Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe problem å bruke flytende Foundation sammen med Pudder-blush og andre pudderprodukter?

Mener å ha lest en plass at krem legges best over krem og pudder legges best over pudder?

Skrevet

Jeg har ikke hatt problemer med det, men så er ikke jeg noe spesielt flink med sminke, da.

Skrevet

Det er ikke noe problem å bruke pudderprodukter over flytende foundation, mange setter jo flytende foundation med pudder - problemet oppstår bare om du legger krem over pudder, det er ikke noe særlig :)

Skrevet

Tusen takk for hjelpsomme svar :-)

Skrevet

Jeg bruker bare pudderprodukter med unntak av foundation, men det går helt fint bare du setter foundationen med et pudder først.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Det går heilt fint om du ikkje brukar pudder også - eg brukar aldri pudder, men har aldri problem med pudderrouge oppå BB-krem eller foundation.

Gjest Guilty
Skrevet

Flytende/kremfoundation er ikke noe problem under pudderprodukter. Å ta flytende/kremprodukter over pudder har jeg derimot funnet ut at er en veldig dårlig ide.

Skrevet

Bruker foundation, og avslutter med å legge et tynt lag pudder over. Synes jeg får best resultat av å bruker begge fremfor en av delene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...