AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Og dette er et problem for kjærsten min. Vi har vært sammen i 1 år, og såklart overnatter vi hos hverandre og sånn av og til, men jeg sover tydelig bedre alene. Kan ligge lenge våken om jeg sover med han, imens han sovner med en gang nesten. Irriterende! Håper dette bare er en vanesak? Vil jo ha samboer en dag og klare å sove.. Anonymous poster hash: 81ec4...bda
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Det gruer jeg meg til. Jeg må ha eget soverom! Jeg får ikke sove bare jeg hører noen puste. Oss meg har det ikke gått over og overnattinger er like ille hver gang Anonymous poster hash: 28a62...37b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Det gruer jeg meg til. Jeg må ha eget soverom! Jeg får ikke sove bare jeg hører noen puste. Oss meg har det ikke gått over og overnattinger er like ille hver gang Anonymous poster hash: 28a62...37b Uff, kanskje det ikke er håp for oss Anonymous poster hash: 81ec4...bda
Lila Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Jeg sov også bedre alene, men løsningen her var ørepropper. Han snorker ikke, men jeg sover best når det er helt stille. Når lydene er vekke er det bare det å ha en annen person i sengen som blir utfordringen, men det syns jeg er en vanesak. Nå sover jeg bedre når vi sover sammen Det hender jo at jeg våkner hvis han beveger seg mye, men litt må man tåle (så lenge det ikke ødelegger nattesøvnen helt, så klart).
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har flyttet til eget soverom i huset. Sover betydelig mye bedre nå. Anonymous poster hash: 47017...27b 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Jeg sleit mye med det samme. Jeg sovner fortsatt raskere når jeg er alene i sengen, og han sovner ofte i det hodet treffer puta. Når det skjedde vet jeg ikke.. vi har bodd sammen i tolv år nå. Han var bortreist med jobben i 5 dager. Første natta var nada problemo. Men resten av perioden så våknet jeg ofte og skvatt av at senga var tom. Plutselig har det omvendte blitt vanen min... Så lenge det er innsovningen som er problemet og ikke søvnkvaliteten (at han snorker mye feks), så tror jeg det er litt vanesak. Litt som alt rundt et samboerskap er. Det er vanesak å dele bad med en mann. Det er vanesak at han som du dater er rundt deg 24/7, og når skal du tillate at hårene på leggene får gro og ha en slafsehelg med joggebuksa på?! Det er travelt i starten at han alltid er der. Men gi dere tid, så blir dere familie og det blir naturlig og du kan slappe av i hans selskap. Anonymous poster hash: f5298...cfe
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Når man har samboer blir man sannsynligvis vandt til at der ligger noen vedsiden av deg. Var iallefall sånn for meg og nåværende samboer; før vi flyttet sammen var vi veldig urolige og sov dårlig begge to, men nå er det kun problem dersom den ene er syk (hoster, er varm og har feber, mareritt). Anonymous poster hash: 68b7d...ee3
Timza Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Øreplugger og sovehette eller hva det heter? De brillene? Måtte ha det selv når jeg var i militæret og sov med 5 andre snorkende karer. Jeg snorker ikke så det å sovne til 5 stykker som etterhvert snorker i kor ble litt for mye.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har flyttet til eget soverom i huset. Sover betydelig mye bedre nå. Anonymous poster hash: 47017...27b Me too!Anonymous poster hash: b74a5...2f2
fresia Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 jeg sover også best alene. om jeg sover ved siden av noen må jeg ha god plass mellom oss - ikke noe holde rundt hverandre eller ligge i skje… synes det blir så varmt og ubehagelig. har det noe med det å gjøre? eller snorker han? kan også bare være en vanesak. man er jo mest vant med å ligge alene før man kommer i et forhold...
ninuska_ Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hvorfor er det et problem for kjæresten din? Har han sagt noe nærmere hva han tenker og føler? J Endret 15. mars 2018 av ninuska_
Gjest Tris Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Og derfor skal jeg bo alene. Jeg vil sove i fred. Endret 18. april 2014 av Tris 2
Gjest laisaa Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Jeg sover også helt klart best alene. Jeg blir veldig varm om kvelden/natta og må ha viduet på vidt gap selv om det er vinter. Jeg sover med ene benet ut i en vinkel og må deretter ha mye plass. Jeg sover med munnen åpen og klarer ikke ligge ansikt til ansikt i frykt for at han skal ligge å lukte på ånden min. Jeg har ofte mye luft i magen, og når jeg sover kommer det bare. Så jeg er ikke så glad i å sove sammen med samboeren. Det er varmt, jeg kan bare ligge på den og den siden av kroppen etter hvordan han ligger, jeg våkner om han snur på seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå