av nynorsken?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter mange år som partnere føles det likt som da jeg var ung.:

Jeg elsker å være i sammen med mannen min på fritiden. Vi er bestevenner og kjærester samtidig. Når vi er borte fra hverandre så tenker vi begge at vi savner hverandre masse og gleder oss til å komme hjem igjen. Vi trøster hverandre og deler tanker og følelser, men kan også være musestille i lang tid uten at det føles galt. Begge går 100 % inn for hverandre og barna våre.

Det er vår definisjon på å elske noen.

Anonymous poster hash: db18a...1d9
Skrevet

Jeg vet det i form av at tanken på å leve uten den jeg er glad i er uutholdelig. Det beskriver og beviser for meg den kjærlighet jeg føler.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg vet det i form av at tanken på å leve uten den jeg er glad i er uutholdelig. Det beskriver og beviser for meg den kjærlighet jeg føler.

Du tenker med andre ord kun på hvordan du føler det?

Trodde kjærlighet var uegoistisk

Skrevet

Du tenker med andre ord kun på hvordan du føler det?

Trodde kjærlighet var uegoistisk

Den er vel både uegoistisk og egositisk. Det er ikke noe galt i det slik jeg ser det. Kjærlighet er til syvende og sist følelser og sterke bånd mellom mennesker.

Skrevet

Kjærlighet er ikke egoistisk. Da har du misforstått noe.

Kjærlighet handler vel mer om hva du gjør for din partner enn hvordan du føler deg. Du rettet fokus mot deg selv istedet for din partner. Det skurrer for meg når man snakker om kjærlighet

Skrevet (endret)

Kjærlighet er ikke egoistisk. Da har du misforstått noe.

Kjærlighet handler vel mer om hva du gjør for din partner enn hvordan du føler deg. Du rettet fokus mot deg selv istedet for din partner. Det skurrer for meg når man snakker om kjærlighet

Det har jeg vel ikke? Jeg føler så sterkt for ham at jeg ikke vil leve uten ham. Og sånn føler han det for meg. Følelsen av å trenge noen sterkt kan kanskje beskrives som egositisk, og det er derfor jeg skrev det jeg skrev, men jeg mener ikke at det faktisk er det

Og selv om du mener det er egoistisk betyr ikke det at det faktisk er det. Poenget er uansett at det å elske noen er en følelse i seg selv, det kommer man ikke utenom.

Endret av Yvonne
Skrevet

Det har jeg vel ikke? Jeg føler så sterkt for ham at jeg ikke vil leve uten ham. Og sånn føler han det for meg. Følelsen av å trenge noen sterkt kan kanskje beskrives som egositisk, og det er derfor jeg skrev det jeg skrev, men jeg mener ikke at det faktisk er det

Og selv om du mener det er egoistisk betyr ikke det at det faktisk er det. Poenget er uansett at det å elske noen er en følelse i seg selv, det kommer man ikke utenom.

Å være trengende er ikke det samme som å elske noen.

Skrevet (endret)

Å være trengende er ikke det samme som å elske noen.

Jeg har ikke skrevet at jeg er trengende. Men jeg har en sterk følelse av å trenge personen. Det betyr ikke at jeg faktisk trenger personen, det kan være ganske to forskjellige ting. Uansett, du har ikke fasiten, så det er vel strengt tatt ikke opp til deg å bestemme.

Det ligger selvsagt mer i det enn som så. Men hvis kjæresten min døde så vet ihvertfall jeg at verden ikke hadde føltes som den samme, og det er det jeg legger i at jeg hadde følt det uutholdelig. Jeg hadde følt dyp sorg. Han er en venn, min elskede, den jeg deler alt med og som jeg vil gjøre alt for.

Det er sånn jeg føler det.

Endret av Yvonne
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...