Bygdejenta Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Er det noe problem å bruke flytende Foundation sammen med Pudder-blush og andre pudderprodukter? Mener å ha lest en plass at krem legges best over krem og pudder legges best over pudder?
FruHudson Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har ikke hatt problemer med det, men så er ikke jeg noe spesielt flink med sminke, da.
Eske Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Det er ikke noe problem å bruke pudderprodukter over flytende foundation, mange setter jo flytende foundation med pudder - problemet oppstår bare om du legger krem over pudder, det er ikke noe særlig
Bygdejenta Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2014 Tusen takk for hjelpsomme svar :-)
kills Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Jeg bruker bare pudderprodukter med unntak av foundation, men det går helt fint bare du setter foundationen med et pudder først. 1
Gjest Tigress Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Det går heilt fint om du ikkje brukar pudder også - eg brukar aldri pudder, men har aldri problem med pudderrouge oppå BB-krem eller foundation.
Gjest Guilty Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 Flytende/kremfoundation er ikke noe problem under pudderprodukter. Å ta flytende/kremprodukter over pudder har jeg derimot funnet ut at er en veldig dårlig ide.
HR94 Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Bruker foundation, og avslutter med å legge et tynt lag pudder over. Synes jeg får best resultat av å bruker begge fremfor en av delene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå