Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #21 Skrevet 27. mars 2014 Miss Dior Thinking of you (fra Mary Kay) Endless Euphoria fra Calvin Klein Skifter mellom disse tre, så da skrev jeg ned alle. Miss Dior ja!!! Den her jo helt fantastisk. Det er retro det. Håper det er den og ikke Miss Dior Cherie du tenker på. 1
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #22 Skrevet 27. mars 2014 Er det de nye som er kommet? Med gul, rosa og grønt lokk? Tror de het noe med meringue, macaron og lime, jeg har ikke sett de før i dag. Nei, samme type flaske, men lengre og den er fargerik, ikke nøytral grå.
Haugenjenta Skrevet 27. mars 2014 #23 Skrevet 27. mars 2014 Nei, samme type flaske, men lengre og den er fargerik, ikke nøytral grå. Hmm, da skal jeg sjekke neste gang jeg er innom Takk!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #24 Skrevet 27. mars 2014 Hmm, da skal jeg sjekke neste gang jeg er innom Takk! Det er den her du tenker på ja?`?``
Gjest Booker Skrevet 27. mars 2014 #25 Skrevet 27. mars 2014 Chanel Coco Mademoiselle Maison Martin Margiela Replica Beach Walk Nest Paradise Byremo Flowerhead
linkan Skrevet 27. mars 2014 #26 Skrevet 27. mars 2014 Miss Dior ja!!! Den her jo helt fantastisk. Det er retro det. Håper det er den og ikke Miss Dior Cherie du tenker på. Jeg har for så vidt begge, men Miss Dior Cherie kan på ingen måte måle seg med Miss Dior. Jeg elsker den!
Haugenjenta Skrevet 27. mars 2014 #27 Skrevet 27. mars 2014 Det er den her du tenker på ja?`?`` Nei, trodde du mente i denne serien. Men skal holde utkikk etter den du delte link av
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #29 Skrevet 27. mars 2014 Chanel Coco Mademoiselle Maison Martin Margiela Replica Beach Walk Nest Paradise Byremo Flowerhead Prøvd Coco Noir? Jeg har for så vidt begge, men Miss Dior Cherie kan på ingen måte måle seg med Miss Dior. Jeg elsker den! Enig. Nei, trodde du mente i denne serien. Men skal holde utkikk etter den du delte link av Du vil like den hvis du er fan av friske dufter. Tom Ford Neroli Portofino :-) Aldri luktet den, men har Neroli av Diptyque, og er storfornøyd. Den har den der appelsinbitterheten som er så deilig om sommeren.
Haugenjenta Skrevet 27. mars 2014 #30 Skrevet 27. mars 2014 Du vil like den hvis du er fan av friske dufter. Jeg håper det, har et inntrykk av at jeg ofte faller for tunge dufter framfor friske. Må eventuelt prøve den på først, en ting er at den dufter godt fra flaska, en annen ting er at det skal dufte godt på meg og, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #31 Skrevet 27. mars 2014 Jeg håper det, har et inntrykk av at jeg ofte faller for tunge dufter framfor friske. Må eventuelt prøve den på først, en ting er at den dufter godt fra flaska, en annen ting er at det skal dufte godt på meg og, hehe. Interessant. Hvilke da?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #32 Skrevet 27. mars 2014 Liker du noen av parfymene fra Yves Rocher, gjest? Jeg så at du hadde et favorittprodukt derfra i en annen tråd om sminke. Anonymous poster hash: 82b1a...4eb
Gjest Booker Skrevet 27. mars 2014 #33 Skrevet 27. mars 2014 Prøvd Coco Noir? Ja! Elsker den! Gav en til min mor, og bruker den selv rundt juletider.
Haugenjenta Skrevet 27. mars 2014 #34 Skrevet 27. mars 2014 Interessant. Hvilke da? Dior - Hypnotic Killer Queen (Katy Perry) syns jeg også er litt tung. Hadde Opium en gang i tiden, men det var den gang jeg digget Michael Jackson og p.g.a. han likte den på kvinner, så jeg var vel 10-11 år
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #35 Skrevet 27. mars 2014 Liker du noen av parfymene fra Yves Rocher, gjest? Jeg så at du hadde et favorittprodukt derfra i en annen tråd om sminke. Anonymous poster hash: 82b1a...4eb Ja, Vanilla Noir og Yria. Elsker dem. 1
Magnifique Skrevet 27. mars 2014 #36 Skrevet 27. mars 2014 Hmm, vet ikke helt. De reformulerte Tresor noe enormt og den er et skall av sitt gamle jeg, og flankerne bruker å være enda mildere. Ah, jeg skjønner. Så dumt da. Nå vet jeg ikke hva den lukta før i tiden, men kan forstå at det er litt skuffende.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #37 Skrevet 27. mars 2014 Dior - Hypnotic Killer Queen (Katy Perry) syns jeg også er litt tung. Hadde Opium en gang i tiden, men det var den gang jeg digget Michael Jackson og p.g.a. han likte den på kvinner, så jeg var vel 10-11 år Elsket Opium før de reformulerte den i 09.
Gjest Citronella Skrevet 27. mars 2014 #38 Skrevet 27. mars 2014 Coco Noir Chanel Allure Sensuelle Lolita Lempicka (det klassiske fiolette eplet ) Gucci II Marc Jacobs Basil
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #39 Skrevet 27. mars 2014 Ah, jeg skjønner. Så dumt da. Nå vet jeg ikke hva den lukta før i tiden, men kan forstå at det er litt skuffende. Husker du sangen Where the wild roses grow med Nick Cave og Kylie Minouge? Gamle Tresor er på et vis det olfactoriske stemningen for den sangen.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #40 Skrevet 27. mars 2014 Coco Noir Chanel Allure Sensuelle Lolita Lempicka (det klassiske fiolette eplet ) Gucci II Marc Jacobs Basil DE andre kjenner jeg, men den nederste er ukjent. Så den må prøves.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå