Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2014 #81 Skrevet 28. mars 2014 Det er jo egentlig veldig snodig, - for Cartièr sine dufter er jo ikke dyrere enn Dior sine, og de selges jo i nær sagt de fleste velassorterte parfymerier. Tro om det er etterspørselen som ikke er stor nok? Jaja... det blir å ta seg en tur til Köbenhavn 'snart'. Helgetur... for å surre rundt på Kastrup og kjøpe sminke og parfyme tenker jeg. Nevnte Heinemann tar ikke inn Chanel heller, så min faste leverandør av lebestift (les Travel Value - Gardermoen) sluttet å føre Chanel da Heinemann ovetok sjappa. Typiskt. Nå for tiden går det mest i Guerlain - Shalimar Initial. Når det går mot sommer blir det nok mye mer av Ralph Lauren - Big Pony #4. Og så kom det en sånn prøve på Armani - Si med et blad her om dagen, og den synes jeg faktisk var skikkelig god. Noen som har den? Shalimar er fantastisk. Miss Dior er også veldig god, fikk den i gave, så har brukt den litt nå som vi går mot lysere tider:) Liker også Poeme, Lolita Lempica, Coco Mademosielle, Chanel Chance.... Er de jeg veksler på og som jeg holder meg til:) Jeg bruker mest Miss Dior, synes den lukter så utrolig godt, litt sånn elegant. Bruker også Chanel Chance, den gule flaska. Den og lukter helt fantastisk og litt innimellom bruker jeg Laura Rosé fra Laura Biagiotti, hvis jeg vil ha en litt lettere roseduft Glad for å lese at det ikke bare er jeg som liker en god Chypre. Midnight fantasy av Britney Spears. Ok. Jeg kommer alltid tilbake til L´eau d´Issey. Har brukt den daglig i mange år, blir aldri lei! Anonymous poster hash: f8e31...9f6 Jeg er mer glade i den krydrete Jungle Elephant fra Kenzo. Den ligner noe.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2014 #82 Skrevet 28. mars 2014 Fragonards Eau Fantasque har vore favoritten min lenge no. Eg likar også Pure Poison frå Dior. Til kveldsbruk likar eg godt Diamant (også frå Fragonard) eller Addict frå Dior. Veldig bra.
Gjest Hyssingen Skrevet 28. mars 2014 #83 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Jeg var alltid mer på CK-Be. Den har fått for lite kjærlighet i sin tid og hvis du vil ha en litt mer voksen roseduft så kjøper du denne. Jeg har en prøve på den, men vil ikke få råd før nærmere høsten. Har aldri vært noen fan av blomsterdufter egentlig. Snublet over Sea Rose ved en tilfeldighet og dro den med meg hjem. Men så tenker jeg jo også at herlighet hvem bryr seg om jeg lukter litt for ungt for alderen så lenge jeg ikke lukter vondt liksom. Og jeg er jo heller ikke veldig gammel Endret 28. mars 2014 av uAnonymbruker
Gjest earthquake Skrevet 28. mars 2014 #84 Skrevet 28. mars 2014 Chanel Coco Noir til kveldsbruk og Chanel Coco Mademoiselle til hverdags Beste parfymene jeg noen sinne har vært borti
Gjest alegria Skrevet 28. mars 2014 #85 Skrevet 28. mars 2014 (endret) Vil ikke si, da kommer jo alle andre også til å lukte godt Jeg veksler for tiden mellom Flowerbomb, Chanel chance (den rosa) og noen ganger viva la juicy. Får alltid høre at jeg lukter veldig godt når jeg bruker disse. Endret 28. mars 2014 av alegria
Gjest TheRighteous Skrevet 28. mars 2014 #88 Skrevet 28. mars 2014 Katy Perry sin Killer Queen. Den er heelt fantastisk!
Nordis Skrevet 28. mars 2014 #89 Skrevet 28. mars 2014 Mange fine parfymetips her for meg som er novise på området Bruker selv Dior Addict eller Beauty fra CK til hverdags.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2014 #90 Skrevet 28. mars 2014 Har aldri vært noen fan av blomsterdufter egentlig. Snublet over Sea Rose ved en tilfeldighet og dro den med meg hjem. Men så tenker jeg jo også at herlighet hvem bryr seg om jeg lukter litt for ungt for alderen så lenge jeg ikke lukter vondt liksom. Og jeg er jo heller ikke veldig gammel Bruk det man liker, jeg er på den andre siden av båten da, elsker det andre klassifiserer som gammel dame parfyme. Chanel Coco Noir til kveldsbruk og Chanel Coco Mademoiselle til hverdags Beste parfymene jeg noen sinne har vært borti Coco Noir er steike fin, Madeimoiselle er ikke dum heller, men jeg foretrakk Miss Dior Cherie fremfor denm dvs før de reformulerte blandingen. Vil ikke si, da kommer jo alle andre også til å lukte godt Jeg veksler for tiden mellom Flowerbomb, Chanel chance (den rosa) og noen ganger viva la juicy. Får alltid høre at jeg lukter veldig godt når jeg bruker disse. Jeg har Flowerbombe Extreme. Elsker, elsker, elsker den. J'adorde fra Christian Dior Skjønner jeg godt. Dolce Gabbana - The One Den fikk jeg aldri til å virke på meg. Synd. Katy Perry sin Killer Queen. Den er heelt fantastisk! Ok. Mange fine parfymetips her for meg som er novise på området Bruker selv Dior Addict eller Beauty fra CK til hverdags. Aldri vært en bruker av dem.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #91 Skrevet 28. mars 2014 Chance by Chanel Anonymous poster hash: 7e40e...3da
Gjest alegria Skrevet 28. mars 2014 #92 Skrevet 28. mars 2014 Chance by ChanelAnonymous poster hash: 7e40e...3da Jeg var da ganske sleip for å finne denne parfymen. Ei jeg jobbet med brukte denne, og synes henne luktet så utrolig godt. Sa til henne at lukten virket så kjent, og at jeg "trodde" jeg hadde samme parfyme før, spurte hvilken det var og med en gang hun sa navnet slet jeg med å ikke løpe å kjøpe den umiddelbart. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #93 Skrevet 28. mars 2014 Bruk det man liker, jeg er på den andre siden av båten da, elsker det andre klassifiserer som gammel dame parfyme. Coco Noir er steike fin, Madeimoiselle er ikke dum heller, men jeg foretrakk Miss Dior Cherie fremfor denm dvs før de reformulerte blandingen. Ok Jeg har Flowerbombe Extreme. Elsker, elsker, elsker den. Skjønner jeg godt. Den fikk jeg aldri til å virke på meg. Synd. Ok. Aldri vært en bruker av dem. Anonymous poster hash: bc589...0c4
Tippy Skrevet 29. mars 2014 #95 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Nå om dagen går det i: Sun, moon and stars fra Karl Lagerfeld Hypnotic Poison fra Christian Dior Chaumet Innocence fra Chloé (sluttet å produsere) Duende fra Jesus del Pozo Jeg ELSKER parfymer og har helt utrolig mange her hjemme (samlemani kan man vel kalle det), men det er noen jeg alltid faller tilbake til: Boucheron, den første de kom ut med Paloma Picasso Jaipur Saphir fra Boucheron Chaumet Margaretha Ley fra Escada 5th avenue fra Elizabeth Arden Cinema fra ysl Nå i det siste som solen har kommet mer frem så har jeg merket at jeg tar mer på meg sommerlige dufter: Aqua di gio fra Giorgio Armani Relaxing fragrance fra Shiseido (de har sluttet å produsere den, kjempe synd ) ô de l'orangerie fra Lancome Freedom fra Tommy girl (også sluttet å produsere ) Splendor fra Elizabeth Arden Selv om jeg har så mange parfymer så må jeg si at Boucheron, den første de gav ut, er min signatur duft sammen med Margaretha Ley (Escada). Et par venninner av meg sier at de forbinder meg med Relaxin fragrance fra Shiseido, men det er nok fordi jeg har den på meg mye om sommeren og jeg er mye sammen akkurat disse om sommeren Endret 29. mars 2014 av Tippy
vimsefrøken Skrevet 29. mars 2014 #96 Skrevet 29. mars 2014 Mine favoritter for øyeblikket er: Viktor & Rolf Flowerbomb Escada Rocking Rio (selv om den egentlig er litt for "ung" for meg) Miss Dior Coco Mademoiselle Men er virkelig på utkikk etter en litt voksen, eksotisk krydret duft som passer til meg, eventuelt en med vaniljetoner hvis noen har noen forslag
Greengrass Skrevet 29. mars 2014 #97 Skrevet 29. mars 2014 Favoritten min nå er Sensuous nude fra Estèe Lauder, synes den er himmelsk.
Belle de Jour Skrevet 29. mars 2014 #99 Skrevet 29. mars 2014 Shalimar fra Guerlain. Jeg burde kanskje skaffe en lettere parfyme å som vi går mot vår og sommer, men det er jo så sabla dyrt...Også lukter den så godt!
missdior Skrevet 29. mars 2014 #100 Skrevet 29. mars 2014 Min favoritt er Miss Dior, men kjøpye faktisk Miss Dior Blooming Bouquet Og den er deilig! Frisk og fin sommerduft.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå