AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Hei! Kjæresten min og jeg har vært sammen litt over 1 år nå. I starten hadde vi mye og god sex. Vi har også bodd sammen i snart 1 år på grunn av at moren min gikk bort og jeg ikke hadde noe sted å bo. Etterhvert som tiden begynte vi å slappe av i hverandres nærver. Han begynte å prompe foran meg, selvom jeg sa at jeg satt pris på om han kunne gå et annet sted når han måtte. Det er greit at man må prompe i ny og ne, men hvis man klarer å holde seg synes jeg at man kan ta seg bryet og gå litt bort og slippe den.. Han har også blitt slapp på tannpussen, han pusser aldri tennene på kvelden. Jeg har påpekt dette og spurt hyggelig om han vær så snill kan pusse tennene sine fordi han har dårlig ånde og at jeg ikke engang klarer å ligge med ansiktet mot han i sengen på grunn av lukten. Vi kysser/kliner nesten aldri lenger heller med tanke på ånden. Vi har heller nesten aldri sex, fordi jeg klarer ikke tanken på å kysse han når han har dårlig tannhygiene. Jeg må skyte kjapt inn at han lar kjønnshårene gro langt.... og ha klipper ikke neglene sine, verken på hendene eller tærne, slik at han har lengre negler enn meg til tider! Jeg ber han også her på mine knær om han vær så snill kan skjerpe seg litt uten suksess. Ellers føler jeg meg ofte som moren hans. Jeg er for at kvinner kan gjøre det meste i hjemmet hvis de liker det, men at mannen hvertfall skal hjelpe til og HVERTFALL holde orden på hans ting. Jeg må plukke opp sokker, bukser, gensere, tskjorter og sure boksere fra gulvet, der han slenger det. Hvis jeg ikke tar det opp bygger hans seg et tårn med surt brukt tøy helt til jeg plukker det opp. Jeg må da sortere dette og vaske det og brette det og legge det inn i skapet. Jeg spør ofte om han kan hjelpe meg, men jeg får alltid til svar at han kan hjelpe senere, eller at han ikke orker. Det er mye mer som ikke er som det skal, men da blir inlegget for langt.. Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker han fortsatt (tror jeg, litt usikker på den), jeg er hvertfall glad i han! Jeg har prøvd å fortelle han at han må skjerpe seg med hygienen og hjelpe til litt fordi vi glir fra hverandre på grunn av dette. Har noen opplevd noe lignende? Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 0d23c...2af Anonymous poster hash: 0d23c...2af
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Hvis dette er ting som har forfalt drastisk så er det et tegn på depresjon.. Prøv å ta kontakt med familien hans? Evt. helsevesen. Hvis ikke.. Løp!Anonymous poster hash: 5541f...1aa 1
Gjest Blomsterert Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Hjelpe meg. Hvordan klarer du? Er jo bare ekkelt dette. Pusse tenna er et minstekrav.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Æsj! Dette gjorde min eks også. Dumpet han gitt. Bortskjemt som fy og hadde blitt skjemt bort av sine foreldre i alle år. Sånne gutter trenger å bo alene og lære det førstAnonymous poster hash: d76f6...548
Tarsan97 Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Send ham i militæret. Nei, ærligt talt, det er vrient. Hvem som passer i lag å sånn vet bare de involverte. Jeg hadde ikke kunne vert i lag med ett grisette kvinnfolk så jeg forstår deg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: dad54...b40 1
Gjest Silverstream Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Tror ikke jeg heller hadde klart det altså.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Hvordan jeg klarer det? Nei, det har jeg lurt på selv flere ganger.. Vi er 21 år begge to. Anonymous poster hash: 0d23c...2af 1
Doge Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Æsj, at du orker! Sluttet han helt plutselig å ta vare på seg selv? Har du spurt han om hvorfor han ikke vil pusse tennene eller klippe neglene sine? Tror du må be han skjerpe seg eller dumpe han om han ikke gjør det..
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Du får si i fra i klartekst ang. hygienen, det skulle vel bare mangle å pusse tenne hver kveld og klippe negler osv. Er du helt sikker på at han ikke er deprimert? Anonymous poster hash: ec7b3...d84 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå