Gå til innhold

Tror dere det er mulig å få et utsalgssted for maling til å lage riktig farge hvis jeg tar med "deler" av veggen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nødt til å sparkle noen hull + male over, men jeg aner ikke hva fargen heter og kan heller ikke finne det ut på noen måte. Har derimot litt av veggflaten med faren på som jeg kan ta med. Tror du det er mulig å få en ganske lik farge ut fra det? Fargen er hvit med noe gult i seg (tror jeg).

Anonymous poster hash: 69919...8b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan låne en slags måler med fargehandelen som du kan holde inntil veggen og som finner ut hva slags farge det er.

Anonymous poster hash: 33795...f05

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Biten trenger ikke være større enn en femkroning for at man kan få målt fargen. Måleverktøy er noe svært mange fargehandler har, og man treffer ofte svært godt på. Noen låner også ut disse måleverktøyene, men disse er ikke alltid like eksakte som de litt større måleverktøyene.

Skrevet

Husk at fargen falmer etter litt tid på veggen så jeg ville ikke flekkmalt. Det synes garantert.

Skrevet

Noen fargehandler scanner farve. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Flekken jeg har er ikke så stor og jeg vil nødig rive av mer... Hvordan skal jeg male hvis jeg ikke flekkmaler? Får ikke malt alle veggene.

Anonymous poster hash: 3ecf9...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...