AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Vi kvinner gjør det sikkert også, men hva er greia? Er det det at dere rett og slett ikke er interesserte, men kun vil holde noen damer på "vent"? Det er en mann som har DET jerngrepet på meg, alt er fantastisk når han er på, men de gangene han er av så svir det så jævlig. Jeg får faen ikke til å komme meg unna heller.Anonymous poster hash: e3e09...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Du kan komme deg unna, det er bare ditt valg. Som regel betyr det interessert nok til sex, men ikke mer. Vil du ha mer enn sex, dropp dem. Anonymous poster hash: 88903...90a 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Av og på greier er jævlig slitsomme greier. Det har jeg brent meg på selv.. Jeg trekker meg unna når jeg opplever slikt. Må verne om følelsene mine :-P 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Dette er vel ikke noe unikt for menn? Anonymous poster hash: a563c...f32
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Slitsomt opplegg det der...Sitter selv i jerngrepet nå og prøver å komme meg unna ved å date andre osv.. Problemet er at ingen av de andre jeg har møtt er i nærheten av han fyren som er hot&cold, hverken når det gjelder utseende, interesser, humor, musikksmak, og alt det andre vi har til felles.. Dette er en skikkelig drittsituasjon. Om jeg bare fant en som var like "bra" skulle jeg klart å kutte ham ut nemlig. Anonymous poster hash: 9b8b1...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Dette er vel ikke noe unikt for menn? Anonymous poster hash: a563c...f32 Nei, dette har jeg opplevd veldig ofte med kvinner jeg møter også. Det er vel et slags spill for mange. Vil ikke virke FOR sjenert. Vil ikke miste et godt annetvalg. Kjekt å ha noen i reserve, kan det virke som. Anonymous poster hash: 1c006...aa5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Slitsomt opplegg det der...Sitter selv i jerngrepet nå og prøver å komme meg unna ved å date andre osv.. Problemet er at ingen av de andre jeg har møtt er i nærheten av han fyren som er hot&cold, hverken når det gjelder utseende, interesser, humor, musikksmak, og alt det andre vi har til felles.. Dette er en skikkelig drittsituasjon. Om jeg bare fant en som var like "bra" skulle jeg klart å kutte ham ut nemlig. Anonymous poster hash: 9b8b1...a0a Det er jo et vanlig problem, men slik er det når man treffer noen litt utenfor ens liga. Han har mange muligheter og ettersom de fleste menn har lavere standarder for sex, så skal det mer til at de bare avviser en kvinne selv om de ikke vil ha et forhold med henne. Både menn og kvinner kan bli "hot & cold" men det skjer litt oftere med menn pga. det jeg beskrev over. Når en kvinne er "hot & cold" er hun ofte ikke interessert og det kommer for en dag da hun ikke vil ha sex med fyren og han gir opp. Kvinner kan jo klamre seg til håpet om at den seksuelle interessen er uttrykk for noe mer. Anonymous poster hash: 88903...90a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Hva med ei som et langt over standarden på utseendet, han ikke i samme liga. Kjørt på i snart to år, går ingen vei. Sex'en er off the roof, og begge er fortsatt single. Etter to år. Men funker, det gjør det ikke. Anonymous poster hash: 0f93b...2aa
Sandie Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Slike hot and cold forhold tror jeg ofte har sin årsak i forpliktelsesangst. Man prøver kanskje, men klarer av ulike grunner ikke å gi 100 %.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Slike hot and cold forhold tror jeg ofte har sin årsak i forpliktelsesangst. Man prøver kanskje, men klarer av ulike grunner ikke å gi 100 %. Ulike grunner = ikke nok interesse. Saken er den at de fleste menn ville gått inn i forholdet uten tvil hvis kvinnen var perfekt for ham på alle måter og han var overbevist om at han aldri ville finne noen bedre. "Forpliktelsesangst" er i store grad et kvinne-konstruert begrep Anonymous poster hash: 88903...90a 1
Crobern Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Om du virkelig vil, så tror jeg at du kommer deg unna. Send han dette: You change your mind Like a girl changes clothes Yeah you PMS Like a bitch, I would know And you overthink Always speak critically I should know That you're not good for me 'Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up You!(you) You don't really want to stay, no(no) You!(you) But you don't really want to go-o(go) You're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down We used to be Just like twins, so in sync The same energy Now's its a dead battery Used to laugh 'bout nothing Now you're plain boring I should know that you're not gonna change 'Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up You! You don't really want to stay, no You! But you don't really want to go-o You're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down Someone call the doctor Got a case of a love bi-polar Stuck on a roller coaster Can't get off this ride You change your mind Like a girl changes clothes 'Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up 'Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up You! You don't really want to stay, no You! But you don't really want to go-o You're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down Read more: Katy Perry - Hot N Cold Lyrics | MetroLyrics 3
Yme Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Ulike grunner = ikke nok interesse. Saken er den at de fleste menn ville gått inn i forholdet uten tvil hvis kvinnen var perfekt for ham på alle måter og han var overbevist om at han aldri ville finne noen bedre. "Forpliktelsesangst" er i store grad et kvinne-konstruert begrep Anonymous poster hash: 88903...90a Det er så å si det samme jeg skulle skrive. Forpliktningsangst betyr egentlig bare at man er usikker, fordi man tenker "Hva om jeg finner noe bedre?".
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Ulike grunner = ikke nok interesse. Saken er den at de fleste menn ville gått inn i forholdet uten tvil hvis kvinnen var perfekt for ham på alle måter og han var overbevist om at han aldri ville finne noen bedre. "Forpliktelsesangst" er i store grad et kvinne-konstruert begrep Anonymous poster hash: 88903...90a finnes mange damer som lider av det samme Anonymous poster hash: 9b8b1...a0a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 finnes mange damer som lider av det samme Anonymous poster hash: 9b8b1...a0a Da er de heller ikke interessert. Men menn kaller det som regel ikke "forpliktelsesangst". Skal mer til for at en kvinne vil ligge med en fyr, sex skjer som regel ikke om hun er uinteressert. Og etter en stund vil de fleste menn, fornuftig nok, gi opp. Mens kvinner klamrer seg fast. Anonymous poster hash: 88903...90a 1
Apehjerne Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 kvinner er ikke noe bedre. jeg er kvinne og kan gå god for den påstanden
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 Ta testen: http://quiz2.start.no/136058 Anonymous poster hash: f9898...f1e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 Ulike grunner = ikke nok interesse. Saken er den at de fleste menn ville gått inn i forholdet uten tvil hvis kvinnen var perfekt for ham på alle måter og han var overbevist om at han aldri ville finne noen bedre. "Forpliktelsesangst" er i store grad et kvinne-konstruert begrep Anonymous poster hash: 88903...90a De fleste, ja. Men så har du noen da, som virkelig lider av forpliktelsesangst Anonymous poster hash: 0f93b...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 kan snakke for meg selv....og jeg tror jeg kan være litt sånn hot/cold (hvis jeg har forstått det riktig) fordi jeg har store issues ift å vise følelser Og det er snakk om DEN RETTE her altså. Så det er ingenting i veien med følelsene. Anonymous poster hash: 32c4d...637 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 Jeg kjenner flere som ganske sikkert har det sånn du beskriver. Om jeg liker en som har det sånn, hva bør jeg gjøre? Gi han tid? kan snakke for meg selv....og jeg tror jeg kan være litt sånn hot/cold (hvis jeg har forstått det riktig) fordi jeg har store issues ift å vise følelser Og det er snakk om DEN RETTE her altså. Så det er ingenting i veien med følelsene. Anonymous poster hash: 32c4d...637 Anonymous poster hash: 5966f...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå