Gå til innhold

er usikker på om daten er rett for meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker på om daten er rett for meg. Har datet han en del ganger. Jeg vet ikke om han har samme ønsker i livet som meg. Han er tung å prate med. Itilegg virker han mer opptatt av å møtes og kysse enn å bli kjent. Jeg vurderer å holde han som venn inntil videre. Er det andre som har erfaringer med dater som gjør dere usikre?

Anonymous poster hash: 3aea1...115

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dater ikke menn jeg ikke er tiltrukket av, så nei.

Anonymous poster hash: 6a097...2c9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at han er litt tiltrekkende, men det som gjør meg usikker er væremåten. Og jeg føler at det er tungt å gå på date når han bare vil kysse og ellers så snakker han lite om seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Da dropper du ham. Verre er det ikke.

Anonymous poster hash: 6a097...2c9
AnonymBruker
Skrevet

Næmmen uffda. Jaja.

Anonymous poster hash: 4554e...505
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm. Som regel så blir en jo glad om en er interessert i daten og han viser tegn til å like en. Han er jo tydeligvis interessert når han vil kysse deg.

Er du usikker på intensjonene hans kanskje?

ja, jeg er usikker på hva han egentlig ønsker i livet. Redd å sløse livet på en som ikke vil bli samboer, og ha barn. Jeg prøvde å komme innpå temaet. Spurte hva han søkte i livet. Jeg fortalte at jeg ønsket en mann å dele resten av livet sammen. Jeg har også lyst på barn. Da svarte han: Du har vært flink nok. Du har tatt deg av barn (da tenker han på barnet jeg har). Jeg ønsker en kvinne å bare være sammen med. Jeg føler at jeg fikk et dårlig svar av han. Ikke noe utfyllende. Livet er for kort til å deles med feil mann.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...