Gå til innhold

Hva i huleste har skjedd med han?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han har blitt gammel?

• Liker 2
Skrevet

Han har en hudsykdom..

Sto om det for noen år siden tror jeg.

Gjest Winza
Skrevet

Han har en hudsykdom..

Sto om det for noen år siden tror jeg.

Virkelig? Det forklarer de ekstreme rynkene

Syns de vazelina gutta ikke lager musikk lenger):

Skrevet

Stakkars høggern): Så skikkelig mye på vazelina hjulkalender som liten og den gjengen har et spesielt plass i hjertet mitt:) Men jeg syns han skulle beholdt det lange året, passer bedre

Jaa.. Er jo det han alltid har blitt "kjent for" da, eller.. de som ikke visste han ble kalt "høggern" har jo bare sagt han med det røde ansiktet e.l sant. :P

De er jo så søtee! Så den ser jeg! Digger at de har Merce stjerne på toppen av juletreet og spiser grændis til :fnise:

Du har rett forresten, han passer bedre med langt hår.

Gjest Winza
Skrevet

Jaa.. Er jo det han alltid har blitt "kjent for" da, eller.. de som ikke visste han ble kalt "høggern" har jo bare sagt han med det røde ansiktet e.l sant. :P

De er jo så søtee! Så den ser jeg! Digger at de har Merce stjerne på toppen av juletreet og spiser grændis til :fnise:

Så du på den kalender serien?

Skrevet

Så du på den kalender serien?

Vazelina "hjulkalender", ja?

Gjest Winza
Skrevet

Vazelina "hjulkalender", ja?

Husker fortsatt scenen med den magiske handen og hun sure dama på toppfjellet og brus pulver guttene hahaha:) så sikkert vhsen av dem om igjen en milliard ganger

Skrevet

Husker fortsatt scenen med den magiske handen og hun sure dama på toppfjellet og brus pulver guttene hahaha:) så sikkert vhsen av dem om igjen en milliard ganger

Hahah, det er den magiske hansken du tenker på eller? Jeg husker ikke de to jeg da. :(

Enn at vi måtte spole tilbake hele greierne for å se det på nytt.. Måtte vente på det liksom, og husker den følelsen når du skulle se på en film så var den ikke spolet tilbake. Guuud

Gjest Winza
Skrevet

Hahah, det er den magiske hansken du tenker på eller? Jeg husker ikke de to jeg da. :(

Enn at vi måtte spole tilbake hele greierne for å se det på nytt.. Måtte vente på det liksom, og husker den følelsen når du skulle se på en film så var den ikke spolet tilbake. Guuud

Tror han sa noe med, julerus, jule rus alle etter eller annet. Er så glad jeg fikk skaffet den på dvd nå nylig. Denne serien er i min mening tusen ganger bedre enn nå dagens barne kalender serier som julekongen og unge fleksnes

Litt rart nå og se at nå dagens barn knapt vet hva en vhs er

Skrevet

Tror han sa noe med, julerus, jule rus alle etter eller annet. Er så glad jeg fikk skaffet den på dvd nå nylig. Denne serien er i min mening tusen ganger bedre enn nå dagens barne kalender serier som julekongen og unge fleksnes

Åå, så herlig! Det må jeg nesten få tak i,hvis du sier det er bedre enn Fleksnes og sånn, så! :laugh:

Indeed. Hvor gammel er du..? Ser for meg du er rundt min alder, jeg er 21.

Gjest Eurodice
Skrevet

Du vet at disse "høggerne" driver et bilopphuggeri også, og at det er derfra de har tatt artistnavnet sitt?

• Liker 2
Skrevet

Du vet at disse "høggerne" driver et bilopphuggeri også, og at det er derfra de har tatt artistnavnet sitt?

Um, ja. Jeg sa jo ingenting om navnet hans, var bare det med huden de spurte om. :)

Gjest Whitestripes
Skrevet

Det er kun Arnulf "Høgger`n" Paulsen som driver bilopphuggeri. De andre har aldri vært involvert i det.

• Liker 2
  • 5 uker senere...
Skrevet

Åå, så herlig! Det må jeg nesten få tak i,hvis du sier det er bedre enn Fleksnes og sånn, så! :laugh:

Indeed. Hvor gammel er du..? Ser for meg du er rundt min alder, jeg er 21.

Nå mente jeg unge fleksnes som kom for par 3 år siden som sugde ape balle:) Jeg aldri turt og messe med originale fleksnes med å si at en nyere serie er bedre:) Vet fleksnes har mange fans i alle aldre

Jeg er 22 og blir 23 i år, altså 91 modell, er du 92 modell?

Skrevet

Nå mente jeg unge fleksnes som kom for par 3 år siden som sugde ape balle:) Jeg aldri turt og messe med originale fleksnes med å si at en nyere serie er bedre:) Vet fleksnes har mange fans i alle aldre

Jeg er 22 og blir 23 i år, altså 91 modell, er du 92 modell?

Jess. :-)

Skrevet

Julerull, rullehjul, engler daler ned i skjul, sjangala bangala!
Skrevet

Julerull, rullehjul, engler daler ned i skjul, sjangala bangala!

Minner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...