Gjest Nightwich Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 I utallige tråder her som omhandler utroskap, samliv og sex forsvarer mennene seg med at "det er biologi". "Mannen er designet for spre genene" "menn har større behov". Jeg tenker at selv om vi tilhører dyrerike så er vi vel blitt siviliserte eller ? Er dette reelt eller er det en enkel måte å ungå å ta ansvar for egne handlinger ?
Tba Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Det er veldig greit for et lite mindre tall av menn som er notorisk utro å kunne bruke slike teorier for å bortforklare handlingene sine. Hvis du ser hvem som hevder det så ser du at det er noen få menn med et totalt skakkjørt syn på det meste. Endret 28. mars 2014 av Tba 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 I utallige tråder her som omhandler utroskap, samliv og sex forsvarer mennene seg med at "det er biologi". "Mannen er designet for spre genene" "menn har større behov". Jeg tenker at selv om vi tilhører dyrerike så er vi vel blitt siviliserte eller ? Er dette reelt eller er det en enkel måte å ungå å ta ansvar for egne handlinger ? Det er en dårlig unnskyldning fra mennesker som har gjort noe de ikke er stolte over. Vi har også samvittighet, mulighet til å reflektere over konsekvens osv. Så jeg kjøper ikke den ;-). - Mann Anonymous poster hash: 647c7...9a3
Kolibrii Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Det er en latterlig unnskyldning. I dag er kvinner like mye utro (om ikke mer?) det har kommet frem at sexdriften på kvinner er mye større enn antatt.. Hvis det ligger i biologien at vi ikke skal binde oss, hvorfor finnes følelsene som forelskelse, sjalusi og elske? Det er jo utrolig unødvendig om vi bare skulle formere oss? Og hvorfor skulle det vært at bare kvinnen bandt seg til mannen? Gir heller ingen mening..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå