Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen av 20 årene, når jeg var fri og frank hadde jeg en fyr som var veldig pågående ang sextreff. Han lovet meg på tro og ære at han var singel, så jeg gikk med på å være knullekompis. Jeg hadde sex med han mange ganger, rundt i hele huset. Han tok intenstiv til og ha det oppe på spisestuebordet f.eks. jeg stusset litt da jeg fikk bedkjed om og ikke ringe/smse han, men han hadde en god unnskylding som var realistisk. Men, så viser det seg etterhvert at han seff var i et forhold. Jeg brøt kontakten direkt, da utroskap er det værste jeg vet i et forhold.

Men hva får folk til og gjøre sånt. Og hva er greia med og ha det huset rundt?

Neste gang de lager/spisr mat f.eks så har han hemmligheter om kjøkkenbenken, bordet.. sofa, seng osv? Æsj! Følte meg møkkete i lange tider etterpå.

Men noen, forklar meg greia!?! Hvor er samvittigheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen samvittighet. Man kjeder seg hjemme. Du var finere/flinkere/bedre til å tilfredstille han. Man er en komplett idiot. etc.

Skrevet

Ja, men hvorfor gjør de ikke det slutt og er single istedet? Spenning?

Skrevet

For noen blir forholdet for rutine preget eller de kjeder seg. Istedenfor å ta det opp med partneren velger de den enkle utveien og søker spenning utenfor forholdet. For noen andre igjen har noe av gnisten de hadde i forholdet blitt borte. Noen forventer at et forhold skal være bra hele tiden eller at forelskelsen skal vare for alltid. Noen ganger kan det også skyldes problemer i forholdet. Alt dette kan bidra til at noen velger å være utro. Jeg er totalt i mot utroskap og mener at om du først er utro så respekterer du ikke partneren din i det hele tatt. Det kan godt hende du elsker vedkommende men du setter ikke pris på hva du har og ønsker enten bevisst eller ubevisst og kaste det vekk. En annen ting som bidrar til utroskap er at mange blir i ey dårlig forhold og er på konstant utskikk etter en ny. De vil se om gresset er grønnere på den andre siden. Før det har kommet så langt er det bedre at man gjør det slutt etter min mening. Å bli dumpet for en annen er den verste dumpe grunnen etter min mening.

Skrevet

Ja, helt klart en elendig grunn. Men personlig ville jeg likevel heller at han hadde gjort det slutt enn å ikke greie å holde pikken i buksa si. Det er for meg ennå værre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...