AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Noen som har hatt kjærlighetssorg veldig lenge? Jeg føler at jeg kan gå i evigheter med å sørge over tap av et forhold. Spørs hvor nært jeg var knyttet til han. Noen går det over på noen få uker. Men til ekssamboeren sørget jeg svært lenge. Anonymous poster hash: 08bd4...3b5
Gjest Kvinneline Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Oi, det kan være lenge. Med min første eks hadde jeg kjærlighetssorg i ca 4 uker. Med min andre ca 8 måneder. Det første forholdet varte i 1 år, det andre i 2. Følte alltid at nummer to var 'den rette', så er nok derfor det tok mye lengre tid. Vet at han absolutt ikke var den rette i dag, og hadde ekteskapet mitt nå tatt slutt ville jeg hatt kjærlighetssorg i evigheter
Neteas Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Fra 99 til 2009 ca. Var rundt da jeg slutta å grine pga han, men kjenner savnet enda.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Har hatt kjærlighetssorg i nesten et år for en jeg ikke kan få. Og vi var ikke sammen en gang... Sukk...Anonymous poster hash: a7ecc...1b5
Gjest Kvinneline Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Fra 99 til 2009 ca. Var rundt da jeg slutta å grine pga han, men kjenner savnet enda. Okei, jeg har visst ikke hatt kjærlighetssorg så lenge alikevell ser jeg. Det høres veldig tungt ut. Kan jeg spørre om du vet hvorfor det tok deg såppas lang tid og komme over det forholdet? Blir litt nysgjerrig på om brudde var uventet, om h*n var "den rette" eller hva som gjorde at det tok 10 år. Du må ikke svare om det er for privat og busende av meg og spørre altså, kjenner bare at jeg blir skremt av tanken på å kunne vært trist så lenge selv om jeg sikkert hadde blitt det om jeg ble skilt med mannen nå 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 var sammen i 6 år, kjærlighetssorg i ca 1 Anonymous poster hash: 6076d...9fc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Hatt kjærlighetssorg i snart ett år nå. Lurer jaggu på når det skal gå over Anonymous poster hash: 0e1b4...d92 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 ble slutt for 1 1/2 år siden, kjærlighetssorg den dag i dag. MEN oppturen er jo at han er villig til å prøve igjen etter hvert når vi har funnet ut av ting og ser hvordan det blir Anonymous poster hash: 73dc4...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Tung kjærlighetssorg med snørr og tårer i tre-fire uker er rekorden. Deretter kan det komme og gå i mange år. Kjenner fortsatt et lite stikk 8 år senere, av han som dumpet meg, men allikevel ville ham meg på gress. Problemet er nok at det aldri var noen reell closure. Forholdet endte mer på grunn av livssituasjon enn på grunn av følelser. ..også hadde han kjempestor pikk og var en kjærlig elsker. Tok lang tid å finne en jeg faktisk hadde mer lyst på, slik at jeg ikke er villig til å dumpe ham om eksen dukker opp på trappen igjen. Kjærlighetssorg der bruddet er så rent og udiskutabelt at det ikke er noe å gruble på går fort over. Verre når de vingler litt. Anonymous poster hash: a049a...daf
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Jeg hadde kjærlighetsorg i over et halvt år da eksen min forlot meg. Han var mannen med stor M i fem år av mitt liv, og jeg var så sikker på at vi kom til å bli gamle sammen. Jeg er fortsatt glad i ham, dog nå som en god venn, men jeg kommer aldri til å slutte å være glad i ham. Bruddet kom egentlig av naturlige årsaker; vi vokste fra hverandre, men jeg så det ikke før lang tid etterpå. Jeg spiste nesten ingenting, sov lite og gikk ned over femten kilo på tre måneder, og da vektnåla traff 50 sa min beste venninne; NÅ må du begynne å spise igjen. På det tidspunktet hadde jeg sunket inn i en langvarig depresjon og orket ikke å gjøre noen ting. Jeg hadde litt flaks med at sjefen på jobben min ikke stilte spørsmål, slik at om jeg hadde ligget våken hele natta og var så trøtt at jeg følte meg fyllesjuk og ringte inn og sa jeg var dårlig, så lot han det gå. Etter omtrent et halvt år begynte tåka å lette litt. Jeg innså at jeg bare dro meg selv ned og begynte å trene igjen og jobbet med å dra meg selv opp av gjørma. Jeg flyttet også fra leiligheten vi hadde delt til en helt egen leilighet som stod i bare mitt navn. Det tok dog ytterligere et år før jeg følte jeg var helt over ham, og første gangen jeg kysset min neste kjæreste, nesten to år etter bruddet, følte jeg fortsatt at jeg var utro mot eksen. Likevel føler jeg at jeg har denne mannen å takke for at jeg ble selvstendig og trygg på meg selv. Han lærte meg å bli en enestående og sterk kvinne som tør å stå opp for seg selv. Alle de andre bruddene jeg har vært med på, har som regel gått over i løpet av et par uker. Enten fordi jeg selv har brutt, eller fordi jeg har innsett at forholdet ikke var liv laga likevel. Anonymous poster hash: ea0d5...81e
Neteas Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Bare å spørre det jeg vet ærlig talt ikke om han er den rette..han er min beste venn nå i dag. Ingen kjenner meg sånn som han. Har nok innerst inne håp om at vi en dag finner tilbake til hverandre, men samtidig er jeg livredd for å risikere å miste vennskapet. Grunnen til at det ble slutt var nok at vi var unge og umodne. Sklei bare fra hverandre. Bodde ikke sammen. Når vi hadde den oppklarende samtalen etter noen mndr, så var vi enige. Helt til et par timer etterpå, hvor jeg innså at han faktisk var borte. Skulle ikke høre han si at han elsker meg mer, ikke skulle han trøste meg når ting ikke gikk min vei.. Pusten hans, huden hans... Kjenner fremdeles lukta. Ingen andre når opp på hans nivå. Kjærlighetssorg er triste saker
Gjest Kvinneline Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Bare å spørre det jeg vet ærlig talt ikke om han er den rette..han er min beste venn nå i dag. Ingen kjenner meg sånn som han. Har nok innerst inne håp om at vi en dag finner tilbake til hverandre, men samtidig er jeg livredd for å risikere å miste vennskapet. Grunnen til at det ble slutt var nok at vi var unge og umodne. Sklei bare fra hverandre. Bodde ikke sammen. Når vi hadde den oppklarende samtalen etter noen mndr, så var vi enige. Helt til et par timer etterpå, hvor jeg innså at han faktisk var borte. Skulle ikke høre han si at han elsker meg mer, ikke skulle han trøste meg når ting ikke gikk min vei.. Pusten hans, huden hans... Kjenner fremdeles lukta. Ingen andre når opp på hans nivå. Kjærlighetssorg er triste saker Ja, det er forferdelig vondt. Forstår hva du mener med det lille håpet som liksom henger igjen uansett. Og at man husker lukten og slikt. Kjente på slike følelser etter at min siste eks gjorde det slutt fordi han flyttet til Korea for og bo hos sin far som arbeidet dær. Hadde nok ikke noensinne sluttet å savne mannen jeg er gift med nå dersom det ble slutt. Synes du er sterk som fortsatt klarer og ha han som en god venn. Tiden er nok desverre det eneste som vil lege kjærlighetssorg
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Fra 99 til 2009 ca. Var rundt da jeg slutta å grine pga han, men kjenner savnet enda. Det er slik med meg og. Føler meg unormal. Men føler jeg virkelig mye kan det fort gå over 10 år. Med eksen min så er det gått tre år siden bruddet snart. Men jeg føler meg fortsatt rar etter bruddet. Jeg har hatt kjæreste etter han , men jeg føler meg fortsatt ikke ferdig. Nå er jeg singel. Mulig grunn: vi har felles barn og jeg får han ikke ut av hodet!) . Er fortsatt såra for at han forlot meg for en annen kvinne. Anonymous poster hash: 08bd4...3b5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 Tung kjærlighetssorg med snørr og tårer i tre-fire uker er rekorden. Deretter kan det komme og gå i mange år. Kjenner fortsatt et lite stikk 8 år senere, av han som dumpet meg, men allikevel ville ham meg på gress. Problemet er nok at det aldri var noen reell closure. Forholdet endte mer på grunn av livssituasjon enn på grunn av følelser. ..også hadde han kjempestor pikk og var en kjærlig elsker. Tok lang tid å finne en jeg faktisk hadde mer lyst på, slik at jeg ikke er villig til å dumpe ham om eksen dukker opp på trappen igjen. Kjærlighetssorg der bruddet er så rent og udiskutabelt at det ikke er noe å gruble på går fort over. Verre når de vingler litt. Anonymous poster hash: a049a...daf Jeg får masse kritikk av folk fordi jeg er så treg å komme over eksen. Og det gjør det ikke bedre. For da går det enda tregere. Glem han. Han føler ikke for deg, sier de. Han er helt ferdig med deg. Mens jeg kjenner det stikker enda mer i hjerte når folk sier sånnt. Anonymous poster hash: 08bd4...3b5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 6 mnd. Det avhenger jo mye av hva man har gjort i etterkant. Om vedkommende er kuttet helt av, om man man har gått videre, distrahert seg selv, datet andre. Når sorgen varer i årevis er den til dels selvpåført ved at man har valgt å dyrke den. Anonymous poster hash: 589a8...d2d 1
Jolene Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 Forhold 1: Varte i nesten 1 år. Kjærlighetssorg: 1 uke. Forhold 2: Varte i ca 2 1/2 år. Kjærlighetssorg: 2 uker. Orker ikke å lulle meg inn i sorg over noe som engang var, men som ikke lenger er der.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 Forhold 1: Varte i nesten 1 år. Kjærlighetssorg: 1 uke. Forhold 2: Varte i ca 2 1/2 år. Kjærlighetssorg: 2 uker. Orker ikke å lulle meg inn i sorg over noe som engang var, men som ikke lenger er der. ikke jeg heller, men sorgen kommer når savnet er der. Anonymous poster hash: 08bd4...3b5
Jolene Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 ikke jeg heller, men sorgen kommer når savnet er der.Anonymous poster hash: 08bd4...3b5 Som sagt, ser ingen vits i å savne noen som ikke vil ha meg.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 Vet ikke om jeg noen gang har hatt kjærlighetssorg jeg. Jeg har ikke grått iallefall, jeg bare blokkert det hele ut. Det er over, jaja, da tenker jeg ikke mer på det, før det har gått ett år eller to, slik at jeg ser det hele mer klart. Anonymous poster hash: 406f4...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå