Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsket Opium før de reformulerte den i 09.

Tror ikke jeg har luktet på Opium siden den gang, tror ikke jeg brukte den så ofte heller.

I følge min luktesans var den gruelig tung.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke jeg har luktet på Opium siden den gang, tror ikke jeg brukte den så ofte heller.

I følge min luktesans var den gruelig tung.

Den oste sex, sex, sex på meg. Herlig.

Skrevet

Husker du sangen Where the wild roses grow med Nick Cave og Kylie Minouge?

Gamle Tresor er på et vis det olfactoriske stemningen for den sangen.

Å, den sangen, ja! Fin den. Ja, skjønner :) Moro, det visste jeg ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Å, den sangen, ja! Fin den. Ja, skjønner :) Moro, det visste jeg ikke.

Vel, men finner du en flaske fra før 05, så kjøper du den.

Gjest Citronella
Skrevet

DE andre kjenner jeg, men den nederste er ukjent. Så den må prøves.

Det er en splash, veldig lett og organisk. Litt jord og urter og veldig sexy i grunn. Finner den ikke lengre i Norge - må bestilles på e-bay eller lignende.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en splash, veldig lett og organisk. Litt jord og urter og veldig sexy i grunn. Finner den ikke lengre i Norge - må bestilles på e-bay eller lignende.

Ok.

Skrevet

Guess Seductive

Typisk at jeg skal like en jeg absolutt ikke klarer å finne i Norge...

guess%20seductive%2025%20nib.jpg

Gjest Gjest
Skrevet

Guess Seductive

Typisk at jeg skal like en jeg absolutt ikke klarer å finne i Norge...

guess%20seductive%2025%20nib.jpg

Du, det er godt poeng. Jeg oppdaget nettopp at Dior har trukket ut Airflash Foundation fra det norske sortimentet.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Ck-One vil alltid være min go-to parfyme. Jeg er så utrolig forelsket i den. Fryktelig irriterende at den var superpopulær på 90-tallet for jeg får alltid høre "åh du lukter som 90-tallet" :fnise:

Ellers er jeg på en massiv Davidoff Cool Water Sea Rose nå.

Den er så innmari deilig, klarer ikke slutte lukte på meg selv. Bruker den mest hjemme, for jeg føler kanskje den er litt for ung for meg.

Har EdT-versjonen da. Har aldri vært noen EdP fan.

Og en honorable mention er Dior Addict, den mørkeblå. Men i EdT, EdP`en er alt for tung.

AnonymBruker
Skrevet

Amor av cacharel elsker jeg nå :vin::rodmer:

Anonymous poster hash: 52571...138
Gjest gjest17
Skrevet

Aldri luktet den, men har Neroli av Diptyque, og er storfornøyd. Den har den der appelsinbitterheten som er så deilig om sommeren.

Den er ganske frisk til å være fra Private Blend linjen til TF. Fin sommerduft, neroli og bergamott med litt såpete undertoner av tre.

Skrevet

Åhh, den brukte jeg veldig mye for noen år siden! Synes fremdeles den lukter herlig, men har på en måte tenkt at siden jeg brukte den da jeg var ung, er den litt barnslig? men den er kanskje ikke det? :) Kjenner jeg savner den litt, ja..

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Ck-One vil alltid være min go-to parfyme. Jeg er så utrolig forelsket i den. Fryktelig irriterende at den var superpopulær på 90-tallet for jeg får alltid høre "åh du lukter som 90-tallet" :fnise:

Ellers er jeg på en massiv Davidoff Cool Water Sea Rose nå.

Den er så innmari deilig, klarer ikke slutte lukte på meg selv. Bruker den mest hjemme, for jeg føler kanskje den er litt for ung for meg.

Har EdT-versjonen da. Har aldri vært noen EdP fan.

Og en honorable mention er Dior Addict, den mørkeblå. Men i EdT, EdP`en er alt for tung.

Jeg var alltid mer på CK-Be. Den har fått for lite kjærlighet i sin tid og hvis du vil ha en litt mer voksen roseduft så kjøper du denne. Jeg har en prøve på den, men vil ikke få råd før nærmere høsten.

Jeg har Lulu av Cacharel. En gammel flaske som holder seg bra. Alle merker når jeg er i nærheten og bruker den.

Endret av Gjest
Gjest Gjest
Skrevet

Den er ganske frisk til å være fra Private Blend linjen til TF. Fin sommerduft, neroli og bergamott med litt såpete undertoner av tre.

Er nok en grunn til at den er i den mer ekslusive linja.

Åhh, den brukte jeg veldig mye for noen år siden! Synes fremdeles den lukter herlig, men har på en måte tenkt at siden jeg brukte den da jeg var ung, er den litt barnslig? men den er kanskje ikke det? :) Kjenner jeg savner den litt, ja..

Jeg synes du skal bruke den du vil bruke.

Skrevet

Er nok en grunn til at den er i den mer ekslusive linja.

Jeg synes du skal bruke den du vil bruke.

Hehe, godt poeng det.. Men har falt for guess seductive også, så fornøyd med den inntil videre. Kanskje det blir gjenkjøp av Amor neste gang :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, godt poeng det.. Men har falt for guess seductive også, så fornøyd med den inntil videre. Kanskje det blir gjenkjøp av Amor neste gang :)

Jeg har alltid minst tre flasker som jeg alternerer mellom. De vanlige mistenkte er White Diamonds, Roma og Black Cashmir.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Akkurat nå er det en periode med 'Goutte de Rose' - Cartièr

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat nå er det en periode med 'Goutte de Rose' - Cartièr

Le Must. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Escada Elixir

Er ikke den der enormt søt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...