Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Chance by Chanel

Anonymous poster hash: 7e40e...3da

Jeg var da ganske sleip for å finne denne parfymen. Ei jeg jobbet med brukte denne, og synes henne luktet så utrolig godt. Sa til henne at lukten virket så kjent, og at jeg "trodde" jeg hadde samme parfyme før, spurte hvilken det var og med en gang hun sa navnet slet jeg med å ikke løpe å kjøpe den umiddelbart. :P

Liker dere Chance, vil du elske Yria av Yve Rocher.

Moods og Norway, Bright Crystal

Versace fan altså.

Favoritten min nå er Sensuous nude fra Estèe Lauder, synes den er himmelsk. :rodmer:

Jeg har ei diger flaske ut av den som jeg aldri kommer til å bruke opp.

CLEAN - rain <3

Hmm, må prøves.

Shalimar fra Guerlain. Jeg burde kanskje skaffe en lettere parfyme å som vi går mot vår og sommer, men det er jo så sabla dyrt...Også lukter den så godt!

Du liker vaniljedufter??? Hva med Bulgari Black, den er i EdT og blir ikke så tung.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nå om dagen går det i:

Sun, moon and stars fra Karl Lagerfeld

Hypnotic Poison fra Christian Dior

Chaumet

Innocence fra Chloé (sluttet å produsere)

Duende fra Jesus del Pozo

Jeg ELSKER parfymer og har helt utrolig mange her hjemme (samlemani kan man vel kalle det), men det er noen jeg alltid faller tilbake til:

Boucheron, den første de kom ut med

Paloma Picasso

Jaipur Saphir fra Boucheron

Chaumet

Margaretha Ley fra Escada

5th avenue fra Elizabeth Arden

Cinema fra ysl

Nå i det siste som solen har kommet mer frem så har jeg merket at jeg tar mer på meg sommerlige dufter:

Aqua di gio fra Giorgio Armani

Relaxing fragrance fra Shiseido (de har sluttet å produsere den, kjempe synd :( )

ô de l'orangerie fra Lancome

Freedom fra Tommy girl (også sluttet å produsere :( )

Splendor fra Elizabeth Arden

Selv om jeg har så mange parfymer så må jeg si at Boucheron, den første de gav ut, er min signatur duft sammen med Margaretha Ley (Escada).

Et par venninner av meg sier at de forbinder meg med Relaxin fragrance fra Shiseido, men det er nok fordi jeg har den på meg mye om sommeren og jeg er mye sammen akkurat disse om sommeren ;)

Har Boucheron selv også og det er et problem med at parfymer går ut av produksjon eller blir reformulert til det ugjengkjennelige.

Mine favoritter for øyeblikket er:

Viktor & Rolf Flowerbomb

Escada Rocking Rio (selv om den egentlig er litt for "ung" for meg)

Miss Dior

Coco Mademoiselle

Men er virkelig på utkikk etter en litt voksen, eksotisk krydret duft som passer til meg,

eventuelt en med vaniljetoner hvis noen har noen forslag :)

Du går i herreavdelingen og prøver SpiceBomb av Victor & Rolf. Fantastisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Min favoritt er Miss Dior, men kjøpye faktisk Miss Dior Blooming Bouquet :strix: Og den er deilig! Frisk og fin sommerduft.

Miss Dior er en innertier, og i min yndlingsparfymefamilie, nemlig Chypre.

Skrevet

Har Boucheron selv også og det er et problem med at parfymer går ut av produksjon eller blir reformulert til det ugjengkjennelige.

Det er sååå irriterende når de stopper å produserer parfymer man liker.

Jeg er enda kjempe lei meg over at Balenciaga sluttet å selge Cristobal, den er helt nydelig.

Er veldig glad i vanilje i bunntone på dufter når det er høst, vinter, tidlig vår og kvelder :)

Skrevet

J'adore fra Dior, og en jordbærparfyme fra The Body Shop :P

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sååå irriterende når de stopper å produserer parfymer man liker.

Jeg er enda kjempe lei meg over at Balenciaga sluttet å selge Cristobal, den er helt nydelig.

Er veldig glad i vanilje i bunntone på dufter når det er høst, vinter, tidlig vår og kvelder :)

HææææÆ??? Er Cristobal borte????

Skrevet

Bright Crystal fra Versace. Den lukter SÅ godt :)

Skrevet

Dette ble en bra tråd med mange supre tips, jeg synes Gjest skal åpne eget luksusparfymeri med personlig veiledning :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Paco Rabanne - Lady Million.

Den lukter vedig godt på meg :blomst:

Skrevet (endret)

Jeg kommer sikkert alltid til å elske min "fjortisparfyme" Escada Sentiment. Den er så søt og god, og lukter som bringebær.. eller noe.. MEN som alt annet jeg liker, slutter de å selge den :(

Har et par dråper igjen. Må stadig hente den opp av skuffen og sniffe litt på den. Jeg elsker jo søte lette parfymer da.

Ellers har jeg Versace bright crystal, Gucci gorgeous gardenia, D&G rose the one, og escada sexy graffiti.

Ønsker med especially escada og den i delicate notes. Den synes jeg lukter veldig godt!

Endret av Lemuren
Skrevet (endret)

HææææÆ??? Er Cristobal borte????

Etter det jeg har lest på Fragrantica så er den det, noen av de som har skrevet om Cristobal nederst på siden sier at den er "discountinued".

Har kjøpt de jeg har i London for mange år siden så har egentlig ikke reagert på at den er borte før jeg leste det på Fragrantica, det er så utrolig synd :(

Det er flere Cristobal, jeg mener denne : http://www.fragrantica.com/perfume/Cristobal-Balenciaga/Cristobal-397.html

Endret av Tippy
Skrevet

Miss Dior cherie!

Den er så god

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Har du noen tips til parfymer med god vaniljeduft også?

AnonymBruker
Skrevet

Hypnotic Poison, Dior. Fortsatt i sorg over at de har sluttet å lage Miss Dior Cherie. Den har vært min duft siden tidlig i 2007.

Anonymous poster hash: e7674...17d
Skrevet

The one fra dolce and gabbana:-) Alltid elsket, likt mange, denne er den eneste som går igjen.
J'adore fra dior er og en favoritt!

post-75396-0-69904900-1396123642_thumb.j

Skrevet

Viktor & Rolf - Flowerbomb :strix:

Skrevet

Armani - Code

Den lukter sexy!

Ellers er jeg også begeistret for Lolita Lempicka, den lilla flasken med gulldetaljer, låner alltid litt av den når jeg er hos bestemor. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...