Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer...

Anonymous poster hash: cc2bd...a4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tro det eller ei

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: e823f...7eb

Skrevet

Nei, etter 17 år i samme forhold har jeg ikke vært fristet en gang til å være utro.

Og skulle fristelsen dukke opp har jeg alt for mye kjærlighet og respekt for mannen min til å gi etter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er 32 år og har vært sammen med mannen i 10 år..

Anonymous poster hash: a3383...97b
AnonymBruker
Skrevet

Ja, rett som det er.

Anonymous poster hash: 8da7d...c70
  • Liker 1
Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er 27 år.

Anonymous poster hash: f3c52...d22
AnonymBruker
Skrevet

Hun, ja i over 1år

Meg: nei aldri, aldri tenkt tanken, aldri hatt lysten til det heller.

26år, gift i 6år, sammen i 9år... Brudd nå da hun var utro flere ganger i over et år.

Anonymous poster hash: 58cee...6ba
Skrevet

Nei, aldri. Trenger ikke mer drama i livet, hadde jeg villet hatt noen annen, hadde jeg hatt nok respekt for han og meg til å avslutte forholdet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

I ett tidligere forhold. Ikke mitt stolteste øyeblikk. Det var for 13 år siden. Ikke vært utro siden.

Så legger til at uttrykket en gang utro allltid utro ikke stemmer.

Anonymous poster hash: 5ce17...004
  • Liker 2
Skrevet

Nei, altfor mye respekt for meg selv til å holde på sånn. Har stor tro på å være et godt menneske. Livet behandler meg bra og jeg prøver å være god tilbake :)

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei som singel er det ikke mulig for meg å være utro.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg var i et forhold hvor han var psykisk og fysisk voldelig. Jeg var helt nedkjørt og slet veldig med å gå. Han hadde en veldig makt over meg og jeg var redd for hva han ville gjøre med meg om jeg gjor det slutt.

Jeg hadde en god venn som hjalp meg mye på den tiden. Han var den eneste jeg hadde som visste hvordan ting var og han var den eneste grunnen til at jeg ikke gav opp livet. Han var jeg utro med en gang før jeg endelig klarte å komme meg ut av forholdet. Dette ble selvsagt gjort i helt feil rekkefølge og jeg burde ikke vert utro uansett hvor dårlig forholdet var, men jeg angrer ikke et sekund. Jeg føler ikke jeg skylder eksen noen ting etter alt han har gjort mot meg og mentalt var jeg utav forholdet for lenge siden.

Jeg har aldri vert utro igjen og kommer heller aldri til å være det. Jeg har en fantastisk mann som jeg aldri kommer til å såre på en slik måte.

Anonymous poster hash: 72574...316

AnonymBruker
Skrevet

Ja, med min forrige.

Anonymous poster hash: 10af7...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...