AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Hva pleier du/dere å gjøre i helgene? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg trenger ideer til å finne på noe i helgene? Jeg pleier feks å trene eller ta en tur ut på byen. Jeg har ikke så mye penger så jeg kan ikke reise så mye i helgene.? Hva gjør dere i helgene? Anonymous poster hash: 043a4...45c
Anglofil Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Sjelden eller aldri på byen/fest, men liker å pusle for meg selv eller med kjæresten. Se på tv-serier/filmer, lese bøker, høre på musikk, ta seg en tur ut, sitte og surfe på nettet, lage god mat osv. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 jeg har en jobb hvor jeg må være mye mer sosial enn det jeg trives med, så i helgene er jeg mest mulig alene og "henter" meg inn, helt avhengig av det for å fungere mandag til fredag Anonymous poster hash: 07cd5...248
Wonders Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Deilige lange frokoster, film, trening, shopping/cafetur. Spiser ute, går tur, felles middager med venner eller en reise ett sted.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Sitter med en god film eller dokumentar, er oppe lenge og sover lenge Anonymous poster hash: 02e58...fb7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Er så ekstremt utkjørt etter jobbing i ukene at jeg bare nyter avbrekket med å stirre i taket og se om jeg får sove mest mulig til mandagen igjen. Pengene får jeg aldri anledning til å bruke på noe, det finnes ikke energi igjen til annet enn å psyke seg opp til mandagen og ny jobbuke. Anonymous poster hash: 21b43...196
strawberry Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Jobber hver 3. helg. Utenom det pleier jeg å besøke familie siden de bor et lite stykke unna og det blir lite tid til det ellers, finne på noe med venner eller lese (er student).
strawberry Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Er så ekstremt utkjørt etter jobbing i ukene at jeg bare nyter avbrekket med å stirre i taket og se om jeg får sove mest mulig til mandagen igjen. Pengene får jeg aldri anledning til å bruke på noe, det finnes ikke energi igjen til annet enn å psyke seg opp til mandagen og ny jobbuke. Anonymous poster hash: 21b43...196 Høres ut som det er på tide å lete etter ny jobb. 2
Gjest Inggolf Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Bruker noe tid på studier Tar med hunden min ut på go`turer og får en god dose pelsterapi etter det Er sammen med venner (shopping, cafetur, ut på by`n) Besøker mamma hver lørdag og søndag (dersom jeg ikke er helge-borte) Besøker tanten min på demens-hjemmet hver 3.søndag
Ylva Virvla Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Husarbeid - klesvask, rydde Surfe på nettet Lage middag som tar pittelitt lengre tid enn lettvindt-maten på hverdagene Tøye for å bli myk Danse litt Se på serie Høre på musikk Gå og bade i varmvannsbasseng med mannen og 2-åringen Gå på museum med mannen og 2-åringen Gå på besøk til familie Gå på lekeplass Søke på ny jobb
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 De helgene jeg reiser til kjæresten og vi er sammen, pleier vi som regel å dra ut å spise sammen, se film, ta et langt koselig bad, gå turer, kjøre tur, dra på besøk til familie, eller andre ting som må gjøres. Når jeg ikke er sammen med kjæresten, er jeg som regel opptatt med studiene mine, så prøver å få gjort oppgaver og lest pensum. Ellers er det ut på byen med gode venner en gang i blant. Shopping, cafè, og lignende... Anonymous poster hash: 31e89...efa
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Jobber annenhver helg Er besøkshjem 1 helg i mnd Siste helgen som er ledig slapper vi av og går lange turer med voffsen. Griller og er ute hele dagen hvis været tillater det. Ser film, serier osvAnonymous poster hash: b65a1...093
Gjest LadyGlaGla Skrevet 5. april 2014 #14 Skrevet 5. april 2014 Setter telefonen på lydløs og gjør minst mulig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå