AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Er det virkelig sånn at det er en der ute for alle? Kanskje noen av oss egentlig har det best alene. Hva tror dere?Anonymous poster hash: 0fdb7...7a4
Gjest Steamboat Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Er vel ingen tvil om at noen trives best som evig single, men det hjelper ikke deg om du ikke er en av dem.
Meline37 Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Noen elsker å være singel. Bedre singel enn ulykkelig i feilt forhold. Jeg har vært i ulykkelige forhold, det er mye bedre å være singel enn å være i et slikt forhold. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har vært i det ene mislykkede forholdet etter det andre og begynner nå å tro at det kanskje er meningen at jeg skal være alene. Tanken gjør meg ikke deppa, men mer letta. Letta over tanken på å aldri bli skuffa igjen. Anonymous poster hash: 0fdb7...7a4 4
Gjest rådyr Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Det er vel ingen som alltid er lykkelig, men jeg har stort sett vært lykkelig i mine singelperioder. Likevel ønsker jeg ikke å være alene resten av livet. Nå flytter snart barna ut, og da tror jeg nok jeg vil føle på ensomheten iblant og ønske meg en kjæreste, selv om jeg er glad i mitt eget selskap. 1
FalconPunch Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Er det mulig å være singel og lykkelig resten av livet? Er det mulig å være gift og lykkelig resten av livet? Jeg tror alle stier fører med seg sine hinder og gleder. absolutt enig!! det er naivt og virkelighetsfjernt å tro at å være i forhold er å sveve på en rosa sky for evig og alltid. dessverre er det alt for mange kjerringer som glorifiserer forhold opp og ned og i mente. 1
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har vært i det ene mislykkede forholdet etter det andre og begynner nå å tro at det kanskje er meningen at jeg skal være alene. Tanken gjør meg ikke deppa, men mer letta. Letta over tanken på å aldri bli skuffa igjen.Anonymous poster hash: 0fdb7...7a4 vel, det er en del av livet. om du velger å backe ut av livet fordi det kan skuffe så er du rimelig svak spør du meg
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Alt er en livsløgn... INGEN er lykkelig HELE tiden, uansett hva slags sivilstatus de har... Anonymous poster hash: 8312e...200 1
Daria Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Konstant lykkelig er det vel ingen som er, men jeg tror absolutt at man kan være evig singel og like fornøyd med tilværelsen som de i forhold. Men man trenger et godt sosialt nettverk og noe å fylle livet med - og den riktig innstillingen. Går man rundt og mener at å være singel er annenrangs, at å være singel betyr at ingen vil ha deg og at det er det å være i parforhold som er det riktige og det egentlige, endelige målet for tilværelsen, blir det vanskelig å leve et godt liv som singel. Et godt og lykkelig liv er noe man må jobbe for å få og opprettholde, det er ikke noe kommer av seg selv - uansett hva slags sivilstatus man har.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Nei single folk har ikke et godt liv... de vil jo helst komme seg i et forhold, (de fleste) Ser ikke noe positivt i det, og er ikke så kult å være alene hver gang man er med venner, eller ser folk poster eller skriver om ungen de skal få osv, Skjønner ikke hvorfor forlk sier at det er så ille med forhold. Mamma og Pappa har vært gift i over 30 år og aldri vurdert å skille seg eller noe annet. Klart har de vært sure eller irritert på hverandre men det skal da ikke forhindre dem i å gi opp. Anonymous poster hash: e7136...697
Inwe Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Jeg har hatt gode forhold, dårlige forhold, gode singeltilværelser og dårlige singeltilværelser, men jeg har aldri alltid vært lykkelig.
Zienna Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Jeg vil bo for meg selv, men gjerne ha en fortrolig elsker og kjæreste. En som er så selvstendig at han ikke trenger meg hele tiden. 1
Genesis Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 Er det virkelig sånn at det er en der ute for alle? Kanskje noen av oss egentlig har det best alene. Hva tror dere?Anonymous poster hash: 0fdb7...7a4 Er du ikke lykkelig som singel er du heller ikke lykkelig i et forhold. Lykke er noe man skaper selv, ikke noe andre gir deg.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #17 Skrevet 30. mars 2014 Nei single folk har ikke et godt liv... Anonymous poster hash: e7136...697 Snakk for deg selv. Jeg er single og kan med hånden på hjertet si at jeg har et godt liv, og at jeg ikke vil ha det annerledes. Er du ikke lykkelig som singel er du heller ikke lykkelig i et forhold. Lykke er noe man skaper selv, ikke noe andre gir deg. Enig. Anonymous poster hash: 16918...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå