AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Fikser du økonomien ? Anonymous poster hash: bb93e...72f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Selvsagt, jeg har utdannelse, god jobb og god lønn.Anonymous poster hash: 8edf7...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Ikke i begynnelsen. Da var jeg student og trådte litt feil for å beholde en altfor dyr leilighet. Dette er noe jeg fortsatt betaler for i dag. Men jeg har fast jobb, grei inntekt og flyttet til et mindre sted der boligprisene ikke var skyhøye. Det er alltid for mye måned på slutten av pengene, men jeg bruker å ta ut 1000kr hver uke til matpenger, for å unngå å handle unødvendige ting. Vi bruker naturen mye framfor de dyre aktivitetene, og unner oss en bytur med kino o.l innimellom. Jeg kjøper lite nye klær, det er gjenbruk det går i, bytting av klær osv. Dersom du lurer på om du skal klare deg, så ja, det gjør du! Du har krav på en del stønad fra NAV til du kommer deg på fote. Gå innom de dersom du er usikker. De hjalp meg på en fin måte. Anonymous poster hash: 69ec5...0e1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Ja. Jeg er student og lever på kun overgangsstødnad fordi jeg ble forsinket i utdannelsen før jeg fikk barn. Dette året har jeg derfor ikke fått støtte fra Lånekassen, men neste skoleår får jeg det. Det går helt greit, vi lever ikke fett akkurat, men vi har så vi klarer oss uansett. Bor i studentleilighet, og det hjelper nok på, for måtte jeg leid på det private leiemarkedet, hadde jeg minst måttet doble husleia mi. Anonymous poster hash: efaad...7ba
Medusa13 Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Ja. Jeg er student og lever på kun overgangsstødnad fordi jeg ble forsinket i utdannelsen før jeg fikk barn. Dette året har jeg derfor ikke fått støtte fra Lånekassen, men neste skoleår får jeg det. Det går helt greit, vi lever ikke fett akkurat, men vi har så vi klarer oss uansett. Bor i studentleilighet, og det hjelper nok på, for måtte jeg leid på det private leiemarkedet, hadde jeg minst måttet doble husleia mi. Anonymous poster hash: efaad...7ba Da hadde du sikkert fått bostøtte i tillegg, så det hadde gått opp i opp
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Da hadde du sikkert fått bostøtte i tillegg, så det hadde gått opp i opp Bostøtta hadde på ingen måte dekket økningen, og det vet jeg fordi jeg ikke bodde i studentleilighet da jeg ble alene med barnet. Anonymous poster hash: efaad...7ba 1
asterix Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Ja. Har bra lønn og barnepensjonene dekker jo en del og jeg jobber også en del ekstra for å få litt mer å rutte med. Så har vel egentlig aldri hatt så bra økonomi som nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå