verene Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Trompetisten vi hadde gjort avtale med trakk seg plutselig nå, av jobbårsaker (han driver eget firma, og det var noe med at noen var sykmeldte og han ikke kunne komme fra jobb den dagen..). Så nå står vi uten trompetist, og jeg som har blitt SÅ klar for å ha dette i vielsen! :cry: Sikkert veldig lett å finne noen andre på tre uker. Jaada.. :-( Slenger dette ut i håp om at noen her kanskje vet om noen vi kan kontakte, men det skal vel mye til at dette ordner seg nå.. *snufs* :-(
Gjest MrsL Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Hva med han Tex brukte? kollandsrud ett eller annet. Eller kontakte et musikkonservatorium eller rett og slett et korps?
Gjest Tex Skrevet 4. juni 2004 #3 Skrevet 4. juni 2004 Kollandsrud er verdensmester!! www.kollandsrud.tk
verene Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2004 Hvor mye tok han for å spille for dere, Tex?
Tari Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 han tar 2000 kroner uansett hvor mye eller lite han spiller...
Lissemor Skrevet 4. juni 2004 #6 Skrevet 4. juni 2004 han tar 2000 kroner uansett hvor mye eller lite han spiller... Det må vel komme an på hvor i landet han skal spille ,vel??
Tari Skrevet 4. juni 2004 #7 Skrevet 4. juni 2004 Det må vel komme an på hvor i landet han skal spille ,vel??snakker om Oslo-området...vet ikke om han spiller andre steder
Gjest Elenath Skrevet 4. juni 2004 #8 Skrevet 4. juni 2004 Ellers så kan du kontakte musikkhøyskolen. De kan helt sikkert hjelpe.
Gjest Tex Skrevet 5. juni 2004 #9 Skrevet 5. juni 2004 Han tok 2000 kroner, og det var verdt hver eneste krone. Vi har fått så mye tilbakemelding på at musikken var så bra, og vi har mange korpsfantaster i vår slekt.... Ikke en eneste sur tone hverken fra trompetisten eller organisten, det satte sitt preg på stemningen.....
Ingeborg Skrevet 5. juni 2004 #10 Skrevet 5. juni 2004 Musikkhøgskolen er et godt alternativ, ja. Bare ring administrasjonen der (står i telefonkatalogen, sikkert under Norges Musikkhøgskole), så hjelper de deg.
verene Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2004 Tenkte jeg bare skulle si ifra at det har ordnet seg, vi har nå fått fatt i en ny trompetist som skal spille i vielsen!
Scorpina Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 Hva med han Tex brukte? kollandsrud ett eller annet. Eller kontakte et musikkonservatorium eller rett og slett et korps? YEPP YEPP!! :) - jeg ringte til musikk-konservatoriumet her i byen og fikk tlf nr til en dame som spilte tverrfløyte. Hun kom, spilte ved seremonien og det var nyyyydelig!!!!! Betalte henne 750,- for denne jobben. Vel anvendte penger!
nessi Skrevet 9. juni 2004 #13 Skrevet 9. juni 2004 Tenkte jeg bare skulle si ifra at det har ordnet seg' date=' vi har nå fått fatt i en ny trompetist som skal spille i vielsen! [/quote'] HURRA!! så fint da gitt. Vi skal også ha trompetist. En som spiller i korps sammen med en på jobben. Han påstår han ikke vil ha noe for jobben, for han sier det er gøy å spille. Iflg. kameraten min på jobben er han veldig flink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå