Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke den der enormt søt??

Jeg synes ikke det. Er ikke i samme klasse som sommerduftene til Escada hvertfall.

Er glad i blomsterdufter men synes ikke denne er i nærheten av så tung som mange av mine andre parfymer på baderomshylla.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Le Must. ;)

To helt ulike dufter de to... så ulike de kan få blitt.

Den krydrete, mystiske Must, og Goutte som dufter som den buketten nykuttede, friske men gammeldagse, duftrike roser din bestemor kom inn fra haven med tidilig om morgenen... med duggdråper på kronbladene.

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

Selv om jeg for øyeblikket holder meg til den Burberryen, bruker jeg også av og til Guerlain Le Petit Robe Noir, og Joop! pour Homme. ^^,

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke det. Er ikke i samme klasse som sommerduftene til Escada hvertfall.

Er glad i blomsterdufter men synes ikke denne er i nærheten av så tung som mange av mine andre parfymer på baderomshylla.

Går tross alt inn i en årstid hvor det er greit med noe mindre tungt.

To helt ulike dufter de to... så ulike de kan få blitt.

Den krydrete, mystiske Must, og Goutte som dufter som den buketten nykuttede, friske men gammeldagse, duftrike roser din bestemor kom inn fra haven med tidilig om morgenen... med duggdråper på kronbladene.

Jeg liker slike rosedufter, så også den høres ut som meg.

Selv om jeg for øyeblikket holder meg til den Burberryen, bruker jeg også av og til Guerlain Le Petit Robe Noir, og Joop! pour Homme. ^^,

Man trenger seg noe variasjon 7.

Skrevet

Det er sant! Var en tur på Eger i dag og luktet litt på ting, men fant ingenting som falt i smak. Dolce & Gabbana sin nye Dolce var helt ok.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sant! Var en tur på Eger i dag og luktet litt på ting, men fant ingenting som falt i smak. Dolce & Gabbana sin nye Dolce var helt ok.

Hmm, hva er du ute etter da?

Skrevet

Hmm, hva er du ute etter da?

Hehe, parfymer er en vanskelig greie. Nå vil jeg ha en frisk og lett duft, synes Dolce passet til beskrivelsen, men må snuse en del på samme parfyme før jeg bestemmer meg for om jeg liker den.

Skaffet meg Escada sin Taj Sunset etter å ha luktet på den en gang, og den står så og si ubrukt siden desember..

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, parfymer er en vanskelig greie. Nå vil jeg ha en frisk og lett duft, synes Dolce passet til beskrivelsen, men må snuse en del på samme parfyme før jeg bestemmer meg for om jeg liker den.

Skaffet meg Escada sin Taj Sunset etter å ha luktet på den en gang, og den står så og si ubrukt siden desember..

Hmm, kanskje J'adore Absolute er noe for deg?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg liker slike rosedufter, så også den høres ut som meg.

Man trenger seg noe variasjon 7.

Jeg er fryktelig usikker på om hele Norge har blitt Cartièr-fri sone?

Det ble ikke bedre med den ford**mte billigkjeden Heinemann som 'leverandør' av all taxfree handel på taxfree'en på Gardermoen, Sola, Værnes og Flesland.

Fører de Cartièr? Å neida....

Også jeg som har så lyst til å prøve en liten dråpe av den nye kreasjonen 'La Panthere', selv om jeg er noget avmålt til flakongen :jolie:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er fryktelig usikker på om hele Norge har blitt Cartièr-fri sone?

Det ble ikke bedre med den ford**mte billigkjeden Heinemann som 'leverandør' av all taxfree handel på taxfree'en på Gardermoen, Sola, Værnes og Flesland.

Fører de Cartièr? Å neida....

Også jeg som har så lyst til å prøve en liten dråpe av den nye kreasjonen 'La Panthere', selv om jeg er noget avmålt til flakongen :jolie:

Cartier er nok for ekslusiv for oss nordboere. Synd, for er selv nysgjerrig på den nye.

Realm Women Erox for Women

Den der pheromon greia må være bullshit, men den fungerer med kropps...kjemien min?, og får masse komplimenter for den :)

Det er jo det som er litt av poenget.

-----

Dog er det ganske snedig hva jeg liker av parfyme og hva menn gir komplimenter for.

Gjest Eurodice
Skrevet

Parfymer skal oppbevares kjølig, så holder de lenger.

Gjest Gjest
Skrevet

Parfymer skal oppbevares kjølig, så holder de lenger.

Jo, men å ha et kjøleskap på badet er ikke alltid en mulighet.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Cartier er nok for ekslusiv for oss nordboere. Synd, for er selv nysgjerrig på den nye.

Det er jo det som er litt av poenget.

-----

Dog er det ganske snedig hva jeg liker av parfyme og hva menn gir komplimenter for.

Det er jo egentlig veldig snodig, - for Cartièr sine dufter er jo ikke dyrere enn Dior sine, og de selges jo i nær sagt de fleste velassorterte parfymerier.

Tro om det er etterspørselen som ikke er stor nok?

Jaja... det blir å ta seg en tur til Köbenhavn 'snart'.

Helgetur... for å surre rundt på Kastrup og kjøpe sminke og parfyme tenker jeg.

Nevnte Heinemann tar ikke inn Chanel heller, så min faste leverandør av lebestift (les Travel Value - Gardermoen) sluttet å føre Chanel da Heinemann ovetok sjappa.

:bond:

Skrevet

Nå for tiden går det mest i Guerlain - Shalimar Initial. Når det går mot sommer blir det nok mye mer av Ralph Lauren - Big Pony #4.

Og så kom det en sånn prøve på Armani - Si med et blad her om dagen, og den synes jeg faktisk var skikkelig god. Noen som har den? :)

Skrevet

Miss Dior er også veldig god, fikk den i gave, så har brukt den litt nå som vi går mot lysere tider:)

Liker også Poeme, Lolita Lempica, Coco Mademosielle, Chanel Chance.... Er de jeg veksler på og som jeg holder meg til:)

Skrevet

Jeg bruker mest Miss Dior, synes den lukter så utrolig godt, litt sånn elegant. Bruker også Chanel Chance, den gule flaska. Den og lukter helt fantastisk :) og litt innimellom bruker jeg Laura Rosé fra Laura Biagiotti, hvis jeg vil ha en litt lettere roseduft :)

Skrevet

Midnight fantasy av Britney Spears.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer alltid tilbake til L´eau d´Issey. Har brukt den daglig i mange år, blir aldri lei!

Anonymous poster hash: f8e31...9f6
Gjest Tigress
Skrevet (endret)

Fragonards Eau Fantasque har vore favoritten min lenge no. Eg likar også Pure Poison frå Dior. Til kveldsbruk likar eg godt Diamant (også frå Fragonard) eller Addict frå Dior.

Endret av Tigress

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...