Alja Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Hva gjør man når det er en dame på jobben til typen som prøver seg? Det er snakk om åpenbar sexprat og hun legger skikkelig an på han. Typen er konfliktsky person som ikke føler seg komfortabel med å sette ned foten. Han er redd det skal bli dårlig stemning på jobb. (Han jobber på en bar) Jeg er veldig sjalu av meg da det fins historie med løgn og svik, så jeg kjenner jeg har veldig vanskelig for å godta dette å bare la det ligge å stole 100% på typen. Jeg luftet litt om han kunne fjerne henne på Facebook, men det ble flaut mente han. Han må jo treffe henne igjen og vil unngå å bli konfrontert med det. Det er en liten bygd og ryktene går fort. Det er kjent at hun er ei som prøver seg på alt og alle og ligger med det meste. Hun vet at han har dame, men skrev "vi kan ha det gøy selvom du har dame" på Facebook. Han er ærlig og viser meg det hun skriver, men jeg skulle ønske han kunne skrevet at det ikke er ok og at hun må ligge unna. Bah. Overreagerer jeg? Jeg har lyst å skrive til henne selv å si jeg vet hvordan hun holder på... Endret 27. mars 2014 av Alja91
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Hva gjør man når det er en dame på jobben til typen som prøver seg? Det er snakk om åpenbar sexprat og hun legger skikkelig an på han. Typen er konfliktsky person som ikke føler seg komfortabel med å sette ned foten. Han er redd det skal bli dårlig stemning på jobb. (Han jobber på en bar) Jeg er veldig sjalu av meg da det fins historie med løgn og svik, så jeg kjenner jeg har veldig vanskelig for å godta dette å bare la det ligge å stole 100% på typen. Jeg luftet litt om han kunne fjerne henne på Facebook, men det ble flaut mente han. Han må jo treffe henne igjen og vil unngå å bli konfrontert med det. Det er en liten bygd og ryktene går fort. Det er kjent at hun er ei som prøver seg på alt og alle og ligger med det meste. Hun vet at han har dame, men skrev "vi kan ha det gøy selvom du har dame" på Facebook. Han er ærlig og viser meg det hun skriver, men jeg skulle ønske han kunne skrevet at det ikke er ok og at hun må ligge unna. Bah. Overreagerer jeg? Jeg har lyst å skrive til henne selv å si jeg vet hvordan hun holder på... Synes det er rart at hun skriver det der uten at det har vært noe forhistorie da...
Alja Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2014 Hun er bare sånn. Hun har gjort akkurat det samme med en felles kamerat av meg og typen. De på jobben snakker om det mellom seg at hun er litt intens. Jeg kjenner folkene og sjefen da jeg jobbet der selv for et år siden. Hun har begynt etter at jeg sluttet der.
Alja Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Det var i forbindelse med en jobbfest forrige helg. Hun maste at han måtte komme fordi han var så kjekk, og at selvom han hadde dame kunne de ha det gøy.. Så ja, det er litt småirriterende. Han svarte at han skulle opp tidlig og ikke hadde lyst. Endret 27. mars 2014 av Alja91
Gjest tsejG Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Jeg ser ikke problemet her, og har da inntrykk av at fyren din takler dette bra og har full kontroll på situasjonen... Hun går nok snart lei og alt roer seg, så slapp av 1
Gjest LadyGlaGla Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Kan ikke du prate med henne da? Og be henne holde seg unna?
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Hun er bare sånn. Hun har gjort akkurat det samme med en felles kamerat av meg og typen. De på jobben snakker om det mellom seg at hun er litt intens. Jeg kjenner folkene og sjefen da jeg jobbet der selv for et år siden. Hun har begynt etter at jeg sluttet der. Vel, det første man lærer i hotell og resturantbransjen er at man skal holde kjeft. Det gjelder også kollegaer, det som skjer på jobb, forblir på jobb. Her har nok de andre sviktet totalt, fordi det skal ikke komme noen andre for øret. Heller ikke kjærester og samboere. Det var i forbindelse med en jobbfest forrige helg. Hun maste at han måtte komme fordi han var så kjekk, og at selvom han hadde dame kunne de ha det gøy.. Så ja, det er litt småirriterende. Han svarte at han skulle opp tidlig og ikke hadde lyst. Hun inviterte til fest og dere tar det som at hun inviterer til sex og bruker gamle kjønnsrollemønstere imot henne. Det er kjent at hun er ei som prøver seg på alt og alle og ligger med det meste. Problemet her er deg, ikke den damen. 3
Alja Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2014 Kan ikke du prate med henne da? Og be henne holde seg unna? Jeg har ganske lyst til det ja, for jeg syntes det er dårlig moral rett og slett. Men jeg har ikke lyst at jeg skal bli hun der sykelig sjalue dama til ***** på jobben...
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har ganske lyst til det ja, for jeg syntes det er dårlig moral rett og slett. Men jeg har ikke lyst at jeg skal bli hun der sykelig sjalue dama til ***** på jobben... Dårlig moral og invitere en arbeidskollega på fest? 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Jeg ser problemet, og jeg synes typen din er litt vel konfliktsky (og kanskje liker litt oppmerksomheten selv om han har null planer å gjøre noe overilt?). En ting er å slette noen fra facebook eller avvise dem kaldt face to face. Men som den facebookmeldingen så kunne han fint ha skrevet "Nei beklager Trine, men det er kun Silje for meg. Vi snakkes på jobben fredag.". Det er ikke "klissemissemushmush"-prat, det er ingen kald avvisning, men det gir bare et tydelig og vennlig signal. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok håpet mer på noe sånt enn at han skulle slettet henne fra facebook og nektet å jobbe samme skift som henne osv... Der forstår jeg ham. Man må jo kunne klare å fortsette å ha et godt fungerende samarbeid. Anonymous poster hash: ec0ac...908 1
Alja Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2014 Vel, det første man lærer i hotell og resturantbransjen er at man skal holde kjeft. Det gjelder også kollegaer, det som skjer på jobb, forblir på jobb. Her har nok de andre sviktet totalt, fordi det skal ikke komme noen andre for øret. Heller ikke kjærester og samboere. Hun inviterte til fest og dere tar det som at hun inviterer til sex og bruker gamle kjønnsrollemønstere imot henne. Problemet her er deg, ikke den damen. Jeg kan ikke akkurat forstå at det er jeg som er problemet her. Hun går rundt og inviterer typen til sex og JEG er problemet? Jeg har ikke gjort annet en å analysere problemet..
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Jeg kan ikke akkurat forstå at det er jeg som er problemet her. Hun går rundt og inviterer typen til sex og JEG er problemet? Jeg har ikke gjort annet en å analysere problemet.. Sex??? Var det ikke fest da?? 1
Alja Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2014 Dårlig moral og invitere en arbeidskollega på fest? Dårlig moral å gå etter folk med samboer. Hadde vært noe helt annet om denne dama oppførte seg som et normalt menneske. Man legger ikke an på alle på jobben og tøser seg rundt folk med kjæreste. Det er min mening.
Alja Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 27. mars 2014 Sex??? Var det ikke fest da?? Sex og fest.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #15 Skrevet 27. mars 2014 Sex??? Var det ikke fest da?? Hvor fikk du festen fra? Anonymous poster hash: ec0ac...908
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 Enig med Og at du sier "hun bare er sånn" og hører på stygge rykter om henne, sier mer om deg her.... Det finnes ikke mennesker som "bare er sånn". Anonymous poster hash: 3984f...7d0 1
Alja Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 27. mars 2014 Jeg ser problemet, og jeg synes typen din er litt vel konfliktsky (og kanskje liker litt oppmerksomheten selv om han har null planer å gjøre noe overilt?). En ting er å slette noen fra facebook eller avvise dem kaldt face to face. Men som den facebookmeldingen så kunne han fint ha skrevet "Nei beklager Trine, men det er kun Silje for meg. Vi snakkes på jobben fredag.". Det er ikke "klissemissemushmush"-prat, det er ingen kald avvisning, men det gir bare et tydelig og vennlig signal. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok håpet mer på noe sånt enn at han skulle slettet henne fra facebook og nektet å jobbe samme skift som henne osv... Der forstår jeg ham. Man må jo kunne klare å fortsette å ha et godt fungerende samarbeid.Anonymous poster hash: ec0ac...908 Det er det jeg også ønsker. Jeg vil ikke at det skal bli klient for han å gå på jobb, men jeg vil at hun skal være rimelig innenforstått med at de er jobbkollegaer og kun det..
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #18 Skrevet 27. mars 2014 Dårlig moral å gå etter folk med samboer. Hadde vært noe helt annet om denne dama oppførte seg som et normalt menneske. Man legger ikke an på alle på jobben og tøser seg rundt folk med kjæreste. Det er min mening. Vel, ifølge KG så begynner mange forhold på jobben. Uansett så synes jeg du skifter historie her. Vi kan ha det gøy sammen selv om du har dame, kan jo faktisk bare bety at hun vil feste og ikke pule, men pga det er rykter om at hun ligger med alle og at du har opplevd utroskap før (du burde kanskje blitt ferdig med det forholdet før du skaffet deg ny fyr), så blir du den sjalu skiten som kanskje sender fyren rett i armene på damen, for sånn som du stresser med det her, så kan han jo egentlig bare pule henne, for du har jo allerede bestemt deg for å ikke stole på ham. 1
Alja Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #19 Skrevet 27. mars 2014 Enig med Og at du sier "hun bare er sånn" og hører på stygge rykter om henne, sier mer om deg her.... Det finnes ikke mennesker som "bare er sånn".Anonymous poster hash: 3984f...7d0 Selvfølgelig danner jeg meg jo et dårlig inntrykk av henne når det er kjent slik hun holder på. Det er ikke snakk om falske rykter, men rykter som faktisk er sanne.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2014 #20 Skrevet 27. mars 2014 Selvfølgelig danner jeg meg jo et dårlig inntrykk av henne når det er kjent slik hun holder på. Det er ikke snakk om falske rykter, men rykter som faktisk er sanne. Vel, men det er jo ikke ulovlig å legge an på fyrer eller like sex, som kvinne?? Det sier mye om deg at du bruker gamle kjønnsrollemønster for å trykke henne ned. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå