Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, da kom tiden for det også!

Han stod i dusjen, og trodde vel at jeg var ferdig på badet, og hadde gått ned for å lage middag. Men jeg var bare i naborommet.. Så da jeg kom inn og ser han står der med utstyret i hånden, så ble vi begge litt paff!

Jeg tror han ble flauest! Han sa høyt

"nå ble jeg flau!!!!!!! Jeg er jo midt i ronkingen jo!" jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å le.. så gikk jeg ut igjen da..

Jeg hadde følt det enda værre om det hadde vært omvendt..

Hva med dere andre jenter? Har dere noen historier å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler::hoho::ler::hoho:

Jeg las innlegget ditt til samboern, han lo godt da ja! Jeg også da... Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så flaut da, syns bare det er komisk jeg. Men det er jo meg da...

Du kunne jo tatt av deg klærne, hoppet i dusjen til ham og sagt; " Ta meg i stedet"! :wink:

Gjest Barnslig!
Skrevet

Jeg har bare én kommentar: mennesket er et primitivt og dyrisk vesen.

Hvorfor sto han ikke med en plastvagina i hånden? Jenter bruker jo dildoer i ulike størrelser...

:roll:

Gjest Madley
Skrevet

Bare si det du tenker kjære gjest..Det er en synd å onanere..

Onani er normalt, sunt og godt...Så ikke kom hit og døm noen som har et normalt forhold til sex....

Skrevet

Hvorfor skulle han ikke det? Ganske normalt å onanere...

Er man kjærester er det vel ikke noe problem.

Skrevet

Hopp inn i dusjen og bli med på moroa selv neste gang! Skal vedde på at det vil overraske han i positiv forstand...

Selv hadde jeg blitt vanvittig opphisset at å finne min kjære naken og deilig i dusjen, mens han koste med seg selv.... :tommelsmil:

Skrevet
Ja, da kom tiden for det også!

Han stod i dusjen, og trodde vel at jeg var ferdig på badet, og hadde gått ned for å lage middag. Men jeg var bare i naborommet.. Så da jeg kom inn og ser han står der med utstyret i hånden, så ble vi begge litt paff!

Jeg tror han ble flauest! Han sa høyt

"nå ble jeg flau!!!!!!! Jeg er jo midt i ronkingen jo!" jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å le.. så gikk jeg ut igjen da..

Jeg hadde følt det enda værre om det hadde vært omvendt..

Hva med dere andre jenter? Har dere noen historier å komme med?

Hadde jeg overrasket mannen ville jeg blitt råtent! Har aldri hatt sånn flaks... :ler:

Skrevet

Selv hadde jeg blitt vanvittig opphisset at å finne min kjære naken og deilig i dusjen, mens han koste med seg selv.... :tommelsmil:

Jeg og..... :sjarmor:

Skrevet
Hopp inn i dusjen og bli med på moroa selv neste gang! Skal vedde på at det vil overraske han i positiv forstand...

Slike jenter vil vi gutta ha..... :wow:

Skrevet

Uff, jeg hadde funnet det hele veldig pinlig, må jeg innrømme. Hadde ikke følt meg vel i den situasjonen, for å være helt ærlig. Og jeg tror ikke det hadde vært noe særlig turn on for min del.

Gjest Anonymous
Skrevet

De virker som de fleste her onanerer i hemmelighet for hverandre, det høres jo helt rart ut? Er dere ikke åpne mot hverandre om alt? Kan dere ikke onanere sammen?

Gjest Pterodactylkake
Skrevet
De virker som de fleste her onanerer i hemmelighet for hverandre' date=' det høres jo helt rart ut? Er dere ikke åpne mot hverandre om alt? Kan dere ikke onanere sammen?[/quote']

Vi onanerer hver dag med familien hans foran tv, og koser oss med tortillachips

..og dip :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde nok lurt litt på hvorfor? Siden jeg da var hjemme og tilgjengelig..

Greit nok at han runker når jeg er borte og sånn, men når vi er hjemme begge to er det da bedre å ta en kjapp en sammen eller noe? Runker han blir det jo ikke noe på meg da...

Skrevet

Onani utelukker jo ikke sex med deg... For mange er det en fin måte å slappe av på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...