AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Er det normalt å føle seg litt stresset og usikker i en singel situasjon av og til? Noen som kjenner følelsen? Anonymous poster hash: 4e1d0...68e
Solstrålemamma Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Helt normalt. Både som singel og som par vil jeg tro. Alt blir ikke "sus og dus" fordi om man er i et forhold. Hva er du stresset for?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Trådstarter: Ja. Det var noen i familien min som fortalte meg at de håpet for all del at jeg fikk meg en mann snart. Og at nå hadde jeg bodd snart 3 år alene, så snart på tide sa de. Jeg blir litt sur når noen sier sånnt. Sur på meg selv fordi jeg ikke stresser med å finne en. Men jeg vil ikke ha en mann for enhver pris. Jeg er kresen på hva jeg vil ha. Anonymous poster hash: 4e1d0...68e 1
Gjest Chloe87 Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Eh, hva har de med det?! Syntes det er direkte frekkhet å kommentere slikt!
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 For min del, nei det er ikke stress å være singel. Tvert imot
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Trådstarter: Ja. Det var noen i familien min som fortalte meg at de håpet for all del at jeg fikk meg en mann snart. Og at nå hadde jeg bodd snart 3 år alene, så snart på tide sa de. Jeg blir litt sur når noen sier sånnt. Sur på meg selv fordi jeg ikke stresser med å finne en. Men jeg vil ikke ha en mann for enhver pris. Jeg er kresen på hva jeg vil ha. Anonymous poster hash: 4e1d0...68e For noen jævla idioter 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Trådstarter: Ja. Det var noen i familien min som fortalte meg at de håpet for all del at jeg fikk meg en mann snart. Og at nå hadde jeg bodd snart 3 år alene, så snart på tide sa de. Jeg blir litt sur når noen sier sånnt. Sur på meg selv fordi jeg ikke stresser med å finne en. Men jeg vil ikke ha en mann for enhver pris. Jeg er kresen på hva jeg vil ha. Anonymous poster hash: 4e1d0...68e Slutt å høre på slikt tull. De vet ikke hva de prater om :-P. Tror altfor mange stresser med det der jeg. Det er bare sunt å være alene. Hvis du har lært deg til å være alene, så har du lært deg noe som mange sliter med. Mange destruktive forhold kunne ha vært unngått hvis folk lærte seg å trives alene først. Ellers har jeg nok merket presset selv.. Ikke på dette, kanskje, men på andre ting. Det er tøffere å takle ting alene enn å takle ting i tospann.. men så blir man tøffere av det over tid også. Endret 28. mars 2014 av Svampebob1 1
FalconPunch Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå