AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Noen som har opplevd at en du liker og som ikke er interessert i begynnelsen, har blitt det etterhvert? Og hvor lang tid har det i så fall tatt? Anonymous poster hash: 8efda...651
Gjest constance90 Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Ikke sitt å hør på andre og tell ned på når din crush endelig skal falle for deg. Det er så individuelt at jeg tror det vil såre deg mer hvis du "vet" at det må skje om to dager. Hypotetisk sett da. Ta livet som det faller seg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Ikke sitt å hør på andre og tell ned på når din crush endelig skal falle for deg. Det er så individuelt at jeg tror det vil såre deg mer hvis du "vet" at det må skje om to dager. Hypotetisk sett da. Ta livet som det faller seg. Jeg venter ikke på noe som helst jeg. Kom bare til å tenke på om man oftest føler forelskelse nesten med en gang, eller om den kan komme etterhvert. Selv faller jeg alltid hardt med en gang. Har aldri selv opplevd å bli forelska etterhvert. Ville bare høre hvordan andre folk har opplevd det. - TSAnonymous poster hash: 8efda...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå