Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #101 Skrevet 29. mars 2014 Chance by Chanel Anonymous poster hash: 7e40e...3da Jeg var da ganske sleip for å finne denne parfymen. Ei jeg jobbet med brukte denne, og synes henne luktet så utrolig godt. Sa til henne at lukten virket så kjent, og at jeg "trodde" jeg hadde samme parfyme før, spurte hvilken det var og med en gang hun sa navnet slet jeg med å ikke løpe å kjøpe den umiddelbart. Liker dere Chance, vil du elske Yria av Yve Rocher. Moods og Norway, Bright Crystal Versace fan altså. Favoritten min nå er Sensuous nude fra Estèe Lauder, synes den er himmelsk. Jeg har ei diger flaske ut av den som jeg aldri kommer til å bruke opp. CLEAN - rain <3 Hmm, må prøves. Shalimar fra Guerlain. Jeg burde kanskje skaffe en lettere parfyme å som vi går mot vår og sommer, men det er jo så sabla dyrt...Også lukter den så godt! Du liker vaniljedufter??? Hva med Bulgari Black, den er i EdT og blir ikke så tung.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #102 Skrevet 29. mars 2014 Nå om dagen går det i: Sun, moon and stars fra Karl Lagerfeld Hypnotic Poison fra Christian Dior Chaumet Innocence fra Chloé (sluttet å produsere) Duende fra Jesus del Pozo Jeg ELSKER parfymer og har helt utrolig mange her hjemme (samlemani kan man vel kalle det), men det er noen jeg alltid faller tilbake til: Boucheron, den første de kom ut med Paloma Picasso Jaipur Saphir fra Boucheron Chaumet Margaretha Ley fra Escada 5th avenue fra Elizabeth Arden Cinema fra ysl Nå i det siste som solen har kommet mer frem så har jeg merket at jeg tar mer på meg sommerlige dufter: Aqua di gio fra Giorgio Armani Relaxing fragrance fra Shiseido (de har sluttet å produsere den, kjempe synd ) ô de l'orangerie fra Lancome Freedom fra Tommy girl (også sluttet å produsere ) Splendor fra Elizabeth Arden Selv om jeg har så mange parfymer så må jeg si at Boucheron, den første de gav ut, er min signatur duft sammen med Margaretha Ley (Escada). Et par venninner av meg sier at de forbinder meg med Relaxin fragrance fra Shiseido, men det er nok fordi jeg har den på meg mye om sommeren og jeg er mye sammen akkurat disse om sommeren Har Boucheron selv også og det er et problem med at parfymer går ut av produksjon eller blir reformulert til det ugjengkjennelige. Mine favoritter for øyeblikket er: Viktor & Rolf Flowerbomb Escada Rocking Rio (selv om den egentlig er litt for "ung" for meg) Miss Dior Coco Mademoiselle Men er virkelig på utkikk etter en litt voksen, eksotisk krydret duft som passer til meg, eventuelt en med vaniljetoner hvis noen har noen forslag Du går i herreavdelingen og prøver SpiceBomb av Victor & Rolf. Fantastisk.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #103 Skrevet 29. mars 2014 Min favoritt er Miss Dior, men kjøpye faktisk Miss Dior Blooming Bouquet Og den er deilig! Frisk og fin sommerduft. Miss Dior er en innertier, og i min yndlingsparfymefamilie, nemlig Chypre.
Tippy Skrevet 29. mars 2014 #104 Skrevet 29. mars 2014 Har Boucheron selv også og det er et problem med at parfymer går ut av produksjon eller blir reformulert til det ugjengkjennelige. Du går i herreavdelingen og prøver SpiceBomb av Victor & Rolf. Fantastisk. Det er sååå irriterende når de stopper å produserer parfymer man liker. Jeg er enda kjempe lei meg over at Balenciaga sluttet å selge Cristobal, den er helt nydelig. Er veldig glad i vanilje i bunntone på dufter når det er høst, vinter, tidlig vår og kvelder
Adhara Skrevet 29. mars 2014 #106 Skrevet 29. mars 2014 J'adore fra Dior, og en jordbærparfyme fra The Body Shop
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #107 Skrevet 29. mars 2014 Det er sååå irriterende når de stopper å produserer parfymer man liker. Jeg er enda kjempe lei meg over at Balenciaga sluttet å selge Cristobal, den er helt nydelig. Er veldig glad i vanilje i bunntone på dufter når det er høst, vinter, tidlig vår og kvelder HææææÆ??? Er Cristobal borte????
Brillekatten Skrevet 29. mars 2014 #108 Skrevet 29. mars 2014 Bright Crystal fra Versace. Den lukter SÅ godt
Zinnia Skrevet 29. mars 2014 #109 Skrevet 29. mars 2014 Dette ble en bra tråd med mange supre tips, jeg synes Gjest skal åpne eget luksusparfymeri med personlig veiledning 1
Avalon Skrevet 29. mars 2014 #110 Skrevet 29. mars 2014 Jeg bruker Paco Rabanne - Lady Million. Den lukter vedig godt på meg
Lemuren Skrevet 29. mars 2014 #111 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Jeg kommer sikkert alltid til å elske min "fjortisparfyme" Escada Sentiment. Den er så søt og god, og lukter som bringebær.. eller noe.. MEN som alt annet jeg liker, slutter de å selge den Har et par dråper igjen. Må stadig hente den opp av skuffen og sniffe litt på den. Jeg elsker jo søte lette parfymer da. Ellers har jeg Versace bright crystal, Gucci gorgeous gardenia, D&G rose the one, og escada sexy graffiti. Ønsker med especially escada og den i delicate notes. Den synes jeg lukter veldig godt! Endret 29. mars 2014 av Lemuren
Tippy Skrevet 29. mars 2014 #112 Skrevet 29. mars 2014 (endret) HææææÆ??? Er Cristobal borte????Etter det jeg har lest på Fragrantica så er den det, noen av de som har skrevet om Cristobal nederst på siden sier at den er "discountinued". Har kjøpt de jeg har i London for mange år siden så har egentlig ikke reagert på at den er borte før jeg leste det på Fragrantica, det er så utrolig synd Det er flere Cristobal, jeg mener denne : http://www.fragrantica.com/perfume/Cristobal-Balenciaga/Cristobal-397.html Endret 29. mars 2014 av Tippy
vimsefrøken Skrevet 29. mars 2014 #114 Skrevet 29. mars 2014 Har Boucheron selv også og det er et problem med at parfymer går ut av produksjon eller blir reformulert til det ugjengkjennelige. Du går i herreavdelingen og prøver SpiceBomb av Victor & Rolf. Fantastisk. Det skal jeg gjøre. Har du noen tips til parfymer med god vaniljeduft også?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #115 Skrevet 29. mars 2014 Hypnotic Poison, Dior. Fortsatt i sorg over at de har sluttet å lage Miss Dior Cherie. Den har vært min duft siden tidlig i 2007. Anonymous poster hash: e7674...17d
twirlX Skrevet 29. mars 2014 #116 Skrevet 29. mars 2014 The one fra dolce and gabbana:-) Alltid elsket, likt mange, denne er den eneste som går igjen. J'adore fra dior er og en favoritt!
Daudaferd Skrevet 31. mars 2014 #118 Skrevet 31. mars 2014 Armani - Code Den lukter sexy! Ellers er jeg også begeistret for Lolita Lempicka, den lilla flasken med gulldetaljer, låner alltid litt av den når jeg er hos bestemor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå