Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #1 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg traff verdens herligste mann for noen måneder siden og vi fant ut at den kjemien vi hadde var nesten for godt til å være sant. Og nå viser det seg at den var det også.. :cry: Han dumpet meg for en måned siden grunnet han følte litt tvil. Det er stor avstand mellom oss så jeg kan ikke bare stikke innom han og prate om dette. Men i helgen reiste jeg til han for å finne ut hva som hadde gått galt. Han klarer ikke å sette ord på det sier han. :evil: Jeg har gått i en måned nå og bare vært trist og lei. Jeg griner hele tiden og orker ikke å være sosial. Er det noen som har erfaring med hvor lang tid dette kan ta ? Jeg har hatt kjærlighets sorg tidligere men aldri følt noe så sterkt som dette. Jeg vet at dette er mannen jeg ville delt resten av mitt liv med. Noen gode råd til hva jeg kan gjøre. For jeg må få hverdagen til å gå rundt igjen. Uffff det er så utrolig vondt :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 17. juni 2002 #2 Del Skrevet 17. juni 2002 Det du ikke må gjøre er å sitte hjemme og syntes synd på deg selv. Kom deg ut og gjør ting du liker og som du syntes er morsomt. Utnytt deg av familie og venner i denne perioden nå, slik at du ikke blir sittende inne og føle at verden har gått under. Hvor lang tid det tar er umulig å si, men det kan ta lang tid. Hvor lang tid det skal ta er det bare du som kan avgjøre. Ved å grave deg ned og ikke forsøke å gjøre noe positivt som gir deg glede i verdagen igjen, ja jo lengre tid tar det å komme over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susi Q Skrevet 17. juni 2002 #3 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei Det er meg bare pålogget denne gang. Takk for svaret Kristian. Men det er så vanskelig å være sosial når en ikke orker å snakke med folk. Jeg har veldig lett for å ta til tårene, og syens det er ubehagelig både for meg og de jeg snakker med. Da føles det bedre å være alene. Men jeg går mye på turer, alene helst. Når jeg tenker på han og hva som kunne vært blir jeg rett og slett kvalm. Jeg vet jeg må ut av dette men vet ikke hvor jeg skal begynne. Ja ja...jeg får vel bare ta tiden til hjelp kanskje. Hilsen meg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. juni 2002 #4 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei Susi Q: Jeg vet hvor vanvittig vondt det er! Ble dumpet i fjor etter et langt forhold (3 år) uten forvarsel... Jeg brukte et år på å kommer over han, men det kan ha noe med at vi var veldig gode venner lenge etterpå og vanket i samme vennegjeng. Det er desverre ikke mye å gjøre... Bruk tiden på deg selv og gråt dine store tårer for vennene dine. Tilbring tid med de du stoler på for de bryr seg ikke noe om det! Ha folk rundt deg hele tiden, ikke vær alene slik at du begynner å tenke for mye. Ta en dag av gangen. Før du aner det går det 1, 2, 3, 4, timer mellom hver gang du gråter, og plutselig en dag, to dager og en uke. Det går bedre for hver dag, men tillat deg selv å sørge! Gråt når du vil gråte! Det går så bra så! Ta den tiden du trenger. Gjør de tingene du har lyst til, og bruk den hjelpen du får! Lykke til!!! Jeg føler virkelig med deg! *kos* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå