Gjest Myumi Skrevet 4. juni 2004 #1 Del Skrevet 4. juni 2004 Slik tror jeg det er! I dag: Sado I rollene, Mann 1, Mann2 og Den Mystiske Mann 3. Mann 1: Hei! Mann 2: Hei! Mann 1: Jeg leste annonsen din i medlemsbladet. Mann 2: Hvilket medlemsblad? Mann 1: Jo, da tenker jeg på medlemsbladet SM Budstikka, for oss som liker SM eller Sado Machoisme som er fenomenets fulle navn. Mann 2: Det stemmer. I stedet for konvensjonell sex stimuleres jeg best ved at noen pisker, slår, lugger og napper litt i meg. Det har du fullstendig rett i- og ja, det var min annsonse du leste. Mann 1: Ja jeg er også av den klassen. Men i motsetning til deg setter jeg mest pris på å være dominant, alt den som utfører piskingen, slåingen, luggingen og nappingen. Hva med at vi to kler av oss de vanlige klærne våre og tar på oss noen ukomfortable klær av skinn og latex? Mann 2: Ja det kan jeg være med på, litt av spenningen er jo at vi ikke kjenner hverandre så godt. Mann 1: Enig med deg i den holdningen der. Husk- hvis du virkelig får vondt må du huske å si ALARM. Mann 2: ALARM? Mann 1: Ja, det internasjonale ordet for “jeg har fått nok av Sado Machoismen for denne gang”. Lyder av mennesker som kler seg om klare for litt Sado Mann 1: Det var bedre. Mann 2: Sånn. Mann 1: Nå tøs, legg deg på benken så binder jeg deg på føttene å setter håndjern på deg En mann kommer inn: Mann 3: Kan jeg få se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 5. juni 2004 #2 Del Skrevet 5. juni 2004 Tjihi, noen som fremdeles husker "slik tror vi at det er"- spalten til Holger Nielsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 5. juni 2004 #3 Del Skrevet 5. juni 2004 Tjihi' date=' noen som fremdeles husker "slik tror vi at det er"- spalten til Holger Nielsen?[/quote'] Det ser ikke sånn ut, men morsomme er de uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 7. juni 2004 #4 Del Skrevet 7. juni 2004 bare en lite rettelse: det heter masochisme, og ikke Machoisme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 7. juni 2004 #5 Del Skrevet 7. juni 2004 og...... håper det kommer en fortsettelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slavinnen Skrevet 7. juni 2004 #6 Del Skrevet 7. juni 2004 Jøsses, her er jenta som har gjort leksa si gitt.......! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2004 #7 Del Skrevet 7. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå