Gå til innhold

Etter et vondt brudd, hvor lang tid tok det før du var klar for en ny?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at det er vanskelig å inngå et nytt forhold, men håper at det vil bli lettere snart. Blir man for lenge alene etter et brudd, kan man vel risikere å bli alene resten av livet?

Anonymous poster hash: 050ab...5d4
Videoannonse
Annonse
Gjest rådyr
Skrevet

Tror jeg er klar nå, men er ikke helt sikker. Jeg prøver bevisst/ubevisst skremme vekk de mennene jeg dater. Et og et halv år siden bruddet...

Skrevet

4 år....

Men da møtte jeg han som jeg er gift med nå:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruddet med exen min var ikke vondt. Det var noe jeg ville selv. Var sammen i 5 år. Vært singel i 6 mnd men er overhodet ikke klar for noe nytt forhold. Ikke fordi jeg ikke er over exen min men fordi jeg har behov for å være singel. Er litt metta på forhold akkurat nå. Dessuten er singellivet fantastisk!!

Anonymous poster hash: 003e3...db3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at det er vanskelig å inngå et nytt forhold, men håper at det vil bli lettere snart. Blir man for lenge alene etter et brudd, kan man vel risikere å bli alene resten av livet? Anonymous poster hash: 050ab...5d4

Hvorfor risikerer man å bli alene resten av livet fordi man ikke hiver seg inn i et forhold?

• Liker 3
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg kjenner at det er vanskelig å inngå et nytt forhold, men håper at det vil bli lettere snart. Blir man for lenge alene etter et brudd, kan man vel risikere å bli alene resten av livet?

Jeg kjente meg klar igjen etter litt under 2 år...

Ta tak i problemene dine så du ikke blir stående fast. Det er på en måte noe du må finne igjen inni deg selv for at du skal føle deg klar igjen :-P.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor risikerer man å bli alene resten av livet fordi man ikke hiver seg inn i et forhold?

Er vel fort gjort å få noen vaner som gjør forhold vanskelig? Og at man egentlig liker å bo for seg selv.

TS

Skrevet (endret)

Jeg har vært singel en stund, føler meg ikke klar til noe nytt. Altfor mye som henger igjen enda.

Endret av Tris
AnonymBruker
Skrevet

For meg tok det bare noen mnd..

Årsaken ligger nok i at jeg de siste årene (faktisk) følte meg veldig singel i forholdet.. Fikk aldri noe tilbake, ble brukt på verst tenkelige måter og misbrukt..

Når jeg da endelig var "fri" fra scumbagen, var det sånn at jeg lengtet etter noe endelig ekte.. Og jeg startet ganske kjapt å lete igjen.

Den gode følelsen av å være singel var ikke noe jeg ønsket meg kjente jeg..

Anonymous poster hash: 34a2e...469

Skrevet

Bruddet var vel egentlig en lettelse, men selve forholdet var ikke så bra. Tok ca 11 år. Ble sammen med nærværende kjæreste litt over 12år etter jeg dumpet eksen

AnonymBruker
Skrevet

Bruddet var vel egentlig en lettelse, men selve forholdet var ikke så bra. Tok ca 11 år. Ble sammen med nærværende kjæreste litt over 12år etter jeg dumpet eksen

12 år etter? Betyr det at du var singel så lenge?

Skrevet (endret)

Offisielt gikk det en dag eller så. Men uoffisielt tok det vel et par år.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

12 år etter? Betyr det at du var singel så lenge?

Jepp, singel og i "sølibat".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i to år, det føles lenge men det er helt normalt ser jeg.

TS

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Var sammen med en i nesten 6 år. Vært singel i snart 2 år. Er over hodet ikke klar for noe nytt. Er over eksen for lengst, men har rett og slett ikke lyst til å ha noe forhold. Nå skal jeg nemlig bruke de neste årene kun på meg selv, og gjøre de tingene jeg har lyst til. Et forhold vil bare ødelegge de drømmene, og det er uaktuelt. Kanskje blir jeg aldri klar for et nytt forhold. :)

Gjest metallita
Skrevet

Tok vel ca. 6 måneder før jeg begynte å date litt igjen.

Gjest Anastasia
Skrevet

Tror aldri jeg blir klar for å bli sammen med noen igjen. Er helt ødelagt etter siste exen.. stoler ikke på menn.

AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri jeg blir klar for å bli sammen med noen igjen. Er helt ødelagt etter siste exen.. stoler ikke på menn.

Uff, er litt der jeg er også... Men er jo trist også, hvis jeg skal være alene resten av livet. Blir jo et mer ensomt liv det, enn å ha kjæreste.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...