Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker samboeren min veldig høyt, men vi kommer bare ikke overens. Ikke litt engang. Vi krangler hver eneste dag.

Trodde faktisk ikke det var mulig å kjenne et behov av å gjøre det slutt med en du elsker høyt og blir dårlig av tanken på å leve uten.

Jeg trenger hjelp og innspill jenter. Sårt...

Anonymous poster hash: 68a34...440

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, noen ganger tror jeg man kan bli nødt til å gjøre det slutt med en man elsker.

Men har dere forsøkt kommunikasjonskurs eller parterapi? Har dere vært sammen en stund er det verd det.

Anonymous poster hash: 8b051...657
AnonymBruker
Skrevet

Elsker samboeren min veldig høyt, men vi kommer bare ikke overens. Ikke litt engang. Vi krangler hver eneste dag.

Trodde faktisk ikke det var mulig å kjenne et behov av å gjøre det slutt med en du elsker høyt og blir dårlig av tanken på å leve uten.

Jeg trenger hjelp og innspill jenter. Sårt...

Prøv heller å ta dere sammen, godta at dere ikke har samme meninger eller kan kontrollere hverandre og prøv å lær å kommunisere som voksne mennesker.

Anonymous poster hash: 28b89...5f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, noen ganger tror jeg man kan bli nødt til å gjøre det slutt med en man elsker.

Men har dere forsøkt kommunikasjonskurs eller parterapi? Har dere vært sammen en stund er det verd det.

Anonymous poster hash: 8b051...657

Vært i terapi ja. Vi har bare vært sammen i 2 år. Har ikke barn sammen.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ingenting funker så er det kanskje best å gå sin vei.

Men prøv iallefall å få det til å funke så godt det går an. Ikke gi opp for lett/fort iallefall...

Er det noen spesielle ting dere krangler om hele tiden,siden det er så ille at du vurderer å gå din vei?

Anonymous poster hash: 15ef9...786
  • Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Tror du må være litt mer detaljert før noen kan komme med mer fornuftige innspill?

Krangler dere om konkrete ting, eller bare krangling fordi dere ikke går sammen generellt?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjorde det slutt med mannen jeg elsket. Jeg ble nødt til det, så mye som han psyket meg ned. Jeg elsket han, men jeg måtte redde meg selv.

Anonymous poster hash: d9bca...799
AnonymBruker
Skrevet

Vi kræsjer som personer. På flere plan.. Er så i ubalanse følelsesmessig nå at jeg orker ikke utdype.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det slutt med en jeg elsket, vi hadde vært sammen i rundt 5 år. Det var veldig vanskelig og det tok meg altfor lang tid å gå, men i ettertid ser jeg at forholdet ikke var bra for meg som menneske, noe det var vanskelig å se der og da. Og det tok lang tid å bygge seg opp igjen, jeg er fortsatt i den prosessen.

Mitt råd er å passe på at du ikke lar personen dra deg så langt ned følelsesmessig at du har problemer med å komme deg opp igjen etterpå. Noen mennesker er bare ikke skapt for å være sammen, uansett hvor mye vi elsker dem og bryr oss om dem. Og ja det kan være så utrolig jævlig der og da, men det blir bedre.

Anonymous poster hash: 6e32a...784

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min krangler også mye. Begge er veldig sta desverre. :jolie: Noen dager har jeg lyst å kaste han ut døra, men for det meste går det greit. Vi har en sterk kjærlighet for hverandre, og helt ærlig så tror jeg av og til at det er det som holder spenningen i forholdet. :fnise:

Anonymous poster hash: 2e61a...2c2
AnonymBruker
Skrevet

Vi kræsjer som personer. På flere plan.. Er så i ubalanse følelsesmessig nå at jeg orker ikke utdype.

Ts

Men da er det litt vanskelig å skjønne hva som egentlig foregår, så er litt begrenset for hvor mye råd man kan gi.

Blir bare veldig generelle råd da; Har du prøvd alt og ingenting fungerer, så er det kanskje best å bare gjøre det beste for begge og gå sin vei.

Er forholdet mulig å redde, så kan man kanskje holde ut litt til.

Men igjen, ingen her aner jo hva som foregår.

Anonymous poster hash: 15ef9...786

Skrevet

Jeg har det på samme måte... Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er ikke sterk nok til å bare gjøre det. Det er den vanskeligste situasjonen jeg har vært i i hele mitt liv..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte... Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er ikke sterk nok til å bare gjøre det. Det er den vanskeligste situasjonen jeg har vært i i hele mitt liv..

Samme her. Det er så utrolig smertefult.. Hva er din situasjon?

Ts

Skrevet

Jeg og eksen gjorde det slutt fordi at vi krasjet totalt. Vi var fryktelig glad i hverandre, men det bare fungerte ikke. I dag er jeg i et forhold med verdens beste mann og kunne ikke vært mer lykkelig! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen gjorde det slutt fordi at vi krasjet totalt. Vi var fryktelig glad i hverandre, men det bare fungerte ikke. I dag er jeg i et forhold med verdens beste mann og kunne ikke vært mer lykkelig! :)

Har du noe eksempel på hvordan det kræsjet?

Gjest Chloe87
Skrevet

Dette sitter jeg midt oppi nå. Ser ut som jeg må gjøre det slutt med mannen jeg elsker fordi han vil ha barn og ikke jeg.. I tillegg endrer hasjen han.

AnonymBruker
Skrevet

Dette sitter jeg midt oppi nå. Ser ut som jeg må gjøre det slutt med mannen jeg elsker fordi han vil ha barn og ikke jeg.. I tillegg endrer hasjen han.

Helt forjævlig... Føles som det revner inni hele meg.. Hvor lenge har dere vært sammen?

Gjest Chloe87
Skrevet

Helt forjævlig... Føles som det revner inni hele meg.. Hvor lenge har dere vært sammen?Anonymous poster hash: 68a34...440

Et år. Kjenner følelsen.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det slutt med en jeg elsket. Og ja, jeg kunne gjort det igjen. Hvis det ikke fungerer i lengden, så er det ikke noen annen vei. Er ikke som at det som står i veien fordufter fordi man ignorerer det. Hvis armen din er så dårlig at den må amputeres, så er det jo bare tull å gå rundt og skifte bandasje og tenke at det sikkert går seg til.

Selvsagt er jeg villig til å kjempe hvis jeg elsker ham. Men ville brutt hvis det var definitive problemer, som;

- Praktiske umuligheter - geografisk distanse (langvarig)

- Forskjellige mål med livet eller forskjellige grunnsyn, som f.eks. om han ikke vil ha barn eller har planer som er uforenbare med mine (dog disse tingene har jeg som regel luket ut tidligere, og utviklet ikke forelskelse i utgangspunktet)

Anonymous poster hash: c4a1f...89f
Skrevet

Samme her. Det er så utrolig smertefult.. Hva er din situasjon?

Ts

Her er det krangling alt for ofte. To vidt forskjellige personligheter. Det er løgn og svik inne i bildet. Sjalusi og usikkerhet. Når vi har det bra, er det himmel på jord, men er det dårlig er jeg helt nedbrutt og ødelagt. Det svinger mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...